Η συνέντευξη του Δ. Καζάκη στο monoplio.gr (25-6-2011)


O Δ. Καζάκης, κατά την επίσκεψή του στην Αρτα, συνομιλεί (25-6-2011) με τον συνεργάτη του ιστολογίου monoplio.gr, Γιώργο Ψωμά. Τα προβλήματα ήχου στο βίντεο οφείλονται στον δυνατό αέρα που φυσούσε κατά την διάρκεια της συνέντευξης στο Πέτα Αρτας.

Θραξ Αναρμόδιος

This entry was posted in Επικαιρότητα. Bookmark the permalink.

3 Responses to Η συνέντευξη του Δ. Καζάκη στο monoplio.gr (25-6-2011)

  1. Ο/Η Γιώργος λέει:

    Καλημέρα Θράκα,
    προτιμώ να κάνω εδώ σχόλιο, παρά στο olympia γιατί προτιμώ την ήσυχη συζήτηση.
    Κατ’ αρχήν πιστεύω να βοήθησα έστω και λίγο να καταλάβουμε όλοι κάποια πράγματα. Εγώ δημοσιογράφος δεν είμαι και δε θα γίνω. Απλός άνθρωπος είμαι και δυστυχώς για πολλούς Δημόσιος Υπάλληλος με μισθό 1.000 € (για όσους δεν πιστεύουν ότι υπάρχουν τέτοιοι μισθοί στο δημόσιο να του στείλω το μηνιαίο εκκαθαριστικό). Δεν είμαστε όλοι υπάλληλοι ΔΕΚΟ, και διαφόρων άλλων υπηρεσιών, που είναι γνωστές πια τι έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια.
    Μου ζήτησε η Χριστίνα που έχει το monoplio.gr αν θέλω να κάνω εγώ κάποιες ερωτήσεις (όποιες ήθελα) σαν απλός πολίτης που θέλει να ενημερωθεί, αφού το υπάρχον πολιτικό και μηντιακό σύστημα με θέλει τυφλό και βλάκα.
    Ούτε εγώ θεωρώ τον Δημήτρη Καζάκη πεφωτισμένο. Και μένα (όπως εσένα) με βοήθησε να καταλάβω κάποια πράγματα. Δεν συμφωνώ σε όλα, όσα λέει. Συμφωνώ όμως σε αρκετά.
    Κάποια άλλα πράγματα δεν με ενδιαφέρουν καθόλου (πχ ότι δηλώνει άθεος). Κι εγώ δηλώνω χριστιανός και πηγαίνω στην εκκλησία στην Ανάσταση από 12 παρά πέντε μέχρι 12 και πέντε.
    Αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι ο Καζάκης ενοχλεί με πικρές αλήθειες.
    Στις ημέρες που ζούμε, ο κόσμος διψάει για να μάθει. Όλοι μας έχουμε υποχρέωση να μάθουμε. Γι’ αυτό θ’ ακούω τον Καζάκη, τον Βαρουφάκη, και όπιον άλλο έχει κάτι μου πει, μπας και μάθω την αλήθεια που μου κρύβουν. Δεν περιμένω από τους Ελ και τα Νεφελίμ να μου ανοίξουν τα μάτια.
    Κι εγώ έχω εκνευριστεί αφάνταστα με την ανηλεή ύβρη που έχω δεχθεί σαν Δ.Υ. όλο αυτόν τον καιρό. Εγώ δε φίλησα καμιά κατουρημένη ποδιά για να διοριστώ. Εξετάσεις έδωσα στον ΑΣΕΠ όταν το κράτος ζήτησε υπαλλήλους και έτσι έπιασα δουλειά. Γράφοντας ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!
    Αλλά με το μικρό μου το μυαλό κατάλαβα από την αρχή ότι το παιγνίδι ήταν στημένο (όχι από τον Μπέο, αν και βάζω στοίχημα γι’ αυτό!!!!!!). Πες το «Διαίρει και βασίλευε», πες το κοινωνικός αυτοματισμός, όπως θέλει ο καθένας. Η ουσία είναι ότι έστρεψαν το ένα κομμάτι του λαού εναντίον του άλλου. Κι αυτό είναι που στο τέλος θα πληρώσουμε όλοι ακριβά.
    Τέλος, ένα μόνο πράγμα θέλω να πω για όλους όσους βλέπουν εχθρούς ανάμεσά μας:
    ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ, ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ!
    Αντιμνημονιακούς χαιρετισμούς από την Άρτα

Σχολιάστε

