Ορκίζομαι, εγώ ο έλληνας πολίτης…


Ορκίζομαι

εγώ ο έλληνας (ελληνίδα) πολίτης
πιστός στον απαράβατο νόμο
της ελευθερίας του λαού και της πατρίδας μου

να καταδιώξω
και μέσα στο χιόνι, και μες το λιοπύρι,
και μόνος και με πολλούς
και με όσα μέσα έχω στη διάθεσή μου

και να τιμωρήσω
όποιον παραδώσει σε ξένες δυνάμεις
την κοινή περιουσία
και την ελευθερία των ελλήνων.

Να μην ησυχάσω και να μην αναπαυθώ
μέχρι να δώσει λόγο στο λαό
και μέχρι να γευθεί την τιμωρία που του αξίζει
και ο τελευταίος προδότης.

Μάρτυρές μου όλοι οι έλληνες.

——————————————-
ΥΓ. Ο χρήστης του youtube GeorgeGreekTrucker εφτιαξε ένα ωραίο βίντεο σχετικά.

This entry was posted in Επικαιρότητα. Bookmark the permalink.

11 Responses to Ορκίζομαι, εγώ ο έλληνας πολίτης…

  1. Ο/Η psidiropoulos λέει:

    M’ αρέσει!

  2. Ο/Η Αλέξανδρος Τομπουλίδης λέει:

    Ορκίζομαι !!!

  3. Ο/Η KostasL λέει:

    Κι εγώ στ’ορκίζομαι ότι δε θα είσαι μόνος !

  4. Ο/Η ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ λέει:

    ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ….!!!!!

  5. Ο/Η tsilivithras λέει:

    Δεν χρειάζεται όρκο ο Ελληνας για να δεσμεύσει την ζωή και το αίμα του υπέρ πατρίδος και ιερών.
    Δεν είναι δικά του έτσι κι αλλιώς…δανεικά του είναι μέχρι να του ζητηθούν πίσω.

    Κι όσο τα φοράει τα γ*μεί τη μάνα….
    και τα σκορπάει ανόητα
    και τα γλεντάει με υπερβολές και ματαιοδοξία
    και λέει λέει λέει λέει…..
    κι όλο αυτοθαυμάζεται και κατακρίνει

    μέχρι να ρθει η ώρα που γυρισμό δεν έχει ούτε χρόνο για να το ξανασκεφθεί

    και τότε τα δίνει πίσω με τόκο
    και γράφει ηρωικές σελίδες ιστορίας για να μελετάνε αιώνες μετά οι απόγονοι αυτών που σκότωσαν τον Ελληνα….

    Έλληνας…

    για όσο »ζει»…μαλ*κας..!!…και πριν »πεθάνει»….Ήρωας!

    Ούτε τρελοί δεν θα μας καταλάβαιναν.

  6. Ο/Η Πατρικιος λέει:

    Εγω ειμαι ηδη ορκισμενος.
    Απο καιρο και ………………………..παραφυλαω.

  7. Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

    Aναρμόδιε….

    Αν το κάνω χωρίς να ορκιστώ πειράζει;

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @ΙΩΑΝΝΗΣ

      Φίλε μου, κοινωνία χωρίς δικαιοσύνη οδηγείται στην βία. Το φάρμακο για την κοινωνική ειρήνη είναι η δικαιοσύνη.

      Και αυτοί οι κύριοι έχουν αδικήσει την κοινωνία και το λαό μας σε υπέρτατο βαθμό. Αν δεν τιμωρηθούν θα σέρνουμε ΚΑΙ αυτό το άγος στις πλάτες μας. Θα είναι και εκείνοι και εμείς, ασυγχώρητοι.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Διάβασες το πρόσφατο άρθρο μου » Μόνο η ντροπή θα είναι όλη δική σου..»;;

        Εκεί γράφω και τι θα αξίζει στον καθένα….

        • Ο/Η anarmodios λέει:

          @ΙΩΑΝΝΗΣ

          To διάβασα στο ολυμπία. Εξαιρετικό ως συνήθως.

          Θραξ Αναρμόδιος

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.