Αλίμονο στο λαό, που περιμένει από το σάπιο «παρελθόν» να του χτίσει ένα υγιές «μέλλον». (*)


Ολο το σάπιο, διεφθαρμένο και μολυσματικό κομμάτι του πολιτικού συστήματος, παραμένει στη θέση του. Ακλόνητο και αλώβητο. Και το χειρότερο από όλα: κρυφό. Ετσι δεν ξέρουμε ποιος από όλους αυτούς σε κόμματα, βουλή, υπουργεία, περιφέρειες, δήμους, δημόσιες υπηρεσίες, σωματεία και τα παρόμοια είναι ο καθαρός και ποιος ο βρωμιάρης. Ποιος ετοιμάζεται να μας καταπιεί και ποιος μας υπερασπίζεται. Ποιος λεηλατεί το μέλλον μας και ποιος αντιστέκεται. Αν αντιστέκεται κανένας σε αυτή την λαίλαπα.

Δηλαδή αυτή τη στιγμή όλες οι πολιτικές και κοινωνικές εστίες μόλυνσης και διαφθοράς είναι ακέραιες και στην θέση τους.

Ολα εκείνα τα πρόσωπα και οι ομάδες προσώπων και οι διασυνδέσεις και τα κανάλια και η διαπλοκή μεταξύ τους, όλοι δηλαδή εκείνοι που εργάστηκαν για την καταστροφή και την λεηλασία αυτού του τόπου και της κοινωνίας, που είναι υπεύθυνοι για τον ανθρώπινο πόνο και την οδύνη που βλέπουμε και νιώθουμε καθημερινά, για τα ανθρώπινα δράματα, τις αυτοκτονίες συμπολιτών μας και την απόγνωση του έλληνα, παραμένουν άγνωστοι και στο σκοτάδι. Και φυσικά ατιμώρητοι. Ατιμώρητοι, ναι.

Από την πολιτική ηγεσία, από την δικαστική ηγεσία, από την πνευματική ηγεσία, από την εκκλησιαστική ηγεσία, από καμμιά ηγεσία αυτού του τόπου δεν ακούγεται φωνή. Δεν ακούγεται κραυγή αγανάκτησης. Δεν ακούγεται ουρλιαχτό για την μεγάλη ύβρη, για την θεόρατη αλαζονεία. Να είναι όλοι όσοι εγκλημάτισαν πάνω στο σώμα του λαού και στο μέλλον του, στην θέση τους. Στην θέση τους. Σε θέση εξουσίας μάλιστα. Ετοιμοι να ξανακάνουν τα ίδια εγκλήματα.

Ω, ναι. Είναι έτοιμοι να ξανακάνουν τα ίδια εγκλήματα πατριώτες. Τα ίδια και χειρότερα από όσα μας έκαναν ως τώρα.

Κι όχι μόνο αυτό. Οι ηγεσίες μας οι πολιτικές, χωρίς καμμία μα καμμία συστολή, χωρίς καμμία συναίσθηση του σε τι συνεργούν και συνέργησαν αυτοί και οι προκάτοχοί τους, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑΣ, χωρίς ούτε ένα ελάχιστο συγγνώμη προς τον λαό, έχουνε την τόλμη, να εμφανίζονται μπροστά μας, να εμφανίζονται σαν να μην συνέβη τίποτε, και να υποστηρίζουν πως θα χτίσουν το μέλλον μας. Θα χτίσουν αυτοί οι ύποπτοι, το δικό μας μέλλον. Αυτοί οι κατεδαφιστές του παρόντος και του παρελθόντος μας. Των ονείρων ενός λαού.

Υποστηρίζουν πως θα χτίσουν το μέλλον μας. Με όλα τα όργανα του διεφθαρμένου παρελθόντος στην θέση τους. Υποστηρίζουν πως θα μας πάνε στο μέλλον, στην προκοπή, στην «νέα μεταπολίτευση». Με μόνο το έγκλημα φανερό και όλους τους ενόχους κρυμμένους. Και ατιμώρητους.

Δεν υπάρχει πιο μεγάλος εμπαιγμός από αυτόν: να υποστηρίζει το σάπιο παρελθόν μας ότι θα μας οδηγήσει σε ένα υγιές μέλλον.

Για κάθε ελληνικό άγος υπάρχει καθαρμός. Για κάθε ελληνική τραγωδία υπάρχει κάθαρση. Είναι κάτι που οι ηγεσίες της κοινωνίας μας επιλέγουν να μην θυμούνται. Να μην ξέρουν. Να μην θέλουν.

Ας τους ετοιμάσουμε λοιπόν μια μεγαλειώδη έξοδο από την σκηνή. Με δικά μας έξοδα, όπως πάντα. Μια έξοδο καθαρτήρια.

Θραξ Αναρμόδιος

(*) Ο τίτλος είναι του Επίκαιρου Πολίτη από σχόλιό του στο ιστολόγιο του Δ. Καζάκη

Advertisements
This entry was posted in Επικαιρότητα. Bookmark the permalink.

35 Responses to Αλίμονο στο λαό, που περιμένει από το σάπιο «παρελθόν» να του χτίσει ένα υγιές «μέλλον». (*)

  1. Ο/Η Minnie λέει:

    «…ποιος από όλους αυτούς σε κόμματα, βουλή, υπουργεία, περιφέρειες, δήμους, δημόσιες υπηρεσίες, σωματεία και τα παρόμοια είναι ο καθαρός και ποιος ο βρωμιάρης…»

    Χμμ, και πως ακριβως οριζεται ο «καθαρος»?

    Εστω οτι δεν εκλεψε, δεν εξαπατησε, δεν εκμεταλλευτηκε την θεση του προς ιδιον συμφερον… αρκει αυτο?
    Για μενα οχι, δεν αρκει!

    Εαν ΗΞΕΡΕ και δεν μιλαγε/μιλησε/μιλαει, για μενα ειναι εξ’ ισου βρωμιαρης με τους υπολοιπους.
    Εαν παλι δεν ηξερε, καλα θα κανει να μου αποδειξει οτι δεν ειναι βλαξ.

    Να με συγχωρουν οι διαφοροι πολιτικοι, κομματικοι, πολιτικαντηδες και παει λεγοντας αλλα τα δικα μου standards ως προς το ποιον τους εχουν ανεβει.
    Και την ψηφο μου μπορουν να την ξεχασουν εφ’οσον δεν μπορουν να τα ικανοποιησουν.
    Τοσο απλα.

  2. Ο/Η AΡΧΑΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ λέει:

    Ακατάσχετη υποσχεσιολογία,χαρτοβασίλειο πολυνομίας και πολυκαιρίας,κομματοκρατία-συντεχνιασμός που υποδηλοί γυμνότητα,βδελυρότητα λόγω προνομιακής ελιτοαλητείας-κλεπτοκρατίας,φασιστικής,ολιγαρχικής-εθνοαποδομητικής συμπεριφοράς και έμπνευσης.Η ΕΛΛΑΣ Τ Ε Λ Ε Ι ΥΠΟ ΠΟΛΛΑΠΛΗ Κ Α Τ Ο Χ Η.ΟΠΛΙΣΘΗΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ,ΕΛΛΑΔΑ.

    Μα καλά,δ ε ν αντιλαμβάνεσθε και δ ε ν κατανοείτε πως είναι αποπεμπτέοι ως ε θ ν ο μ ε ι ο δ ό τ ε ς;Για π ο ι ο »κράτος δικαίου» και για π ο ι ο »κοινωνικό κράτος» να ‘μιλήσουμε,κύριοι,με αυτούς που σ υ ρ ρ ι κ ν ώ ν ο υ ν ενσυνειδήτως την ελληνική επιρροή πανταχού ανά τω κόσμω και τη οικουμένη,με αυτούς που σ υ ρ ρ ι κ ν ώ ν ο υ ν ενσυνειδήτως την κ ο ι ν ή ελληνική πατρίδα;Π ρ ο τ ι μ ά τ ε αυτό;T ό σ ο π ο λ ύ σας έχουν λοβοτομήση,ρεγιάδες;

  3. Παράθεμα: Αλίμονο στο λαό, που περιμένει από το σάπιο “παρελθόν” να του χτίσει ένα υγιές “μέλλον”. (*) « Τόνοι και Πνεύματα ….

  4. Ο/Η Anonymos λέει:

    Καλό θα ήταν να είχες περιλάβει και τη δυναμική αλληλεπίδραση, όσων ορθώς περιγράφεις, με το λαό. Έτσι, θα βοηθήσεις περισσότερο να γίνουν κατανοητά ορισμένα σημαντικά ζητήματα και να φανερωθούν, λύσεις και διέξοδοι.

    • Ο/Η ZeroZone λέει:

      Συμφωνω και γω με το σχολιο σου ανωνυμε και επαυξανω.
      Οριστε μια παρουσιαση με εφικτη οικονομικη(πχ), διεξοδο και λυση (καλιο αργα παρα ποτε με ενα θερμο χειροκροτημα απο μενα)
      h..p://panosz.wordpress.com/2010/10/24/aristos-doxiadis/
      Πιστευω ακραδαντα οτι αν ξοδευουμε τον χρονο μας πανω σε τετοιου ειδους παρουσιασεις μπορουν να γινουν γρηγορα ‘θαυματα’.
      Αναρμοδιε, αν μη τι αλλο το σχολιο σου κρινετε απαραιτητο.

  5. Ο/Η Μάνος λέει:

    Συμφωνώ με την Minnie, ρεαλιστική πραγματικότητα

  6. Ο/Η nyxta_tha _fygeis_gap. λέει:

    ΚΑΘΑΡΣΗ.
    Να φύγουν.
    Θέλω επανεκκίνηση, εκλογές τώρα, πριν πουλήσουν την υπόλοιπη χώρα μου.

    (ξέρω πως δεν είναι και αυτό λύση… αλλά, είναι το μόνο όπλο που μου έχουν αφήσει.)

  7. Ο/Η giannis λέει:

    Θράξ, δημοσιευσέ το άν σου αρέσει και σε σένα όπου θέλεις.
    Ευχαριστώ !

  8. Ο/Η ISONOMIA = DHMOKRATIA λέει:

    Συμφωνώ με την Minnie κι εγώ ….

    Το τσουνάμι που φουσκώνει καθημερινά θα τους σαρώσει και τους 300 (Χ 30 χρόνια) !

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @giannis

      Καλός ο Γιανναράς, έκατσα και παρακολούθησα όλο το μεγάλο βίντεο, αλλά αφήνει μια σημαντικη παράμετρο απέξω, στην εξήγησή του για την κακοδαιμονία μας.

      Ενώ περιγράφει ιστορικά κάπως την γέννηση της κομματοκρατίας κλπ, δεν φθάνει στην πηγή του προβλήματος. Παρακολούθησα δυο ώρες εκπομπή και στο τέλος ένιωσα μετέωρος, σχεδόν όπως και με την αντίστοιχη του Καζάκη.

      Δίνουν μεγάλο βάρος στα συμπτώματα και δεν αναλύουν αρκετά την αιτία. Και η αιτία είναι μία και μόνη: η ανισότητα στην πολιτική ισχύ μεταξύ των πολιτών.

      Αλλά αυτό δεν πρέπει να ειπωθεί μόνο ως «Δεν έχουμε δημοκρατία». Χαρήκαμε πολύ. Δεν έχουμε. Δεν πρέπει να ειπωθεί μόνο (όπως είπε ο Καζάκης) «έχει χρεωκοπήσει η αντιπροσώπευση».

      Πρέπει να αναλυθεί. Να αναλυθεί εξαντλητικά. Χιλιάδες φορές. Η πνευματική και κάθε άλλη ηγεσία πρέπει να μας κάνει «πλύση εγκεφάλου» πάνω σε αυτό το ζήτημα. Τι είναι; τι δεν είναι; πως λειτουργεί; τι λείπει από τα κόμματα και καταλήγουν πάντα έτσι; τι λείπει από το πολίτευμα και παίρνουμε πάντα τις ίδιες πολιτικές.

      Αυτά πρέπει να πούμε. Και δυστυχώς ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ. Ακόμα τουλάχιστον. Αλλά που θα πάει… Μέχρι πριν λίγα χρόνια, μέχρι πριν ενάμισυ χρόνο δηλαδή, ούτε για δημοκρατία μιλούσαμε. Μόνο για μικροπολιτική. Ε, έχουμε κάνει ένα βήμα από τότε… Αντε στράτα-στρατου-ου-ου-λα

      Για γέλια είμαστε. Πνευματικές ηγεσίες και μη. Για γέλια και για κλάμματα.

      Θραξ Αναρμόδιος

      ΥΓ. Αυτό παρακολούθησα

  9. Ο/Η giannis λέει:

    Στο http://olympia.gr δεν εγκρίνουν τα σχόλιά μου (ή αργούν παρα πολύ) !
    Τρέχει κάτι με τα βίντεο ;

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @giannis

      τα περισσότερα ιστολόγια έχουν αυτόματο σύστημα moderation. Δηλαδή κατακρατούνται σχόλια αυτομάτως, από ένα πρόγραμμα, το οποίο ελέγχει το κείμενο του σχολίου, ώστε να τα διαβάσουν οι διαχειριστές και να τα εγκρίνουν. Βέβαια, στα μεγάλα ιστολόγια αυτά τα σχόλια είναι εκατοντάδες.

      Τα wordpress ιστολόγια όπως ο Αναρμόδιος και το ολυμπία έχουν αυτή την δυνατότητα. Και ένας από τους περιορισμούς είναι ο αριθμός των λινκς που περιλαμβάνει το σχόλιο. Διότι έρχονται διάφοροι σπάμμερς και αναρτούν διαφημιστικά σχόλια με διευθύνσεις και λινκς.

      Εννοείται πως τα προγράμματα αυτά αυτομάτου ελέγχου δίνουν την δυνατότητα να κατακρατηθούν για έλεγχο αργότερα, σχόλια που περιέχουν «κακές λέξεις» κλπ κλπ.

  10. Παράθεμα: ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΤΟ ΛΑΟ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ "ΠΑΡΕΛΘΟΝ" ΝΑ ΤΟΥ ΧΤΙΣΕΙ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ "ΜΕΛΛΟΝ"…

  11. Παράθεμα: Αλίμονο στο λαό, που περιμένει από το σάπιο “παρελθόν” να του χτίσει ένα υγιές “μέλλον”. | αἰέν ἀριστεύειν

  12. Ο/Η ΧΑΖΟΥΛΗΣ λέει:

    Συμφωνώ μαζί σου.
    Μια ιδέα…
    Μήπως προκειμένου για να κάνουμε ομαλή αλλαγή πρέπει να προηγηθεί μια ολική συγχώρεση αμαρτιών πρώτα και μετά ξήλωμα των διεφθαρμένων από τις νευραλγικές θέσεις εξουσίας ; γιατί αλλιώς ο ένας θα φοβάται τον άλλον και τα στόματα ανοίγουν δύσκολα οδηγώντας μας στη συγκάλυψη και τη συνένοχη.

    Στην Ορέστεια του Αισχύλου ο φαύλος κύκλος έσπασε μόνο όταν επήλθε η συγχώρεση.

    Αθηναϊκή Ορέστεια

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @ΧΑΖΟΥΛΗΣ

      Στην Ορέστεια όμως έχουμε έναν κύκλο εκδικήσεων. Ο πατέρας θυσιάζει την κόρη με δόλο, η μητέρα με τη βοήθεια του εραστή δολοφονεί τον πατέρα, ο γιός εκδικείται τον θάνατο του πατέρα.

      Εμείς ως λαός ΔΕΝ ζητάμε εκδίκηση. Δεν μας εξυπηρετεί κιόλας. Νομιμότητα θέλουμε να αποκαταστήσουμε. Κι όχι να πάρουμε το «αίμα μας πίσω».

      Αλλη μια διαφορά είναι οτι στην δική μας περίπτωση η βλάβη προήλθε από σχετικά λίγους προς πάρα πάρα πολλούς και μάλιστα κατά συρροήν και κατ’ εξακολούθησιν.

      Υπόψιν επίσης ότι στην δική μας περίπτωση και πάλι η βλάβη προήλθε μόνο από την πλευρά της ολιγαρχίας προς τον λαό. Ο λαός ΔΕΝ έβλαψε ποτέ τους ολιγαρχικούς που τον κυβερνούν εδώ και δυο αιώνες. Εκείνοι το πράττουν συνέχεια.

      Και θυμήθηκα τώρα και τον Θρασύβουλο (http://goo.gl/CKnQK) που όταν αποκατέστησε την δημοκρατία στην Αθήνα το 403 πχ, το ίδιο πράγμα είπε στους ολιγαρχικούς. Οτι ο λαός δεν του έβλαψε ποτέ.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο/Η ΧΑΖΟΥΛΗΣ λέει:

        Δηλαδή ο λαός τώρα θυμήθηκε οτι η Ολιγαρχία τον ξεζουμίζει εδώ και χρόνια ; τώρα που κατά σύμπτωση τελείωσαν τα δανεικά ;

        Η νομιμοποίηση που περιμένουμε δυστυχώς δε θα’ ρθει διότι οι θεσμοί είναι κατεστραμμένοι και αυτοί που τους ελέγχουν φοβούνται να κάνουν πίσω διότι θα μείνουν απροστάτευτοι. Ίσως μια μορφή αμνηστίας ν’άνοιγε τους ασκούς του Αιόλου οδηγώντας στην εξυγίανση των θεσμών.

  13. Ο/Η giannis λέει:

    Έχουμε (30 χρόνια τώρα) ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ (η «χρεοκρατία» είναι το αποτέλεσμα και όχι το αίτιο της σημερινής κρίσης)
    Οι δημιουργοί της κρίσης δεν μπορούν να μας σώσουν από την κρίση.

    ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΛΟΓΕΣ!

  14. Ο/Η Κλεισθένης λέει:

    Αγαπητέ φίλε Θράκα και φίλοι σχολιαστές, επιτρέψτε μου να είμαι αιρετικός.
    Για το σημερινό μας χάλι δεν φταίει η ύπαρξη κομμάτων, αυτά είναι αναγκαία για την ομαλή λειτουργία της δημοκρατίας.
    Τα κόμματα είναι, όπως έχω ξαναγράψει, ομάδες αντιπροσώπευσης τμημάτων της κοινωνίας. Τα τμήματα της κοινωνίας αυτοπροσδιορίζονται σε κοινών συμφερόντων ενώσεις και ζητούν εκπροσώπηση για την προάσπιση των συμφερόντων τους. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η στρεβλή λειτουργία των κομμάτων, το πρωθυπουργοκεντρικό σύστημα εξουσίας και η ανυπαρξία ελεγκτικού μηχανισμού των πράξεων της εξουσίας.
    Σαφώς τάσσομαι υπέρ της αλλαγής του συντάγματος.
    Τα κόμματα στην Ελλάδα ειδικά τα δύο μεγάλα είναι πολυσυλλεκτικά δλδ εκπροσωπούν ομάδες πολιτών με αντικρουόμενα συμφέροντα. Αυτό αποτελεί και ένα απ’ τα βασικότερα προβλήματα για την σωστή τους λειτουργία.
    Ακόμη τα κόμματα δεν λειτουργούν συλλογικά αλλά είναι αρχηγικά με ότι αυτό σημαίνει.
    Η αναγκαιότητα των κομμάτων υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Η κοινωνία είναι έτσι διαρθρωμένη και πρέπει τα τμήματά της να εκπροσωπηθούν.
    Άλλο είναι η επιδίωξή μας για σωστή λειτουργία των κομμάτων και άλλο η κατάργησή τους.
    Μία μικρή κοινωνία λίγων χιλιάδων πολιτών μπορεί να πορεύεται ακόμη και με τον αρχαιοελληνικό τρόπο αλλά μια πολυπληθής και σύγχρονη κοινωνία δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς το αναγκαίο κακό δλδ τα κόμματα.
    Νάστε καλά.

    • Ο/Η Μάνος λέει:

      Αγαπητέ Κλεισθένη, διαφωνώ μαζί σου, τα κόμματα δεν είναι αναγκαία για την λειτουργία μιας Δημοκρατικής κοινωνίας.

      Θα ήταν δικαιότερο οι αντιπρόσωποι μιας κοινωνίας να είναι ανεξάρτητοι.
      Η ύπαρξη των κομμάτων δεν επιτρέπει σε νέα πρόσωπα μια σχετική προβολή με αποτέλεσμα να μένουν στην αφάνεια και καταδικάζουν τις όποιες νέες επιλογές ενός λαού, από τυχόν εμφάνιση αξιόλογων προσώπων.

      Αν δεν θέλουν τα αφεντικά των κομμάτων να έχεις προβολή, απλά δεν την έχεις, έαν οι απόψεις σου δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα τους είσαι καταδικασμένος να βαδίζεις στην αφάνεια.

      Όλοι αυτοί που παρουσιάζονται από τα ΜΜΕ ακόμα και από τα blogs είναι εκπρόσωποι κομμάτων, κανείς από αυτούς δεν λέει ποτέ την προσωπική του άποψη, πάντα την άποψη της γραμμής των κομμάτων τους ακούς.

      Τα κόμματα υποτίθεται ότι αντιπροσωπεύουν συγκεκριμένες ιδεολογίες, από την στιγμή όμως που βλέπεις μεταγραφές από κομμουνισμό σε καπιταλισμό και από καπιταλισμό σε σοσιαλισμό τότε φαίνεται καθαρά ότι δεν υπάρχει καμιά ιδεολογία, υπάρχει απλά το επάγγελμα.

      Σήμερα είναι πιο φανερό από ποτέ ότι όλες αυτές οι ιδεολογίες πρακτικά λειτουργούνε για τα ίδια συμφέροντα, απλά φοράνε διαφορετικό κοστούμι, είναι ένας πόλέμος ο οποίος δεν είναι εμφανής, είναι πνευματικό το κόλπο.
      Χτυπάνε τις διάφορες «πόρτες» στο μυαλό σου με σκοπό να ανοίξεις, δεν έχει σημασία ποια θα είναι , απλά σου λένε τα ίδια πράγματα με διαφορετικά λόγια από διαφορετικά πρόσωπα και όπου τσιμπήσεις. Εφόσον τσιμπήσεις τότε είναι μέσα στο μυαλό σου και σε ποτίζουν .

      Εφόσον πρακτικά φαίνεται ότι όλες οι ιδεολογίες εκφράζουν τα ίδια αφεντικά απλά δεν σου χρειάζονται, δεν σου προσφέρουν λύσεις, απλά πράγματα, εφόσον είναι άχρηστες δεν έχουν λόγο ύπαρξης.

      Η ιδεολογία στην ουσία δεν πρέπει να είναι άλλη από την Ελληνική, είμαστε Έλληνες και θέλουμε το καλό της Ελλάδας μας και εφόσον αυτό το πετύχουμε τότε θα μας απασχολήσουν και οι άλλοι λαοί.

      Τα κόμματα είναι ο καρκίνος της Δημοκρατίας, μια ιδεολογία η Ελληνική και όλοι ανεξάρτητοι, δικαιότερο μου φαίνεται.

      Είναι ώρα να καταλάβουμε όλοι μας ότι αυτή η κατάσταση πρέπει να τελειώνει, σταματήστε να προβάλετε τους ανθρώπους που οφείλονται για την τραγική κατάσταση της χώρας μας. Τι σκατά προσφέρεται δηλαδή μεταφέροντας τις συστηματικές προπαγάνδες τους, αναζητήστε τις ελεύθερες φωνές, γίνεται μια ελεύθερη φωνή, πάψτε να στηρίζετε την συμμορία με τα διαφορετικά κοστούμια, χτυπήστε τους σαν χταπόδια αλύπητα, τι περιμένετε μετάνοια, είναι πολλα τα συμφέροντα Άρη.

      Ξέρει κανείς την προσωπική άποψη του Γιωργάκη η του Αντωνάκη η και των άλλων αδελφών για την οικονομία, βλέπεται φως η σκοτάδι;

      Είναι δυνατόν οι σκοταδιστές να φέρουν το φως, η φέρνεις φως η σκότος δεν γίνεται και τα δυο, δεν γίνεται εκεί που έγλυφες μετά να φτύνεις, δεν γίνεται να αλλάζεις ιδεολογίες σαν πουκάμισα, είσαι αναξιόπιστος είσαι ενδεχόμενος προδότης εφόσον έχεις ήδη μια φορά προδώσει.

      Κάντε τους τρέχουν και να μην φτάνουνε, όλοι είναι υπεύθυνοι όσοι άχρηστοι να αποχωρήσουν οι υπόλοιποι τα δίκαια.

  15. Παράθεμα: ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΤΟ ΛΑΟ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ "ΠΑΡΕΛΘΟΝ" ΝΑ ΤΟΥ ΧΤΙΣΕΙ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ "ΜΕΛΛΟΝ"…

  16. Ο/Η Κλεισθένης λέει:

    Αγαπητέ φίλε Μάνο, περιγράφεις τα κόμματα όπως λειτουργούν σήμερα. Η γνώμη μου είναι ότι αυτή η στρεβλή λειτουργία δημιουργεί και το πρόβλημα.
    Αν υποθέσουμε ότι ένας έμπορος γίνεται ανεξάρτητος αντιπρόσωπος όπως υποστηρίζεις τι θα κάνει; Σίγουρα θα προωθεί τα συμφέροντα των εμπόρων όπου και ο ίδιος ανήκει. Το ίδιο θα συμβαίνει και με κάποιον δικηγόρο, γιατρό, εργάτη κτλ.
    Οι πολιτικοϊδεολογικές θέσεις των κομμάτων προκύπτουν απ’ τα συνέδρια και όχι από μια μικρή μειοψηφία που βρίσκεται κοντά στον αρχηγό. Ο αρχηγός πρέπει να είναι συμβολικό πρόσωπο και όχι ο διαμορφωτής των πολιτικών θέσεων του κόμματος.
    Όταν λες Ελληνική ιδεολογία τι εννοείς;
    Η διαχείριση της εξουσίας, η διαχείριση των οικονομικών και κοινωνικών αντιθέσεων και το όραμα για το μέλλον ενός τόπου γίνεται μόνο από οργανωμένες ομάδες κοινής συναποδοχής βασικών θέσεων και επιδιώξεων. Η ανεξαρτησία του βουλευτή απ’ το κόμμα του είναι άλλο θέμα. Μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. (Θα επιχειρίσω μια προσέγγιση στο θέμα με κείμενό μου αργότερα). Ο προβληματισμός για το θέμα της ελεύθερης βούλησης του βουλευτή είναι σε εξέλιξη από πολλές δεκαετίες, ακόμη και σήμερα υπάρχουν προτάσεις και γνώμες.
    Τα ενεργά, σκεπτόμενα, και προβεβλημένα άτομα των μικροκοινωνιών μπορούν κάλλιστα να δραστηριοποιούνται σε κινήσεις (κινήματα) είτε ελέγχου της εξουσίας είτε σε μοχλούς πίεσης προς την εξουσία για την εφαρμογή κάποιων πολιτικών που είναι χρήσιμες για την κοινωνία.
    Ισχυροί θεσμοί ελέγχου της εξουσίας και ισχυροί κοινωνικοπολιτικοί πόλοι που δεν μετέχουν στα κόμματα μπορούν να δώσουν τη λύση για την ορθή λειτουργία του πολιτεύματος.
    Τα κόμματα προτείνουν πολιτικές και οι υπόλοιπες ενεργές κοινωνικές δυνάμεις συμφωνούν ή διαφωνούν με τις προτάσεις. Ακόμη ελέγχουν την σωστή και νόμιμη εφαρμογή των προτάσεων που έχουν αποδεχτεί σαν πολιτικά, οικονομικά και πολιτικά σωστές.
    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ είναι η τέχνη της διαχείρισης αντικρουόμενων οικονομικών και κοινωνικών συμφερόντων και αποσκοπεί στην ομαλή και ειρηνική συμβίωση. Μπορεί να γίνει μόνο από οργανωμένες ομάδες κοινού αυτοπροσδιορισμού δλδ τα κόμματα ή αν δεν σου αρέσει η ονομασία άλλαξέ την, ονόμασέ τα ενώσεις ή clubs, η ουσία όμως θα παραμένει.

  17. Ο/Η Κλεισθένης λέει:

    Διορθώνω ένα λάθος.
    Τα κόμματα προτείνουν πολιτικές και οι υπόλοιπες ενεργές κοινωνικές δυνάμεις συμφωνούν ή διαφωνούν με τις προτάσεις. Ακόμη ελέγχουν την σωστή και νόμιμη εφαρμογή των προτάσεων που έχουν αποδεχτεί σαν πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά σωστές.

  18. Ο/Η Μάνος λέει:

    «Οι πολιτικοϊδεολογικές θέσεις των κομμάτων προκύπτουν απ’ τα συνέδρια και όχι από μια μικρή μειοψηφία που βρίσκεται κοντά στον αρχηγό. Ο αρχηγός πρέπει να είναι συμβολικό πρόσωπο και όχι ο διαμορφωτής των πολιτικών θέσεων του κόμματος.»

    Έχουμε από αυτό, λέγεται πρόεδρος της Δημοκρατίας. Τι τους θέλουμε τους συμβολισμούς, η έχεις να προσφέρεις η δεν έχεις, τσάμπα κρατικό χρήμα τους ταΐζουμε, οι γλάστρες μας έλειψαν, δηλαδή τι θα φτιάξουμε είδωλα, πρότυπα και για ποιον όλα αυτά;

    Όπως και να έχει το να υπάρχει ανεξαρτησία θα είναι δικαιότερο, τους λόγους τους εξηγώ παραπάνω.

    Εφόσον όπως επισημαίνεις, ο έργάτης θα λειτουργεί για τα συμφέροντα του εργάτη, λες κάτι πολύ απλό, πόσοι Έλληνες είναι εργάτες πχ 5,000,000 εφόσον είναι το 50% του πληθυσμού το ποσοστό βουλευτών στη βουλή θα είναι 50% εργάτες, πόσοι είναι βιομήχανοι, πόσοι είναι γεωργοί.

    Ο μισθός στους θα είναι ο μισθός της εργασίας τους θα είναι ο μισθός δημόσιου υπαλλήλου, χωρίς ποτέ επανάληψη της θητείας τους και με απουσίες από την μη εμφάνιση τους στη βουλή.

    Αναγκαστικά ο κεφαλαιοκράτης συνεργάζεται με τον εργάτη, χρειάζονται ο ένας τον άλλον, έχουν κοινά συμφέροντα, ο ένας πχ. έχει γη και ο άλλος τα χέρια για τη δουλέψουν, το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο.

    Αυτό που λέω, είναι, ότι είναι πιο δίκαιο από αυτό που έχουμε τώρα, είναι δικαιότερο από τη κληρονομική «ολιγαρχία»

    Τα κόμματα έχουν αποτύχει παταγωδώς, έχουν χάσει τη μπάλα. Όταν δεν μπορείς τα οικονομικά του κόμματος να βγάλεις πέρα πως θα βγάλεις της Ελλάδας; Οι κομματάρχες ελέγχουν τα πάντα και εξυπηρετούν όλους όσους τους βοηθούν σ’ αυτήν την κυριαρχία, oι κομματάρχες ελέγχουν ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες, Αμερικανοί και Γερμανοί ελέγχουν ΟΛΟΥΣ τους κομματάρχες, αυτό συμβαίνει μόνιμα, όλα εις βάρος του κορόιδου.

    Πρέπει να σταματήσουν τα κόμματα να λειτουργούν ως επιχειρήσεις, να μην συγκεντρώνεται σε μια ομάδα τόση δύναμη, διότι λειτουργούν ως συμμορίες, πρακτικά αυτό γίνεται και τώρα φαίνεται. Τα κόμματα πρέπει να τα στείλουμε για πατσά, με ποδαράκι και κοιλίτσα ψιλοκομμένα.

  19. Παράθεμα: Οι κομματικές ηγεσίες δεν μπορούν να ασκήσουν την ολιγαρχική τους εξουσία έχοντας ως στελέχη ικανούς, άξιους, και έντιμους. Χρειάζονται ύπ

  20. Παράθεμα: Οι κομματικές ηγεσίες δεν μπορούν να ασκήσουν την ολιγαρχική τους εξουσία έχοντας ως στελέχη ικανούς, άξιους, και έντιμους. Χρειάζονται ύπ

  21. Παράθεμα: Η ανικανότητα και η διαπλοκή είναι οι κανόνες της κομματοκρατίας

  22. Παράθεμα: Οι κομματικές ηγεσίες δεν μπορούν να ασκήσουν την ολιγαρχική τους εξουσία έχοντας ως στελέχη ικανούς, άξιους, και έντιμους. Χρειάζονται ύπ

  23. Παράθεμα: Με το περίφημο Ζάππειο 2 δεν θα αλλάξουν και πολλά πράγματα, καθώς η ΝΔ είναι μέρος του προβλήματος, και όχι της λύσης. | Σχολιαστές Χωρίς Σύν

  24. Παράθεμα: Με το περίφημο Ζάππειο 2 δεν θα αλλάξουν και πολλά πράγματα, καθώς η ΝΔ είναι μέρος του προβλήματος, και όχι της λύσης. « www.olympia.gr

  25. Παράθεμα: Ζάππειο ΙΙ, όπως λέμε μία από τα ίδια;

  26. Παράθεμα: Με το περίφημο Ζάππειο 2 δεν θα αλλάξουν και πολλά πράγματα, καθώς η ΝΔ είναι μέρος του προβλήματος, και όχι της λύσης. | opendemocracy.gr

  27. Παράθεμα: Με το περίφημο Ζάππειο 2 δεν θα αλλάξουν και πολλά πράγματα, καθώς η ΝΔ είναι μέρος του προβλήματος, και όχι της λύσης | αἰέν ἀριστεύειν

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s