«Στον όγδοο μήνα της είναι η ελπίδα μου, σχεδόν το βρέφος γύρω περπατά… Εδώ στην ρωγμή του χρόνου, εδώ στη γιορτή του πόνου»


Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Μουσική: Νίκος Ξυδάκης

Εδώ στη ρωγμή του χρόνου
Κρύβομαι για να γλιτώσω,
απ’ του Ηρώδη το μαχαίρι
Μισολειωμένος στη Χιροσίμα σου
Κάτι προγόνων ξύδι και χολή
σ’ αυτήν την άδεια πόλη

Εδώ στη ρωγμή του χρόνου
Θάβομαι για να μεστώσω
μες του Διογένη το πιθάρι
Στον όγδοο μήνα της, είναι η ελπίδα μου
Σχεδόν το βρέφος γύρω περπατά
καθώς εσύ κουρνιάζεις

Εδώ στη γιορτή του πόνου
Ντύνομαι να μην κρυώνω
του Ουλιάνωφ το μειδίαμα
Σαντάλια του Χριστού, φορώ στα πόδια μου
Πραίτορες, βράχοι πάνω μου σωρό
μα ‘γω θα αναστηθώ
————-

Ο Μανώλης Ρασούλης αποχαιρέτησε την «γιορτή του πόνου».

Θραξ Αναρμόδιος

This entry was posted in Επικαιρότητα and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to «Στον όγδοο μήνα της είναι η ελπίδα μου, σχεδόν το βρέφος γύρω περπατά… Εδώ στην ρωγμή του χρόνου, εδώ στη γιορτή του πόνου»

  1. Ο/Η ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ λέει:

    «Στον όγδοο μήνα της, είναι η ελπίδα μου»
    Εδώ, στην γιορτή του πόνου…. ας ελπίζουμε ότι είναι οι πόνοι του τοκετού που θα γεννήσει κάτι καινούργιο, όμορφο, ανθρώπινο, φωτεινό υπερίφανο, μεγαλειώδες …
    ο τοκετός που θα αναγεννήσει την Ελλάδα…

Σχολιάστε

