Δ. Καζάκης (20/04/2011 στο Κρήτη TV) : Να πάμε σε μια πραγματική δημοκρατία όπου τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο τον έχει ο λαός


Νέα συνέντευξη του Δ. Καζάκη στην εκπομπή Αντιθέσεις του Κρήτη TV. Μεγάλη, γύρω στις 2,5 ώρες αλλά αξίζει να την παρακολουθήσουμε ολόκληρη. Λέει πολλά σημαντικά πράγματα που οι περισσότεροι από μας ούτε καν τα γνωρίζουμε, με απλό και κατανοητό τρόπο.

Οι τελικές προτάσεις του Δ. Καζάκη

  • Ανατροπή του πολιτικού συστήματος
  • Αρνηση πληρωμής του χρέους
  • Δίκη και καταδίκη των ενόχων
  • Αναθεώρηση της σχέσης μας με την ΕΕ και το ευρώ
  • Εφαρμογή της γνήσιας δημοκρατίας όπου η εξουσία όχι μόνο θα πηγάζει από τον λαό αλλά θα ασκείται και από τον λαό.

Θραξ Αναρμόδιος

This entry was posted in Επικαιρότητα and tagged , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Δ. Καζάκης (20/04/2011 στο Κρήτη TV) : Να πάμε σε μια πραγματική δημοκρατία όπου τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο τον έχει ο λαός

  1. Ο/Η Νίκος Τανάλιας λέει:

    Ρωτά λοιπόν η πιάτσα: “…κλήρος για την εκλογή βουλευτών, από θεσπισμένους νομικά σε δήμο…” ΔΗΛΑΔΗ; Ο ζαχαροπλάστης, ο φούρναρης της γειτονιάς μου, να γίνει ΜΕ ΚΛΗΡΟ βουλευτής;;;

    Και γιατί όχι και ο ζαχαροπλάστης και ο φούρναρης της γειτονιάς σου, εάν και μόνον εάν, μετά την απαραίτητη πολιτική αγωγή και παιδεία, 2 (δύο) ετών προπαρασκευαστικά (18-20 ετών) και 10 (δέκα) ετών πρακτικής σε εκκλησίες δήμων (21-30 ετών), δηλαδή με συνολική προετοιμασία 12 (δώδεκα) ετών, έχουν ακόμη την διάθεση και τον πολιτικό έρωτα να προσφέρουν μία αμέσως ανακλητή υπηρεσία ενός έτους γιά το κοινό καλό της ελληνικής κοινωνίας; Μιλούμε γιά τον ζαχαροπλάστη και τον φούρναρη της γειτονιάς σου, που έχουν την προσωπική, την κοινωνική και την μέσω του δήμου τους συλλογική πολιτική ελευθερία να το πράξουν.

    Η συνολική προετοιμασία 12 (δώδεκα) ετών ήταν και εκείνη των Αθηναίων πολιτών της κλασικής Ελλάδος, που με κλήρο προσέφεραν μία αμέσως ανακλητή, ενός έτους υπηρεσία στην βουλή της πολιτείας τους. Πολλοί από αυτούς δεν είχαν καμμία απολύτως διαφορά από τον ζαχαροπλάστη και τον φούρναρη της γειτονιάς σου.

    Δυστυχώς σήμερα, όπως ακριβώς εσύ και εγώ, έτσι και ο ζαχαροπλάστης και ο φούρναρης της γειτονιάς σου, δεν έχουμε ούτε προσωπική, ούτε κοινωνική, ούτε την μέσω του δήμου μας συλλογική πολιτική ελευθερία. Ούτε την απαραίτητη πολιτική αγωγή και παιδεία έχουμε.

    Έχουμε μόνον το ατομικό δικαίωμα να νομιμοποιούμε με την ψήφο μας, ως σύνολο υπηκόων ατόμων, όχι πολιτών, την δεσποτική κομματοκρατία. Γιά να μας κυβερνά όπως εκείνη θέλει. Όμως ποτέ και όχι όπως εμείς θέλουμε.

    Η δημοκρατία είναι ένα καθαρά αξιοκρατικό πολιτικό σύστημα. Άλλο η δημοκρατία και άλλο η λαοκρατία ή η οχλοκρατία. Χωρίς την απαραίτητη πολιτική αγωγή και παιδεία, ο ζαχαροπλάστης και ο φούρναρης της γειτονιάς σου θα ζούν σε λαοκρατία ή σε οχλοκρατία, όχι όμως σε δημοκρατία.

    ~~~~~~~~~~~~~~

    Έλληνας υπήκοος ή Έλληνας πολίτης;
    http://kontiloforos.blogspot.com/2011/04/blog-post_3954.html

    — Μπαμπά, σήμερα στις εξετάσεις στο σχολείο, για να μπω στη αίθουσα, χρησιμοποίησα την αστυνομική μου ταυτότητα. Ξέρεις τι παρατήρησα; Ότι γράφει «υπηκοότητα Ελληνική».

    —Καλά και τι ήθελες να γράφει, υπηκοότητα Γερμανική;

    —Δεν εννοώ αυτό. Η λέξη που μου προκάλεσε την απορία είναι η «υπηκοότητα». Στην ιστορία και στην πολιτική αγωγή μάθαμε ότι η λέξη αυτή χρησιμοποιούνταν σε δυναστικά καθεστώτα και όχι σε δημοκρατικά.

  2. Παράθεμα: Η νίκη σου ΕΣΥ ξεκινάει τώρα! (Γιατρέ μου, χαπάκια κατά του ‘εγώ’ έχουμε;) « www.olympia.gr

  3. Παράθεμα: Η νίκη σου ΕΣΥ ξεκινάει τώρα! (Γιατρέ μου, χαπάκια κατά του ‘εγώ’ έχουμε;) | Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα

  4. Παράθεμα: Η νίκη σου ΕΣΥ ξεκινάει τώρα! (Γιατρέ μου, χαπάκια κατά του ‘εγώ’ έχουμε;) | αἰέν ἀριστεύειν

  5. Παράθεμα: Η νίκη σου ΕΣΥ ξεκινάει τώρα! « Τόνοι και Πνεύματα ….

  6. Παράθεμα: Η νίκη σου ΕΣΥ ξεκινάει τώρα! (Γιατρέ μου, χαπάκια κατά του ‘εγώ’ έχουμε;) »

  7. Παράθεμα: Η νίκη σου ΕΣΥ ξεκινάει τώρα! (Γιατρέ μου, χαπάκια κατά του ‘εγώ’ έχουμε;) |

  8. Παράθεμα: Η νίκη σου ΕΣΥ ξεκινάει τώρα! (Γιατρέ μου, χαπάκια κατά του ‘εγώ’ έχουμε;) | …από την Κερατέα …για την Κερατέα

Σχολιάστε

