Τι έγινε σήμερα τελικά;


Στην χώρα μας εξουσία δεν είναι μόνο η εκάστοτε κυβέρνηση. Είναι ολοφάνερο ότι υπάρχει μια παράλληλη εξουσία, μια αφανής εξουσία, (σε κάθε χώρα υπάρχει κάτι ανάλογο, δεν πρωτοτυπούμε εμείς) και που διαχρονικά παραμένει η ίδια. Η οποία έχει και προστατεύει τα ίδια συμφέροντα, ανεξαρτήτως κυβερνήσεως. Οκ, δεν είναι ενιαία, έχει τις φατρίες της, αλλά δεν μας ενδιαφέρει τώρα αυτό.

Επίσης το αν αυτή η αφανής εξουσία ελέγχει, εν μέρει ή όχι και τις κυβερνήσεις, όλες ή μερικές, το αφήνω στην φαντασία και την έρευνά σας.

Τι φοβάται πιο πολύ αυτή η αφανής εξουσία; Την αυτο-οργάνωση του λαού έξω από κόμματα και εργατικά σωματεία, όπου δεν θα φτάνει το μακρύ-μακρύ της χέρι. Φοβάται την λαϊκή συσπείρωση σε ομάδες, ενώσεις, εταιρίες, ομίλους που δεν θα ελέγχει και δεν θα χειραγωγεί. Τις κινήσεις που δημιουργούνται από κάτω. Οχι τις από πάνω. Αυτές τις κινήσεις που διαφημίζουν τα κανάλια. Αυτές είναι γιαλαντζί. Την δημοκρατική αφύπνιση του λαού φοβάται δηλαδή, το μόνοιασμά του, και τα αιτήματα που μπορεί να προκύψουν από μια τέτοια κατάσταση. Είναι μια εφιαλτική προοπτική αυτό, για την αφανή εξουσία.

Οταν μια κοινωνία βρίσκεται σε αναβρασμό, σαν την δική μας καλή ώρα, οι μηχανισμοί των «ζυμώσεων» επιταχύνουν. Με χίλια πηγαίνουν. Και οι άνθρωποι αφυπνίζονται και συνειδητοποιούν γρήγορα κα αναζητούν κι άλλους σαν κι αυτούς. Ετσι τελευταία ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια διάφορα ενδιαφέροντα πράγματα. Προσπάθειες του λαού να αυτο-οργανωθεί ουσιαστικά και δημοκρατικά, σε νέα σχήματα που υπερβαίνουν τα κομματικά περιχαρακώματα και τα παλιά μοντέλα.

Η ριζοσπαστικοποίηση και το γκρέμισμα των παραταξιακών διαχωρισμών μπορεί να είναι και προϊόν ετεροκαθορισμού (πήγα να το πω κουλτουρέ τώρα -lol). Δηλαδή έχεις έναν λαό χωρισμένο σε δεξιούς, αριστερούς, αναρχικούς και πάει λέγοντας. Και του κάνεις επίθεση. Του κόβεις το μισθό, τη σύνταξη, τον βομβαρδίζεις με περαιώσεις και ανεργία. Τι θα συμβεί; Θα οργιστεί φυσικά. Και θα συσπειρωθεί. Ολοι οι απειλούμενοι και όλοι όσοι δέχτηκαν την επίθεση θα πάνε στην ΙΔΙΑ μεριά. Αν όχι όλοι, οι περισσότεροι. Αμα επιτεθείς σε πέντε χωριστές φυλές, θα γίνουν μία φυλή.

Κι άμα όλοι αυτοί οι οργισμένοι αρχίσουν να μπολιάζονται με νέες πολιτικές-πολιτειακές ιδέες περί δημοκρατίας και αρχίσουν και να αυτο-οργανώνονται σε ομίλους και κινήσεις και ομάδες και ομαδούλες (από τα κάτω λέμε πάντα), τότε το πράγμα αρχίζει και σοβαρεύει.

Διότι μπορεί να σου προκύψουν μπροστά στην Βουλή κάποια στιγμή, όλοι μαζί, και πολύ θυμωμένοι. Κι αυτό είναι κάτι που η αφανής εξουσία, δεν θέλει να συμβεί. Ολοι μαζί, πολύ θυμωμένοι, και το χειρότεροι συνειδητοποιημένοι και άφοβοι.

Γι’ αυτό όποτε θα γίνεται συγκέντρωση και πορεία, θα βλέπουμε σημεία και τέρατα. Ιδίως μπροστά στην Βουλή που είναι και το υπέρτατο σύμβολό μας, ως πολίτευμα. Δηλαδή το κυρίως κτίριο, μέσω του οποίου η αφανής εξουσία, κάνει στην χώρα, αυτό που της κάνει, δια της φανεράς εξουσίας. Στη χώρα και σε μας.

(Οταν ενεργείς προβοκάτσια, δεν χρειάζεται να ξέρεις ντε και καλά ότι είσαι προβοκάτορας. Αν δεν το ξέρεις θα δείχνεις και πιο φυσικός στην κάμερα)

Είδατε κανένα κόμμα σήμερα να σχηματίζει αλυσίδα μπροστά στη Βουλή; Οχι δεν είδατε. Κανένα συνδικάτο; Οχι δεν είδατε. Τι είδατε; Τον ανοργάνωτο λαό και τους μπαχαλάκηδες. Ολοι οι οργανωμένοι πολιτικοί σχηματισμοί είχαν αποχωρήσει.

Αυτό κι αν μας λέει ένα σωρό πράματα!

Θραξ Αναρμόδιος

Advertisements
This entry was posted in Επικαιρότητα and tagged . Bookmark the permalink.

12 Responses to Τι έγινε σήμερα τελικά;

  1. Παράθεμα: Τι έγινε σήμερα τελικά; « www.olympia.gr

  2. Παράθεμα: Τι έγινε σήμερα τελικά; « netakias

  3. Παράθεμα: Τι έγινε σήμερα τελικά; Θραξ Αναρμόδιος | αἰέν ἀριστεύειν

  4. Ο/Η giorgos λέει:

    Μήπως είσαι λίγο μπερδεμένος;
    Από την μια θαυμάζεις την άμεση δημοκρατία κι από την άλλη λες ότι χωρις χρηματιστήριο δεν θα υπήρχε πολιτισμός;

  5. Ο/Η δύσπιστος λέει:

    Ἐχεις ἀπόλυτο δίκιο, Θραξ Ἀναρμόδιε, η ἀφανής ἐξουσία ἔχει ἀναγάγει σε ἐπιστήμη την ἄρση της κοινωνικῆς συνοχῆς. Ὀχι μόνον με την ἔντεχνη «ἀντιπαλοποίηση» των διαφόρων ἐπαγγελμάτων, την ὑποδαύλιση τῶν θρησκευτικῶν, τοπικῶν ἀκόμα κσι σθλητικῶν συγκρούσεων, ἀλλά και στην καθημερινή μας ζωή, στις γειτονιές. Π.χ. και με ἀφορμή τις ἀντιδράσεις μας γισ τους λαθρο διάφορες συνιστῶσες τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ὀργανώνουν κατά καιρούς στο Κέντρο της Ἀθήνας ὀμιλίες, ὄπου ἐντοπίζουν «ἀντιφρονοῦντες».Κατόπιν τους ἀπομονώνουν κατά καποιον τρόπο στον κοινωνικό τους περίγυρο συκοφἀντώντας τους ἤ φοβίζοντάς τους ὄτι δῆθεν Ἀλβἀνοί ἤ ἄλλοι ἀλλοδαποί τους ἔχουν στο στόχαστρο και, ἄρα, ὄποιος τους κάνει παρέα, κινδυνεύει. Φροντίζουν, μ΄ ἄλλα λόγια, να ὑφίστατἀι κοινωνικό ἀποκλεισμό ὄποιος ἀντιτίθεται στους λάθρο.
    Γενικά, η κοινωνία μας ἔχει ὑποστεῖ διάβρωση σπό ἀσλλογενῆ ἤ ἀνθελληνικά στοιχεῖα, με στόχο τη διαιώνιση τῆς σημερινῆς κατάστασης, η ὀποῖα ἀποφέρει ἐξαιρετικά ὠφέλη σε κάποιους, ἐντός και ἐκτός Ἐλλάδας.

  6. Ο/Η Ηλίας λέει:

    Είναι φανερό αγαπητέ από τα πρόσφατα γεγονότα και τις πολιτικές εξελίξεις ότι η παρούσα προεδρευομένη δημοκρατία μας τελείωσε. Δεν ξέρω τι θα την αντικαταστήσει σε λίγο καιρό [δικτατορία στρατιωτικών; προεδρική δημοκρατία;κίνημα εξωκοινοβουλευτικών;] αλλά πολύ απλά ΑΥΤΟ το πολίτευμα φαίνεται ότι απλά δεν ταιριάζει στους έλληνες και χρειάζεται να αλλάξει. Ίσως η ίδια η Δημοκρατία δεν είναι το ιδανικό πολίτευμα για να βγάλει την χώρα από την κρίση που περνά. Τα κόμματα τελείωσαν. Όταν οι βουλευτές δεν μπορούν να κυκλοφορούν στο δρόμο στα φανερά..τι άλλο σημάδι θέλουμε για να το καταλάβουμε;
    Μήπως τελικά η κρίση που βιώνουμε εκτός από οικονομική είναι και πολιτειακή;Μήπως να ξεκινούσαμε από το τελευταίο;

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @Ηλίας

      λέω κι εγώ μαζί σου ότι η κρίση που περνάμε είναι πρώτα από όλα κρίση πολιτειακή, δηλαδή του πολιτεύματος. Το πολίτευμά μας, ο κοινοβουλευτισμός, έχει ξεπεράσει τα όριά του και πρέπει να δούμε τι αλλαγές πρέπει να του κάνουμε ώστε να αρχίσει να μοιάζει και λίγο με δημοκρατία.

  7. Ο/Η yannidakis λέει:

    εξαιρετικη η οργανωση του λαου καθως και η μαζικη απεργια στην χωρα μας. Ως εκει συμφωνουμε.
    ομως για ποια αορατη δυναμη και αλλες θεωριες συνομωσιας μπορει να μιλα κανεις οταν δεν αναφερει αποδειξεις, ονοματα και χειροπιαστα επιχειρηματα;
    Επικινδυνο οταν γραφουμε δημοσια :[

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @yannidakis

      Είναι πράγματι επικίνδυνο.

      Επιχειρήματα (σαν παράδειγμα δηλαδή):

      -εχουμε αγοράσει υποβρύχιο που γέρνει και κανείς δεν πήγε μέσα
      -εχουμε βιομηχανία αθωωτικών βουλευμάτων
      -εχουμε ανθρώπους οι οποίοι δήλωσαν δημόσια ότι δέχτηκαν χρήματα και δεν φυλακίστηκαν, και άλλους που για 100 ευρώ είναι μέσα
      -έχει νόημα να συνεχίσω;

      Θραξ Αναρμόδιος

  8. Ο/Η Φερώνυμος λέει:

    Συγχαρτήρια και πάλι Θράκα!
    Τοποθετείς–κατά τη γνώμη μου– το κεντρικό πρόβλημα/αιτία της σημερινής άσχημης κατάστασης. Είναι καθαρά πολιτειακό. Είναι η αντιδημοκρατική πολιτική κληρονομιά της κοινωνίας που άν και πέρασε από διάφορες δοκιμασίες, εν τούτοις δέν άλλαξε. Σαν μηχανικός πληροφορικής, έχω το ανάλογο του λειτουργικού συστήματος: Δέν μπορούμε να λειτουργούμε με ένα προβληματικό λειτουργικό σύστημα. Χρειάζεται να «φορτώσουμε» άλλο. Αυτό το άλλο θα πρέπει όσοι σκεφτόμαστε παρόμοια να το προτείνουμε!
    Συγνώμη για τη μακρυγορία — και την εξιδεικευμένη ορολογία–
    Νάσαι πάντα καλά!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s