Οχι σε κυβέρνηση ΝΔ-Σαμαρά μέχρι να κάνουν αυτό που ζητάει ο λαός


Εμένα, οι συχνοί εδώ, με ξέρετε. Δεν έχω καμμία, μα καμμία, εμπιστοσύνη, στο πολιτικό και κομματικό κατεστημένο. Μερικοί μπορεί να απορούν με μένα που δεν έχω εμπιστοσύνη, κι εγώ απορώ με κείνους που έχουν ακόμα εμπιστοσύνη σε όλο αυτό το νεφέλωμα.

Τα παραπάνω περί μη-εμπιστοσύνης που λέω περιλαμβάνουν σαφώς, σαφέστατα, και τον κ. Σαμαρά και την ΝΔ.

Ομως αναγνωρίζω πως, από τις υπάρχουσες πολιτικές δυνάμεις και πολιτικούς αρχηγούς, αυτός στον οποίο μπορούμε να έχουμε κάποια ελπίδα, τούτη την στιγμή, και μάλλον ο καλύτερος από όλους τους αυτή τη ώρα, είναι ο Αντώνης Σαμαράς, και συνακόλουθα και η ΝΔ (στο χάλι της είναι, αλλά τέλος πάντων).

Μη βιάζεστε όμως…

Οσο ο Αντώνης Σαμαράς, και η ΝΔ μαζί, δεν μας υπόσχεται αυτό που θέλουμε οι περισσότεροι, όχι εδώ μέσα μόνο αλλά και εκεί έξω ένας ολόκληρος λαός, που στενάζει κι αγκομαχάει και φοβάται, δηλαδή όσο δεν μας λέει

  • πως θα διώξει ΔΝΤ και Μνημόνιο την επομένη που θα γίνει κυβέρνηση
  • πως θα αποσύρει πάραυτα τον νόμο περί ευθύνης υπουργών για να αποκαταστήσει και την ισονομία που προβλέπει το Σύνταγμα στο κάτω κάτω
  • πως θα εφαρμόσει μεθόδους (όχι εξεταστικές βουλευτών και τέτοιες κοροϊδίες) που θα βρουν τους βρωμιάρηδες κλέφτες και ΠΡΩΤΑ-ΠΡΩΤΑ μέσα στο δικό του το κόμμα
  • πως θα φροντίσει να ρθουν τα κλεμμένα πίσω
  • πως θα στριμώξει τις τράπεζες να δώσουν δάνεια στις επιχειρήσεις μετά τον πακτωλό χρημάτων που πήραν από το δημόσιο
  • πως θα στείλει τον λογαριασμό ΚΑΙ στις τράπεζες, ΚΑΙ στα κανάλια (ο θεός να τους το ξεπληρώσει), ΚΑΙ στις εισηγμένες, ΚΑΙ στις οφ-σορ ΚΑΙ στον κάθε κατεργάρη που σήκωσε κι έβγαλε έξω από τα σύνορα τρισεκατομμύρια (και περιμένει τώρα τις πτωχεύσεις κι ίσως και καμμιά επιστροφή στη δραχμή για να ρθει να αγοράσει στο τζάμπα περιουσίες), και όχι μόνον στον μισθωτό του δημοσίου τομέα, του ιδιωτικού τομέα, στον αυτοαπασχολούμενο και στον μικροεπιχειρηματία

δεν πρέπει να του κάνουμε το χατήρι να γίνει πρωθυπουργός αυτός και η ΝΔ κυβέρνηση. Αλλά να τους τσιγαρίζουμε σιγά σιγά μέχρι να καταλάβουν πως έχουν ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ να ρθουν εκείνοι στα νερά μας, και όχι εμείς στα δικά τους.

Να τους έχουμε στον πάγκο. Τους καίει αυτό. Και μην ακούτε. Ο μέσος έλληνας πολιτικός θέλει να γίνει κυβέρνηση ακόμη κιαν δεν έχει κανέναν σοβαρό λόγο να το κάνει. Αυτή είναι η νοοτροπία ΟΛΟΥΝΩΝ τους. Να γίνουν κυβέρνηση. Κι ότι βρέξει ας κατεβάσει…

Η θα κάνουν το δικό μας λοιπόν, ή δεν…
Εκεί να τσιγαρίζονται με τις φιλοδοξίες τους όλοι.

Αλλιώς, αν κάνουμε τον Αντώνη Σαμαρά πρωθυπουργό τώρα ή και λίγο αργότερα, με τις θέσεις τους όπως είναι τώρα και με την στρατηγική τους και την νοοτροπία τους, σας το λέω τζάμπα θα ταλαιπωρηθούμε. Κι αυτός κι εμείς. Κυρίως εμείς.

Διότι σε λίγο θα πρέπει να τον αλλάξουμε και πάλι.

Θραξ Αναρμόδιος

Advertisements
This entry was posted in Επικαιρότητα and tagged . Bookmark the permalink.

67 Responses to Οχι σε κυβέρνηση ΝΔ-Σαμαρά μέχρι να κάνουν αυτό που ζητάει ο λαός

  1. Ο/Η netakias λέει:

    Συμφωνώ σε όλα εκτός από το πρώτο.

    Τώρα που μπήκαμε στο μνημόνιο, είναι πρώτος μας στόχος να φύγει το ΔΝΤ, αλλά στο χρόνο που θα επιλέξουμε εμείς.

    Αυριο ή σε 60 μέρες ή σε ένα χρόνο.

    Εχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για το ότι πρέπει να ανατραπεί το ΠΑΣΟΚ άμμεσα και κάθε δόση που παίρνουμε είναι κι ένα καρφί ακόμη, στην κάσα μας, αλλά πρέπει να φέρουμε πρώτα το παιχνίδι στην έδρα μας.

    Η χρεωκοπία θα βλάψει αυτούς, περισσότερο από έμας, αλλά πρέπει να κερδίσουμε πρώτα ο,τι μπορούμε, να πουλήσουμε ακριβά το τομάρι μας.

    Η διαφορά μας από την Αργεντινή ή την Ουγγαρία είναι οι «γείτονες» μας.

    Θα ήθελα την γνώμη σου για την ήπια αντιπολίτευση που ασκεί, οι φίλοι στο antinews μου λένε ότι είναι στο χαρακτήρα του Αντώνη, να μην ανησυχώ, εγώ νομίζω ότι στο επικοινωνιακό επιτελείο τα έχουν κάνει sk@t@. Χρειάζονται έναν Ψωμιαδοκαρατζαφεροκάτι που να περνάει το πρόγραμμα στον κόσμο.

    Με αυτό που λές » Αλλά να τους τσιγαρίζουμε σιγά σιγά μέχρι να καταλάβουν πως έχουν ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ να ρθουν εκείνοι στα νερά μας, και όχι εμείς στα δικά τους.» πιστεύεις ότι τεμπελιάζουν ή κάτι χειρότερο, περιμένουν το ώριμο φρούτο να γίνουν υπουργοί και μετά άντε γεια μας.

    Εκεί που μου δίνουν ελπίδα, πχ οχι στο Εργασιακό, στις απεργίες την Τετάρτη θα είναι ανύπαρκτοι. (Δεν λέω να κάνει ο άνθρωπος τον καραγκιόζη σαν τον ΓΑΠ με τα δακρυγόνα, αλλά που είναι η ΟΝΝΕΔ, η ΔΑΠ κτλ)

    Συγγνώμη αν σε ζάλισα, έχω σκάσει, είμαι εργάτης και χάνω πολλά…

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      netakia

      δεν θέλω να γίνουμε Αργεντινή και να περάσουμε τα πάθη που πέρασαν οι άνθρωποι εκεί.

      Είμαστε σε εξαιρετική περίσταση ως χώρα. Η ήπια αντιπολίτευση, δεν ξέρω τι σημαίνει, αλλά μάλλον έχει εφαρμογή σε νορμάλ περιόδους. Σε τέτοια περίσταση σαν την δική μας η αξιωματική αντιπολίτευση έπρεπε να είχε σηκώσει τον κόσμο στο πόδι με συγκεντρώσεις, πορείες, ομάδες εργασίας και προβληματισμού για το πως θα βγούμε από την κρίση και κυρίως με έναν ΠΑΡΟΞΥΣΜΟ επαφής με τον λαό.

      Δεν πιστεύω ότι τεμπελιάζουν. Πιστεύω πως και στη ΝΔ όπως και όλο το πολιτικό σύστημα έχει μία, την ίδια και συγκεκριμένη νοοτροπία. Συνεταίροι είναι και όχι αντίπαλοι. Και η νοοτροπία τους είναι να θέλουν ΠΑΝΤΑ και ΜΟΝΟ την εξουσία. Και να προσπαθούν να πείσουν τον λαό να πάει με το δικό τους σχέδιο, ιδέες, και προτάσεις για την λύση των προβλημάτων.

      Ε, ο λαός ΔΕΝ πάει. Είναι ολοφάνερο αυτό. Να πάνε εκείνοι με τα νερά του. Αυτό λέω. Δεν θα πάει το βουνό στον Μωάμεθ.

      Αυτοί παλληκάρι μου έναν και μόνο νταλγκά έχουν ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ. Να γίνουν υπουργοί, πρωθυπουργοί και γραμματαίοι. Δεν χαλαλίζουν τίποτε μπρος σ’ αυτό.

      Εγώ να δεις πόσο έχω σκάσει…

      Θραξ Αναρμόδιος

  2. Ο/Η GRAEKUS λέει:

    Θράκα,

    Συμφωνώ και προσυπογράφω το άρθρο σου.
    Εξαιρετική καταγραφή προγραμματικών θέσεων που πρέπει να απευθύνεται σε όλες τις πολιτικές δυνάμεις, όχι μόνο στη Ν.Δ. (εξαιρείται το ΠΑΣΟΚ, η Θοδώρα και ο ΛΑΟΣ που ψήφισαν το μνημόνιο, αυτοί είναι χαμένη υπόθεση – lost cause για τους αγγλομαθείς).

    Μόνη επιφύλαξη εκφράζω για την εν θερμώ και εν ριπή οφθαλμού έξοδο από το μνημόνιο (εδώ συμφωνώ με το netakia). Ας εξηγηθώ για να μην παρεξηγηθώ: η έξοδος από το μνημόνιο θα θίξει τους δανειστές μας, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να μας δημιουργήσουν σοβαρότατα προβλήματα ασφάλειας μέσω των «γειτόνων, φίλων, κουμπάρων και συμμάχων», των λαθρομεταναστών και των εξτρεμιστών ισλαμιστών. Θεωρώ ότι η έξοδος από το μνημόνιο πρέπει να γίνει με μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα αλλά όχι κατ’ ανάγκην εν θερμώ.

    Σε ότι αφορά στην αντιπολιτευτική στάση του Σαμαρά και της ΝΔ:
    Κάθε μέρα που περνά πλέον με ήπια αντιπολίτευση, πολιτικό πολιτισμό, Παναγιωτόπουλο και Αβραμόπουλο, κάνει ζημιά στον ίδιο το Σαμαρά, του στερεί το πλεονέκτημα της εκλογής του από τη βάση του κόμματος, του απομειώνει το όποιο ηθικό και πατριωτικό του πλεονέκτημα. Σε συγκυρίες όπως η σημερινή δεν είναι δυνατόν να μιλάμε ωραίες κουβέντες, να φωτογραφιζόμαστε με το Dominique τη μία βδομάδα, και την επόμενη να πηγαίνουμε για πρωινό καφέ με το George.

    Μη μιλάτε για σκασίλα … ουφ.

  3. Ο/Η GRAEKUS λέει:

    Την τελευταία φορά που το έψαξα το θέμα, οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είχαν χαρίσει στις τράπεζες €78 δισ. υπό μορφή ρευστού και εγγυήσεων από το Δεκ 2008 και μετά (το ΠΑΣΟΚ φυσικά αποδείχθηκε ο καλύτερος προστάτης των τραπεζιτών με €63 δισ.). Ο αριθμός αυτός εξακολουθεί να ισχύει ή έχει άλλαξει;

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      GRAEKUS

      και γω σε αυτό το νούμερο των 78 δις ξέρω. Δεν έχω κάτι άλλο υπόψη μου.
      Κανείς άλλος να μας διαφωτίσει;

      Θραξ Αναρμόδιος

  4. Παράθεμα: Οχι σε κυβέρνηση ΝΔ-Σαμαρά μέχρι να κάνουν αυτό που ζητάει ο λαός « Τόνοι και Πνεύματα ….

  5. Ο/Η Ο Ιθαγενής λέει:

    Αντε βρε Θράκα πες τα γιατί όταν τα λέω αλλού φωνάζουν…
    Γιατί ο Σαμαράς να συναντήσει αύριο τον ΓΑΠ;
    Να βγει:

    -και να πει 1 δις οι άδειες των ΜΜΕ για τις συχνότητες
    -ο φόρος των τηλεοπτικών διαφημίσεων εδώ και τώρα
    -όχι περικοπές στο πόδι αλλά εξορθολογισμός καθηκοντολόγιο σύνδεση αμοιβής με έργο και παραγωγικότητα στο Δημόσιο
    -μείωση ασφαλιστικών εισφορών στο 25% και από την μείωση 10% στους εργαζόμενους για τόνωση της κατανάλωσης και της αγοράς
    -πάταξη της φοροδιαφυγής με διασταυρώσεις Ε1 με Ε9 και καταθέσεις
    -σταθερό φορολογικό πλαίσιο
    -όχι περαιώσεις και τακτοποιήσεις όχι επιδοτήσεις και ενισχύσεις, αλλά αποσβέσεις και σταθερό πλαίσιο στις επενδύσεις
    -κατάργηση ΝΠ, ΑΕ και ΜΚΟ που το μόνο έργο είναι καρέκλες Προέδρων και ΔΣ
    -αναθεώρηση του Συντάγματος
    -αποδέσμευση από το ΔΝΤ
    -μείωση βουλευτών, προνομίων και υπαλλήλων Βουλής

    κλπ κλπ που τόσες φορές έχουμε πει.
    Αντί για αυτό έχουμε συναντήσεις με τον Παπανδρέου αφού έχει κατατεθεί το νομοσχέδιο, ΝΑΙ στην ισοπεδωτική μείωση αποδοχών και όχι στην αξιολόγηση, κλπ
    Αύριο με τη διαδικασία του κατεπείγοντος περνάει το μνημόνιο 3 που θα αποδομήσει εργασιακές σχέσεις και δικαιώματα.
    Και θα μιλάνε για να φωτογραφηθούν στις κάμερες….

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @Ο Ιθαγενής

      Ιθαγενή μου κι εγώ τα λέω όπου βρεθώ κι ας φωνάζει όποιος θέλει. Γνώμη μου είναι και οφείλω να την καταθέσω μαζί με τις σκέψεις μου και την επιχειρηματολογία μου.

      Στην ουσία αυτή εδώ η ανάρτηση προήλθε σχεδόν αυτούσια από σχόλιο που έκανα στο http://www.antinews.gr

      Θραξ Αναρμόδιος

  6. Ο/Η archaeopteryx λέει:

    Συμμερίζομαι την δυσπιστία, και συμφωνώ, ότι αν είναι να δίνεις μάχη, ας την δίνεις για τον σωστό σκοπό.

    Το πρόβλημα είναι η ΕΕ, όχι το ΔΝΤ. Πιστέυω ότι οι Γερμανοί ζήτησαν να είναι το ΔΝΤ για να βρίζουμε το ΔΝΤ και όχι τους Γερμανούς. Ωστόσο αυτό δεν θα το δεχτούν πολλοί σώφρωνες.

    Στάση πληρωμών. Με δική μας πρωτοβουλία δικούς μας όρους. Ξέρω ότι αν το κάνουμε αυτό θα βουλιάξουμε το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, που αν και φταίει αν βουλιάξει θα πάνε σε πολύ ακραία. Στάση πληρωμών με μέριμνα να διατηρηθεί η ακεραιότητα. ¨Οχι των τραπεζών, του συστήματος.

    Σύνταγμα, Σύνταγμα, Σύνταγμα. Πολιτειακό. Δημοκρατία. Διαχωρισμός εξουσιών. Φυσικά αυτό είναι διαμετρικά αντίθετο από την ΕΕ όπως πάει.

    Αν κάποια εκδοχή αυτής της ουτοπίας υλοποιηθεί, δεν έχει νόημα να τιμωρίσεις ή να εκτελέσεις κλπ. Μπορεί να κάνεις λάθος και θα αναλωθείς σε διχασμούς. Τα 50-200 άτομα που τα έχουν πιάσει απλά δήμευση μέχρι 1ο βαθμό.

    Όσον αφορά τον Σαμαρά, ή τον όποιο Σαμαρά. Όσο η χώρα εξαρταται από ένα άτομο, σχεδόν δεν έχει σημασία, είναι δέσμιο κομματικών και επιχειρηματικών και εξωτερικών ισορροπιών. Αρα συμβιβάζεσαι και σπρώχνεις ό,τι μπορέσεις. Αν ζητούσα κάτι για να στηρίξω πέραν του αναρχοαυτόνομου blogging, θα ζητούσα σταση πληρωμών, και Σύνταγμα. Αν δεν αλλάξει το Σύνταγμα, όπως έβριζα την ΝΔ, και βρίζω το Πασόκ, θα βρίζω και τον επόμενο. Αν δεν πάμε σε ανελέυθερες καταστάσεις που απαγορεύεται το βρίσιμο.

    Ο Σαμαράς είναι ενδιαφέρων για τον τρόπο που επελέγη. Λαϊκή ψήφος (και είδες την άλλη πως αντεδρασε). Και όλος ο «συνετός» κόσμος τον βρίζει, χάβοντας τα ΜΜΕ ότι λαϊκίζει. Είναι δύσκολη κατάσταση. Και πιστέυω ότι θα μας προλάβουν οι εξελίξεις, δηλαδή δεν πιστεύω ότι θα είναι εξελικτικό, αλλά δεν ξέρω πως και τι.

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      Αρχαιοπτέρυγά μου, δεν χρειάζεται να τους βρίσουμε. Να δείχνουμε με επιχειρήματα πρέπει πως ο λόγος τους, οι πράξεις τους, οι προθέσεις τους, η νοοτροπία τους, πρέπει να αλλάξουν διότι ζημιώνουν όλους εμάς και τον τόπο. Αμείλικτα, καθημερινά και με επιχειρήματα και λόγο κοφτερό.

      Το κάνεις εσύ αυτό, σε ξέρω. Απλώς βρήκα ευκαιρία να το ξαναπώ.

      Στην αλλαγή του Συντάγματος, στην στάση πληρωμών και σε πολλά άλλα νομίζω, συμφωνούμε.

      Θραξ Αναρμόδιος

  7. Ο/Η Minnie λέει:

    Ουφ… να’στε καλα βρε παιδια.
    Εχω μεσα μου τοσο θυμο, φοβο και απογοητευση που δεν μπορω πια να βαλω μια ταξη στις σκεψεις μου και να τις διατυπωσω με ευπρεπεια.
    Με καλυψατε ομως ολοι, να’στε καλα.

    Να προσθεσω μονο κατι για τον Σαμαρα.
    Αυτος ο πρωτος χρονος που ηγειται της αξιωματικης αντιπολιτευσης κατα την γνωμη μου υπηρξε ενας χρονος σπαταλημενος.
    Αντι η αξιωματικη αντιπολιτευση να ειναι στις επαλξεις απο την πρωτη στιγμη που ο ΓΑΠ ξεκινησε το καταστροφικο του εργο, τι εκανε?
    Μανικιουρ-πεντικιουρ στο κομμα, σφυριζοντας ανεμελα!

    Να με συγχωρει πολυ λοιπον ο κ.Σαμαρας αλλα νομιμοποιουμαι πλεον να πιστευω (και απο εκει πηγαζει η οργη μου) οτι αποτελει συνειδητα και αυτος μερος του ευρυτερου σχεδιου καταστροφης τηε Ελλαδας.
    Για να εχει την δικη μου στηριξη, θα πρεπει πρωτα να με πεισει για το αντιθετο.
    Ιδεολογικα ανηκω στον συντηρητικο χωρο και ειμαστε ηδη πολλοι αυτοι που θα πρεπει να πεισει.
    Σταματω εδω γιατι «φουντωσα» παλι και θα χασω την ψυχραιμια μου.

    Θρακα, ευκαιρια να σου πω τα καλοριζικα για το νεο σου σπιτι. Ομορφο και το παλιο αλλα αυτο ειναι εξαιρετικο.

    Καλημερα σε ολους.

    • Ο/Η netakias λέει:

      Καλημέρα Minnie. Πες Τα!

      «Για να εχει την δικη μου στηριξη, θα πρεπει πρωτα να με πεισει για το αντιθετο.
      Ιδεολογικα ανηκω στον συντηρητικο χωρο και ειμαστε ηδη πολλοι αυτοι που θα πρεπει να πεισει.»

      Εχεί μαλλιάσει η γλώσσα μου να τους τα λέω.

      Επιασα από το site nd.gr κι έστειλα σε όλους e-mail. Μα σε όλους!

      Εχει χάσει το ΠΑΣΟΚ 1 εκ+ ψήφους και δεν κατάφεραν να τους μαζέψουν;

      Εστω και το 1/3;

      Οταν φθείρεται ή κυβέρνηση και προτιμάει το 23% την αποχή κι άλλο 20% το άκυρο και το λευκό, κάτι φταίει!

      Καλή η συσπείρωση, αλλά δε κάνεις κυβέρνηση μόνος σου, και το ΚΚΕ είχε σχεδόν 100% συσπείρωση, τι έκανε;

      Πρέπει να «Σε τέτοια περίσταση σαν την δική μας η αξιωματική αντιπολίτευση έπρεπε να είχε σηκώσει τον κόσμο στο πόδι με συγκεντρώσεις, πορείες, ομάδες εργασίας και προβληματισμού για το πως θα βγούμε από την κρίση και κυρίως με έναν ΠΑΡΟΞΥΣΜΟ επαφής με τον λαό.» που λέει κι ο αναρμόδιος!

      Ο Λαζαρίδης δεν τα βλέπει αυτά; Οταν διάβαζα τα άρθρα του στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, έβλεπα έναν πιο δυναμικό άνθρωπο.

      ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ! ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΩ ΜΑΙΛ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΑΝΩ!

      Να σου πω και τι άκουω στην πιάτσα; Ημουν με φίλο ΠΑΣΟΚ που μπήκε στο ΟΣΕ και μου λέει οι ΠΑΣΟΚοι έκαναν «αποχή» για να τρίξουν τα δόντια τους στον ΓΑΠ, αλλά θα ξαναψηφίσουν ΠΑΣΟΚ! Για να πείσεις αυτούς, πρέπει ο Σαμαράς να ξεπεράσει τον εαυτό του! Αλλιώς….καήκαμε.

      • Ο/Η Minnie λέει:

        Αχ αυτη η ρημαδα η συσπειρωση…

        Κυριε Σαμαρα, πρωτα φροντιζεις να μαζεψεις τον «χωρο» σου και μετα να προσελκυσεις κι’απο αλλους χωρους, ετσι δεν ειναι?
        Στον χωρο σου λοιπον, ειτε σ’αρεσει ειτε οχι, υπαρχουν πολιτες που σε στηριζουν τυφλα, αλλοι που σε στηριζουν χωρις να διακεινται εχθρικα προς Ντορα και Καραμανλη, αλλοι που λατρευουν την Ντορα η τον ΚΚ η και τους δυο και σε αντομετωπιζουν με δυσπιστια.
        Πρωτα μαζευεις ΑΥΤΟΥΣ, ΟΛΟΥΣ!
        Πως?
        Εχω αποψη αλλα η δικια μου δεν εχει σημασια… ΕΣΥ εχεις?
        Ενας χρονος περασε κι’εγω βλεπω το κομμα σκορποχωρι, τα στελεχη να κονταροχτυπιουνται μεταξυ τους και τους πολιτες να τραβανε τα μαλλια τους.
        Αν δεν μπορεις να μαζεψεις τους δικους σου, με ποια μεθοδο φανταζεσαι οτι θα μαζεψεις κι’απο αλλου?

        Αλλα να σου πω κατι netakia, ας παει στα κομματια το κομμα, ετσι κι’αλλιως κανενα κομμα δεν εχω σε εκτιμηση.

        Για την Ελλαδα θα μας μιλησει ποτε ο Σαμαρας? Για τα Εθνικα μας θεματα?
        Για τα συνορα μας, για το Εθνος, για την Σημαια, για την Θρησκεια, για την Οικογενεια, για την Γλωσσα, για τις Αρχες μας και τις Παραδοσεις μας?

        Κι’εμενα η κριση με εχει τσακισει αλλα μεγαλωσα με λιγα και μπορω να ξαναζησω με λιγα.
        Αυτο που δεν μπορω με τιποτα να αντεξω ειναι να εξευτελιζονται ολα οσα με κανουν περηφανη για την Πατριδα μου.

        Ας φτωχυνουμε, καπως θα τα βγαλουμε περα.
        Μην γυρισει ομως καμμια μερα ο Σαμαρας και μας πει «Ουπς, χασαμε μια φετιτσα Ελλαδας… Κακο ΠΑΣΟΚ! Ψηφιστε με για να το διωξω…» γιατι θα τον παρει και θα τον σηκωσει!!!

    • Ο/Η anti-anti λέει:

      Ο Σαμαράς δεν ήταν μέρος της κυβέρνησης ΚΚ? Δεν ήξερε για το ελλείμματα κτλ? Και ας το πάρουμε αλλιώς. Ζει κανένας από αυτούς με τις συνθήκες που ζούμε εμείς? Ξέρουν πως είναι να ζεις με 750 το μήνα? Για να μην μπω με 400. Πως ξαφνικά τόση προσωπολατρία για τον Σαμαρά, απλά και μόνο επειδή την ψήφισε η βάση του κόμματος?
      Το έχω πει και θα το ξαναπώ. Ο Σαμαράς είναι φιλόδοξος και ονειρεύεται εδώ και χρόνια την καρέκλα! Τώρα ξέρει ότι αν ζητήσει εκλογές ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ. Αυτό τον πονάει και δεν ζητάει εκλογές για να ανατρέπει ΔΝΤ και μνημόνιο. Ενώ αν περιμένει την συνεχιζόμενη φθορά του ΠΑΣΟΚ, ξέρει ότι κουτσά στραβά θα επωφεληθεί την χασούρα του (ελπίζει τουλάχιστον).

      Με δυο λόγια ΔΕΝ είναι ηγέτης. Άλλος ένας από αυτούς είναι.
      Δυστυχώς δεν έχω αντιπρόταση και όχι ΔΕΝ υποστηρίζω ΠΑΣΟΚ, απλά δεν με πείθει κανένας τους. Σιχαμένοι είναι όλοι. Ψεύτες και αρπαχτικά.
      Και μην ξεχνάτε. Η συντριπτική πλειοψηφία των βουλευτών των 2 μεγάλων κομμάτων, είναι άνθρωποι από την ανώτερη οικονομικά τάξη, τα λεγόμενα τζάκια.
      Και ποτέ δεν μας κατάλαβαν και ποτέ δεν μας πόνεσαν για αυτόν τον λόγο. Γιατί είναι ΆΛΛΟΥ!

      • Ο/Η Χ.Ο λέει:

        Οχι καλά κάνει και δεν ζητά εκλογές.
        Γιατί να χρεωθεί μια πολιτική που ούτε την σχεδίασε εκείνος ούτε την εφάρμοσε; Ο ΓΑΠ πρέπει να το πιεί όλο το ποτήρι του ΔΝΤ. ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!!!

        Και για την Ιστορία. Ο Σαμαράς δεν μετείχε στην Κυβ.Επιτροπή για να μετέχει στα οικονομικά προβλήματα. Αλλονού προβλήματα δεν πρέπει να επωμισθεί.

        Αλλά είπαμε. Οχι εκλογές να ζητήσει ο Σαμαράς!
        Οπως τα έκανε ο ΓΑΠ να τα λουστεί . ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!!

        • Ο/Η Δηϊδάμεια λέει:

          Φίλε μου ο ΓΑΠ δεν θα λουστεί τίποτα. Εμείς θα τα λουστούμε όλα..

  8. Ο/Η GALA λέει:

    Συγγνώμη αλλά αυτή τη στιγμή ποιόν εμπνέει ο Σαμαράς? Σας φαίνεται για ηγέτης? Αυτή τη στιγμή με όλα αυτά που συμβαίνουν δεν θα έπρεπε να χαλάει τον κόσμο? Τέτοια χαλαρότητα δηλ. δεν έχω ξαναματαδεί. Όχι οτι έχω κανέναν άλλον υπ΄όψιν αλλά όχι να λέμε οτι η ΝΔ έχει αντιμνημονιακό χαρακτήρα. Μην τρελαθούμε κιόλας.

    • Ο/Η Minnie λέει:

      Θα επρεπε να χαλαει τον κοσμο απο την πρωτη μερα διακυβερνησης του ΓΑΠ κι’ας μην ειχε βγει ακομα αρχηγος.
      ΟΛΗ η ΝΔ θα επρεπε να χαλαει τον κοσμο.
      Αλλα ειχαν σοβαροτερες ασχολιες… πως να σκοτωθουν μεταξυ τους.

      Για ενα πραγμα ειμαι σιγουρη, οτι οταν ο Θεος εβρεχε cojones, ολοι ανεξαιρετως οι πολιτικοι μας συνωστιζονταν σφιχταγκαλιασμενοι κατω απο ενα χλιδατο υποστεγο.

    • Ο/Η anti-anti λέει:

      @GALA

      «Συγγνώμη αλλά αυτή τη στιγμή ποιόν εμπνέει ο Σαμαράς?

      Α, αδιάβαστος/στη σε βρίσκω! Δεν διαβάζεις antinews? Σαμαράς ο κύριος μας και θεός μας? Θα κάνουν και εκκλησία σε λίγο! Όπως κάνουν οι Αμερικάνοι για ότι γουστάρουν? Ε, αυτοί θα τον ανακηρύξουν θεό και θα κάνουν την πρώτη Σαμαρειτική εκκλησία! Και όσοι πιστοί προσέλθετε.

      Έλα όμως που οι πιστοί την κάνουν με ελαφρά….

  9. Ο/Η anti-anti λέει:

    Σαμαράς:

    «Δήλωσα στον Πρωθυπουργό ότι η Νέα Δημοκρατία:

    Είναι θετική στο ενδεχόμενο επιμήκυνσης του χρόνου αποπληρωμής του δανείου των 110 δισ. ευρώ, χωρίς, όμως, την επιβολή πρόσθετων μέτρων.»

    Αυτό είναι αντί-μνημονιακή πολιτική;

  10. Ο/Η anti-anti λέει:

    Σαμαράς:

    «Χαίρομαι, γιατί ο Πρωθυπουργός συμφώνησε με την άποψή μας να είναι η επόμενη Βουλή Αναθεωρητική. Το θεωρώ θετική εξέλιξη.»

    Τι έχουν να δούνε τα μάτια μας…. Πάω στοίχημα ότι η πρώτη αλλαγή θα είναι οι απολύσεις στον δημόσιο τομέα.

    • Ο/Η Χ.Ο λέει:

      Με το κομμάτι ή εργολαβικά έχεις λαμβάνειν;
      Ασυναρτησίες. Με το να επιτίθεσαι στον
      Σαμαρά δεν αγιοποιείς τον Γιωργάκη. Γιωργάκης ήταν
      και Γιωργάκης θα μείνει στην Ιστορία.
      Ο ολίγιστος, ο παραδιδούς την πατρίδα…..

  11. Ο/Η nina λέει:

    όλο το πρόβλημα του Σαμαρά παιδιά είναι να γίνει πρωθυπουργός και σας το λέω με το χέρι στην καρδιά . είμαι τόσα χρόνια σ΄αυτό το πράγμα που λέγεται κατ εφημισμό κόμμα ΝΔ που δεν μπορεί κανένας να αμφισβητίσει την άποψή μου. καθόλου δεν νοιάζονται για όλα αυτά που περνά ο λαός. δώσανε και τα πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης στα αφεντικά μας και περιμένουν όλοι εμείς οι ηλίθιοι να τους δώσουμε τη διακυβέρνιση της χώρας. Χθές ήμουν στο hayatt ήξεις αφ’ηξεις η ομιλία. εκείνος ο Σαμαράς που ξέραμε χάθηκε στη «μετάφραση». το σχολίασα στο antinews και κόψανε τα σχόλια. μήν περιμένετε τίποτα αδέρφια που «λέει» και ο Κρανιδιώτης ότι κάνουμε ΜΟΝΟΙ μας. ότι σώσουμε μόνοι μας .αυτοί περιμένουν να ματώσει ο λαός να χτυπηθεί με τα ματ και νάρθουν μετά να μας κυβερνήσουν όπως πολύ σωστά επεσήμανε ο Χάρυ Κλίν. μήν πιστεύετε κανένα δεν υπάρχουν σωτήρες ούτε κάν έντιμοι.είμαστε μόνοι και όσο πιό γρήγορα το καταλάβουμε τόσο καλύτερα για μας, για τον τόπο και τα παιδιά μας.

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @nina

      Το ακούω από πολλούς που κάνουν παράπονα εδώ ότι τους κόβουν σχόλια στο antinews.gr και, δεν ξέρω ρε παιδιά, δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Διότι εγώ έχω γράψει κι έχω γράψει εκεί και «αντι-Σαμαρικά» και χίλια δυο. Πολύ αιχμηρά πράγματα. Δεν μου κόψαν κάτι.

      Και όπως ξανάγραψα και σε κάποιο σχόλιο, σε αυτήν εδώ την ανάρτηση, αυτή εδώ η ίδια η ανάρτηση προήλθε σχεδόν αυτούσια από πρόσφατο σχόλιο που έκανα στο antinews. Πράγμα που το κάνω συχνά δηλαδή.

      Γι’ αυτό και απορώ. Δεν ξέρω τι μπορεί να περιέχει ένα σχόλιο πια για να θεωρηθεί πιο «αντι-Σαμαρικό» από αυτήν εδώ την ανάρτηση που είναι και σχόλιο στο antinews όπως είπα. Και που προτεινει «να μην κάνουμε πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά μέχρι να μας υποσχεθεί αυτά που θέλει ο ελληνικός λαός».

      Εκτός κι αν κάποια από αυτά τα σχόλια που γίνονται στο antinews, θεωρήθηκαν από τους διαχειριστές του, υβριστικά ή ότι θα μπορούσαν να φέρουν νομικά μπλεξίματα. Δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ.

      Δεν υποδύομαι ούτε τον δύσπιστο, ούτε τον υπερασπιστή κανενός. Λογικά προσπαθώ να σκεφτώ.

      Οσο για το ότι είμαστε μόνοι μας ο λαός, έχω γράψει αρκετές φορές. Νομίζω το πιο πρόσφατο πρέπει να είναι αυτό. Ολομόναχοι είμαστε.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο/Η Minnie λέει:

        Ειχα στειλει κι’εγω ενα πολυ συγκρατημενο και ευπρεπες σχολιο σχετικα με την (φτωχη κατ’εμε) αποτελεσματικοτητα του Παναγιωτοπουλου στο εποκοινωνιακο και το κοψανε.

        Εστειλα μειλ… τι εγινε βρε παιδια?
        Μου απαντησαν οτι τοσχολιο μου στερειτο σοβαροτητος η κατι τετοιο.
        Λιγο καιρο μετα, το εποκοινωνιακο της ΝΔ ειχε γινει κυρια αναρτηση και οι σχολιαστες εγραφαν πολυ πιο ακραιες αποψεις απο μενα.

        Αντε βγαλε ακρη…

      • Ο/Η anti-anti λέει:

        @Θραξ

        «Το ακούω από πολλούς που κάνουν παράπονα εδώ ότι τους κόβουν σχόλια στο antinews.gr και, δεν ξέρω ρε παιδιά, δυσκολεύομαι να το πιστέψω.»

        Να το πιστέψεις. Και πρόσεξε, δεν μιλάμε για σχόλια με βρισιές και κακίες κτλ. Μιλάμε για σχόλια με αρνητική κριτική. Και δεν δημοσιεύονται και μετά οι λογαριασμοί μπλοκάρονται μόνιμα.

        Και εμένα δεν θα μου άρεσε αν είχα blog να βρίζουν κτλ, αλλά το ξαναλέω, μιλάμε για αρνητική κριτική.

        Κάτι παίζεται εδώ….

        • Ο/Η Μisha λέει:

          Χαιρετω την παρέα.
          Σας βρηκα δια της τεθλασμένης
          Νομίζω πως τα παιδιά που κόβουν σχόλια στο Αντί κάνουν κακό στην υπόθεση που θέλουν να στηρίξουν.
          Καταθέτω (και) εδώ το τελευταίο σχόλιο που έστειλα και το έφαγε η μαρμάγκα.

          «H δυστυχία είναι ότι ο Σαμαράς αυτοϋπονομεύει την αντιμνημονιακή του ψήφο. Μερικοί οπαδοί του θέλουν να κάνουν το μαύρο άσπρο και να παρουσιάσουν ως άρνηση συναίνεσης την κατά 50% συναίνεση του στην κατοχική πολιτική, ερμηνεύοντας προς τούτο , μέχρι και την κινησιολογία της χειραψίας!
          ΟΣΕ, φορτηγατζήδες, ΔΕΚΟ και έπεται συνέχεια….
          Ακόμη και η καταγγελία του Μνημονίου από τη ΝΔ ήταν λειψη καθώς επί 7 μηνες δεν έχει κάνει ούτε μια αναφορά στις αποικιοκρατικές του προβλέψεις για κατασχεσεις γης, απαγόρευσης δανειοδότησης από άλλη πηγη, πλην ΕΕ-ΔΝΤ κ.ο.κ.
          Τυχαιο;
          Αν συνυπολογισθούν οι , κατά τακτά διαστήματα, δηλώσεις Αβραμόπουλου και λοιπών στελεχών της ΝΔ υπέρ του Μνημονίου καταλαβαίνει εύκολα κανείς πως η ηγεσία της ΝΔ προσπαθεί να κρατήσει δυο καρπουζια κάτω από την ίδια μασχάλη , να ισορροπήσει μεταξύ της συγγενούς ανωμαλίας του ευρωλιγουρισμού που την κατατρύχει, του νεοφιλελεύθερου-μητσοτακικού παρελθόντος της και των εθνικών ευαισθησιών τής ομάδας Σαμαρά.

          Αυτό είναι αδύνατον να συμβεί επί μακρόν.
          Ο κόσμος που είναι παραδοσιακά δύσπιστος στις δεξιές παρατάξεις καθίσταται ακόμα περισσότερο δύσπιστος όταν διαπιστώνει ασυνέπειες λόγων και έργων.
          Προσωπικά, περίμενα από τον Σαμαρά πιο καθαρές εξηγήσεις στην κατευθυνση της «υπέρβασης» και της «επανάστασης της συνείδησης» και αντ΄αυτων βλέπω παλαιοκομματικούς τακτικισμούς.»

        • Ο/Η netakias λέει:

          Χωρίς να θέλω να σας θίξω, μια μέρα που τα είχα πάρει με τον Σαμαρά με την «ήπια» αντιπολίτευση του, παρά του ότι παρεκτράπειν, δεν με διέγραψαν, αλλά μου απήντησαν κιόλας! (ο φάκτωρας!).

          εδώ http://www.antinews.gr/?p=74360

          Ισως να φταίει και το Akismet που καμιά φορά βάζει καποιον στην blacklist χωρίς λόγο, το έχω πάθει και στο βλογκ μου.

  12. Ο/Η nina λέει:

    @Θράκα,
    νομίζω ότι έδωσα δείγμα γραφής . Σε καμμία περίπτωση δεν θα έστελνε σχόλιο με υβριστικό περιεχόμενο. Το θέμα μου όμως δεν είναι το antinews. ένα ιστολόγιο είναι και τίποτε περισσότερο. Το θέμα μου είναι ο Σαμαράς και η αξιωματική αντιπολίτευση . Το θέμα μου είναι η μιζέρια που πλακώνει σαν ταφόπλακα την αγορά της πόλης κάθε μέρα και δεν συγκινείται κανείς. Είμαι μάνα και βλέπω το μέλλον των παιδιών αυτής της χώρας σκοτεινό και δυσοίωνο . Δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια μου σαυτό. Δέν μπορώ να εμπιστευθώ την τύχη των παιδιών μου στον κάθε Σαμαρά που ΄μας ζητά να πιστέψουμε στην «ελπίδᨻ οπως ο προκάτοχός του μας οιστριλατούσε με το «υπάρχει καλύτερη Ελλάδα και τη θέλουμε»και ανταυτής μας έδωσε τα χειρότερα ή στον νύν πρωθυπουργό που απ΄το «λεφτά υπάρχουν » μας οδήγησε κατευθείαν στην αγκαλιά του ΔΝΤ. Οι καιροί είναι σκοτεινοί και μας οδηγούν σε ανατροπές προσώπων και δομών . Δέν σώζεται η κατάσταση του πολιτικού μας συστήματος. Τώρα πού θα βγάλλει δεν γνωρίζω. είμαστε όμως στο γύρισμα της παλοίριας.και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε μόνοι.

  13. Ο/Η anti-anti λέει:

    Τελικά υπάρχει πουθενά ελπίδα ή πάμε για φούντο;

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      Ισως η απελπισία μας να γίνει η κινητήρια δύναμή μας.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο/Η Φερώνυμος λέει:

        Αγαπητοί μου, Θράκα και anti-anti,
        Υπάρχει πάντα ελπίδα, και μάλιστα αρκετή, όταν ξεκινήσουμε να σκεφτόμαστε αυτοτελώς, και κυρίως να ακούμε το τί μας λένε οι άλλοι. Το πρόβλημά μας — όπως πολύ ωραία το έχει περιγράψει ο Θράκας– δέν είναι οικονομικό, είναι θέμα του πολιτικού συστήματος. Είναι θέμα Δημοκρατίας. Αν ξεκινήσουμε τή δημοκρατική μεταρρύθμιση (που πρώτα απ’ όλα σημαίνει δυνατότητα νομοθετικής εξουσίας των πολιτών μέσω δημοψηφισμάτων) πολλά από τα σημερινά προβλήματα θα λυθούν. Ας σκεφτεί και να καταθέσει ο καθένας το τί χρειάζεται να αλλάξει στο Σύνταγμά μας, και να το συζητήσει με τους συμπολίτες μας. Θα δείτε πόσο εύκολα θα αλλάξουν τα πράγματα άν υπάρξει η «κρίσιμη μάζα». Θράκα συγχαρτήρια και πάλι για τη πρωτοβουλία σου να «ανοίξεις» το ιστολόγιό σου στους αναγνώστες σου. Είσαι πραγματικός Δημοκράτης!

  14. Ο/Η ARTEMIS λέει:

    σχετικα με το κοψιμο σχολιων στο αντινους το επιβεβαιωνω και εγω.
    Ουδεποτε χρησιμοποιησα υβριστικο χαρακτηρισμό οστοσο επειδη οσα ποσταρα δεν αρεσαν στα σαμαρακια δεν τα αναρτουσαν και επιπλεον μπλοκαραν ολες τις επομενες προσπαθειες μου για αναρτηση

    • Ο/Η Νίκος λέει:

      Νομίζω οτι η προσπάθεια στο Antinews είναι να φαίνεται ένα ενιαίο αντι ΠΑΣΟΚ μέτωπο. Ακόμα και λογική και επιχειρήματα να έχουν τα σχόλια, αν δεν είναι εμφανώς επικριτικά για το ΠΑΣΟΚ, τότε κόβονται. Επιπλέον βλέπει κανείς την επίσημη αντιπολιτευτική γραμή της ΝΔ να εκφράζεται στο antinews, κάποιες φορές ακόμα και πρίν την εκφράσει ο κοινοβουλευτικός της εκπρόσωπος. Νομίζω οτι αποτελεί επίσημο κομματικό εργαλείο της Ν.Δ.

      • Ο/Η Μisha λέει:

        Με τις «επίσημες γραμμές» της συναίνεσης , η ΝΔ έχασε άλλους 550000 ψηφους στις προσφατες περιφερειακές , επιπλέον των 1000000 ψηφων που είχε χάσει στις εθνικές.

        Δε με νοιάζει διόλου η τύχη της ΝΔ.Εύχομαι να διαλυθεί κι αυτη εις τα εξ ων συνετέθη όπως και το ΠΑΣΟΚ. Ωστόσο στο Σαμαρά τρεφω μια συμπαθεια ,εξαιτίας της λεβέντικης στάσης του επί πρωθυπουργίας Μητσοτάκη , και νομίζω πως του αξίζει καλύτερη τύχη από αυτή του «συναινούντος» .

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @ARTEMIS

      ok επείσθην ο άπιστος Θωμάς. Για να λένε τόσοι πολλοί άνθρωποι ότι συμβαίνει, συμβαίνει. Προφανώς εμένα μου την χαρίζουν για κάποιο λόγο.

      Θραξ Αναρμόδιος

  15. Ο/Η hellas-orthodoxy λέει:

    Παροτι συμμεριζομαι την απογοητευση για τη μεχρι τωρα αντιπολιτευτικη τακτικη του Σαμαρα,το να ζητας να μην κυβερνησει μεχρι να κανει οσα θελει ο…λαος (ποιος αραγε;αυτος που τη βραδυα των εκλογων εδωσε 90% στο big brother;),ειναι εντελως εξωφρενικο!

    Γιατι,μη γελιεστε,αν δεν αναλαβει αμεσα ο Σαμαρας,εστω και με τα χιλια δυο κουσουρια του,ο Γιωργακης δεν θα αφησει τιποτα ορθιο!

    Και δεν εννοω τα οικονομικα,αλλα το ξεπουλημα των εθνικων μας θεματων:Αν δεν το εχετε καταλαβει,εκει παιζεται το χοντρο παιχνιδι!

    Με εναν λαο στην εξαθλιωση,με το φοβο της εγκληματικοτητας και των αναρχικων,οποτε βγει να διαδηλωσει,θα περασουν πανευκολα οι παραχωρησεις σε Μακεδονια,Αιγαιο,Θρακη,Κυπρο,ακομα και Κρητη!

    Γι’αυτο λοπον ειναι επιτακτικη αναγκη να ξεκουμπιστει αμεσα ο Γιωργακης.

    Υ.Γ.Ειναι τουλαχιστον απρεπες,αν οχι…κατινιστικο,καποιοι σχολιαστες να γραφουν μονο για να πουν τα παραπονα τους για το antinews.Κι εγω δεν συμφωνω με πολλες απο τις αναρτησεις του,αλλα πολυ απλα,αν δεν μου αρεσει αποχωρω και παω σ’αλλα μπλογκς.Ειναι νομιζω ειλικρινεστερο.

    • Ο/Η Μisha λέει:

      Δημήτρη, κάνεις λάθος εκτιμήσεις και τώρα, όπως έκανες ένα φεγγάρι και με τον κωλοτούμπα. Παρτε το απόφαση και μη περιμένετε τίποτα από κανέναν πολιτικάντη που απλά θέλει να καβαλήσει στο άλογο της εξουσίας.

      Έχουμε την χειρότερη κυβέρνηση από τον Β ΠΠ εξαιρουμένης της περιόδου Ιωαννίδη. Κυβέρνηση που όταν δεν την κοντράρεις μετωπικά σε όλα τα ζητήματα , ενω σου δίνει χίλιες μύριες δικαιες αφορμές , μοιάζει να παίζεις μαζί της σε προσυνεννοημένο παιχνίδι. Ο εγγονός της Πηνελόπης Δέλτα έπρεπε να είχε κατεβάσει τον κόσμο στους δρόμους ενάντια στη Νέα Κατοχή.Δεν το κάνει και γι αυτό ο κόσμος προτιμά τον Κανένα.

      Όσον αφορά το Αντί , οι άνθρωποι έχουν την τακτική τους και κρίνονται όπως όλοι μας για τα δημοσίως πραττόμενα. Κανείς μας δεν είναι αλάθητος, ουτε στο απυρόβλητο. Η ελευθερία της ευπρεπούς κριτικής είναι συστατικό στοιχείο της δημοκρατίας και η λογοκρισία της μη αρεστής άποψης δείχνει πράγματα.

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @hellas-orthodoxy

      «το να ζητας να μην κυβερνησει μεχρι να κανει οσα θελει ο…λαος (ποιος αραγε;αυτος που τη βραδυα των εκλογων εδωσε 90% στο big brother;),ειναι εντελως εξωφρενικο!»

      Κι αν δεν ζητήσω να κάνει όσα θέλει ο λαός, τίνος τα κελεύσματα να ζητήσω να εισακουσθούν; Των τραπεζιτών μήπως; Μήπως πέντε-δέκα «φωτισμένων»;

      Ο λαός μας διαμορφώνεται από την τηλεόρασή τους, που επίτηδες είναι στο χάλι που είναι, εδώ και δυο δεκαετίες. Ούτε ειδήσεις μεταφέρει η τηλεόραση, ούτε οι διαφημίσεις της διαφημίζουν προϊόντα. Βασικά όπως είναι φτιαγμένο το πράγμα είναι για να διαπλάθει χαρακτήρες και συνειδήσεις.

      Πολύ τον υποτιμάς τον λαό. Κι εγώ θεωρώ τον εαυτό μου κομμάτι του. Βοήθα τον λοιπόν να ανανήψει και διαφώτισέ τον.

      Σχετικά με το έθνος και την πατρίδα, μου δίνεις ευκαιρία να πω, ότι δεν πρόκειται ούτε για μεταφυσική ούτε για σύμβολα. Το έθνος και η πατρίδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΜΑΤΑ.

      Εθνος και πατρίδα είναι οι άνθρωποι. Χωρίς ανθρώπους, λαό δηλαδή, δεν έχουμε τίποτε. Οι άνθρωποι είναι ο φορείς της μνήμης. Οι άνθρωποι είναι το υλικό της κοινότητάς μας.

      Οταν λέμε ότι κινδυνεύει το έθνος και η πατρίδα, είναι οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο. Και τον πρώτο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν σήμερα οι άνθρωποι, είναι η επέλαση του ΔΝΤ, του Μνημονίου και των ληστρικών οικονομικών μέτρων.

      Θραξ Αναρμόδιος

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @hellas-orthodoxy + 11888

      Παρακαλώ πολύ και τους δυο σας μη το γυρνάτε στο προσωπικό. Κι εσύ hellas-orthodoxy, σε παρακαλώ, όχι τέτοιους χαρακτηρισμούς…Πληζ ρε πατριώτες και οι δύο.

      Θραξ Αναρμόδιος

  16. Ο/Η nina λέει:

    @hellas-orthodoxy,
    αγαπητέ φίλε τί σε κάνει να πιστεύεις ότι ο Σαμαράς θα προασπίσει τα εθνικά συμφέροντα καλύτερα? είδες εσύ κάποια αντίδρασή του μετά την ολική επαναφορά του και την ανάληψη της αρχηγίας στη ΝΔ στο θέμα της Θράκης? στο θέμα του Αιγαίου? στο θέμα της Μακεδονίας? καί άν όντως θέλει να κυβερνήσει και να μας σώσει από το ΓΑΠ γιατί δεν κατεβάζει τον κόσμο στο δρόμο αλλά αντίθετα έχει πει χιλιάδες φορές ότι αυτός δεν κάνει τέτοια? ποιόν προσπαθεί να πείσει οτι είναι νομοταγής? μήπως τα αφεντικά μας στην ΕΕ? μήπως θέλει να δείξει οτι αναμορφώθηκε πλήρως? οτι δεν είναι ο επαναστάτης που νόμιζαν ? λέω εγώ τώρα με το λιγοστό μυαλό που μου έχει απομείνει. μπορεί να κάνω και λάθος μακάρι!!!!!!!!!

    • Ο/Η hellas-orthodoxy λέει:

      Πιστευω πως οταν χρειαστει ο Σαμαρας θα δηλωσει παρων στα εθνικα θεματα.
      Δυστυχως ομως,δεν ισχυει το ιδιο και για τους μισους τουλαχιστον βουλευτες του κομματος του.
      Αυτος ειναι ενας απο τους κυριους λογους που ακολουθει ηπια πολιτικη παντου,επειδη ακριβως δεν εχει κομμα να τον ακολουθησει.
      Τα διαπιστευτηρια του στα εθνικα τα εχει δωσει ο Σαμαρας.Δεν τον φοβαμαι.

  17. Ο/Η katina λέει:

    Εχετε καταλαβει, ολοι οσοι διαβαζετε και γραφετε στο αντΟνιους…οτι τελειτε υπο διακριτικη, πλην αυστηρη κηδεμονια? Εχετε καταλαβει, για ποιον ακριβως λογο εχει δημιουργηθει αυτος ο ηλεκτρονικος χωρος? Ε? Καμια ιδεα? Καποιος?
    Σε περιπτωση λοιπον, που εξακολουθειτε να σκεπτεστε αθωα και ανιδιοτελως, θα αναγκαστω να σας προσγειωσω αποτομα.
    Ενα κομματικο εργαλειο της ηγεσιας της ΝΔ ειναι και δη, του Σαμαρα. Με αποκλειστικο σκοπο την αγιοποιηση του και την εξαπλωση της απηχησης του σε…τρυφερους και ρομαντικους ψηφοφορους. Ενταξει, τελειος δεν ειναι…θελει λιγη δουλιτσα ακομη…τον προετοιμαζουμε ομως καταλληλα, και παρε τελικα στα μουτρα τη φασιζουσα και γκεμπελικη νοοτροπια «αυτον εχουμε, βλεπεις κα’ναν καλυτερο?»
    Τετοιο προνομιο, επαναλαμβανομενης δηλαδη προπαγανδας μεχρι του σημειου της αυθυποβολης, ακομη κι ο Σταλιν να ζουσε σημερα…θα φροντιζε να τον εμφανιζουν λιγο πιο γηινο, πιο καθημερινο, λιγοτερο Μεσσια!
    Και για να καταλαβετε την αλητεια που διεπει μερικους «μικρους θεους», που τους αρεσει να παιζουν με τα moderation κουμπακια, αναφερομαι σε αυτους που καλουνται να εξωραισουν ή ακομη και να κατασκευασουν μια ειδηση-σχολιο-πραγματικοτητα, μιλωντας για αυτους λοιπον, μπορω να σας διαβεβαιωσω οτι ειναι προθυμοι να λαβουν τα απαραιτητα μετρα, προκειμενου να διατηρησουν το κοπαδι τους (μην το παρετε προσωπικα το τελευταιο). Η Κινα εχει λιγοτερο ελεγχομενη-φιλτραρισμενη πληροφορηση απο τους wannabe διαμορφωτες κοινης γνωμης. Προφανως και μιλας εξ ιδιας πειρας. Και μαλιστα για πιο ασημαντο ζητημα, το οποιο ομως ειναι ενδεικτικο της μεθοδευμενης χειραγωγησης των αναγνωστων, σε επιπεδο τετοιο που ο Γριβας θα αναφωνουσε «Ω, Θεοι, τελικα το mind control, περασε τον Ατλαντικο».
    Αρκετα ομως σας κουρασα, και εμενα φυσικα που ασχολουμαι με ασημαντοτητες και εντεταλμενους κιτρινιστες.
    Επι του θεματος και της ουσιας αυτου, ενα εχω να πω…..

    Destroy your idols

    • Ο/Η anti-anti λέει:

      Κατίνα σε πάω με 1000! Δεν θα μπορούσα να εκφράσω τόσο καλά την αγανάκτηση μου με το antinews! Χαίρομαι που σιγά σιγά ο κόσμος τους παίρνει χαμπάρι.

  18. Παράθεμα: Τελικά υπάρχει πουθενά ελπίδα ή πάμε για φούντο; « ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ

  19. Ο/Η Minnie λέει:

    Αγαπητη Κατινα,

    [ΣΑΡΚΑΣΜΟΣ]
    Θερμα σε ευχαριστω που μου ελυσες ολες τις αποριες που πηγαζαν απο την αθωοτητα μου.
    Ειδα το φως και τωρα νιωθω πιο ενημερη και υπευθυνη ως πολιτης.
    [/ΣΑΡΚΑΣΜΟΣ]

    Αληθεια, προς τι ολη η χολη?
    Καθε ιστοσελιδα δικαιουται να υποστηριζει ο,τι νομιζει.
    Εμεις ειμαστε απλοι επισκεπτες.
    Αν δεν μας αρεσει το περιεχομενο η αν δεν νιωθουμε καλοδεχουμενοι, παμε καπου αλλου.
    Τοσο απλα.

    • Ο/Η netakias.wordpress.com λέει:

      @katina

      1. Συμφωνώ με την Minnie, μας αδικείς και αδίκως γιατί ουτέ ο Θράξ, ούτε η Minnie, ούτε εγώ γράψαμε τεμενάδες για τον Σαμαρά, το αντίθετο! Ολα τα σχόλια μας είναι κριτικά απέναντι στο Σαμαρά.

      2. Τα παιδιά στο antinews, ή κάποιοι από αυτούς, γνωρίζουν προσωπικά τον Σαμαρά κι έχουν άλλη εικόνα από εμάς, από αυτή που δείχνουν τα ΜΜΕ. Εκτός αυτού το Αντί υπάρχει εδώ και 25 χρόνια, είναι λίγο αστείο να το θεωρείς όψιμο «μέσο» προγάνδας της ΝΔ. Λένε την γνώμη τους, είναι συνεπείς σε αυτό που πιστεύουν και κάνουν και κριτική.

      3. Κανείς από εδώ που έχω διαβάσει δεν κατάλαβα να είναι «οπαδός» της ΝΔ, αυτό που λέμε «βάση». Η δεξιά από το 1950, ήταν πάντα λαϊκό κόμμα, αντίθετα από το «Κέντρο» που ήταν από την εποχή του «Γέρου» το κατεξοχίν το κόμμα των βολεμένων και της «μπουζουαρζίας» (μα τι λεώ ο πουστhς!).

      Η ΝΔ και γενικότερα η Δεξιά δεν είχε, ούτε έχει, φανατισμένους οπαδούς. Μεσσιανισμούς και άλλα τέτοια φαιδρά μόνο το ΠΑΣΟΚ έχει. Δες πως μιλάνε οι μεν για τον Καραμανλή(δεν τον έβγαλε η βάση) και πως τον τιμώρισαν το 2009, και δες πόσοι τυφλοί υποστηρίζουν τον Γιωργάκη ακόμη (τον έβγαλε η βάση κόντρα στο εξόφθαλμα ανώτερο του Βενιζέλο!

      Το ΠΑΣΟΚ έχει τυφλούς οπαδούς, έχει σκληρό πυρήνα που στηρίζεται στους βιομηχάνους και στην Ελληνική Νονμεκλατούρα (συνοδοιπόρος θα γίνω στο τέλος χα χα!)

      Ετσι κι εδώ, νόμιζω, κάνουμε κριτική στον Αντώνη, αν θα τον επιλέξουμε στις εκλογές, θα είναι συνειδητή επιλογή μας κι όχι οπαδική κι αυτό θα κριθεί τότε, από την στάση του ΤΩΡΑ. Αλλιώς θα κάνει κι αυτός παρέα με τον Καραμανλή.

      Εδώ πεθαίνουν άνθρωποι στον δρόμο, κι υπάρχουν κάποιοι που πίνουν νερό στο όνομα το ΓΑΠ! Κι ήρθες εδώ να διαφωτίσεις εμάς;

      Αλλού πρέπει να πάς http://jimmy278.blogspot.com

      • Ο/Η anarmodios λέει:

        @νετάκιας

        στο μεγαλύτερο μέρος του σχολίου σου, με κάλυψες σχεδόν πλήρως.

        Και θα παρακαλούσα τους σχολιαστές όσο πιο ευγενικά μπορώ να σταματήσουμε την υπόθεση με τα παράπονα για το antinews. Νομίζω το εξαντλήσαμε το θέμα. Και δεν θέλω να φανώ εγώ εδώ αντι-antinews, που δεν είμαι, διότι άλλον νταλγκά έχω. Εδώ μπορεί να γράφει ο καθείς ότι θέλει αρκεί να μην βρίζει, να μην εκτοξεύει χαρακτηρισμούς και κυρίως αστήρικτες κατηγορίες για κάποιον. Δεν υπάρχει και λόγος να με τρέχουν στα δικαστήρια. Εγώ την δημοκρατία θέλω να προωθήσω και να δείξω το ακατάλληλο του κοινοβουλευτισμού και των κομμάτων. Δεν τα έχω με πρόσωπα, ούτε με ιστολόγια. Που στο κάτω κάτω με φιλοξενούν και ως σχολιαστή τόσον καιρό.

        Αντιλαμβάνομαι την πικρία που νιώθει κάποιος όταν του κόβουν τον λόγο. Και δικαιολογω και την οργή. Αλλά αυτά έτσι ήταν και έτσι θα είναι. Εχουμε όμως σπουδαιότερα προβλήματα από αυτό. Ας δούμε αυτά.

        Θραξ Αναρμόδιος

  20. Ο/Η palios λέει:

    Θράκα αν και η ανάρτησή σου δεν έχει ως αντικείμενο το antinews, επίτρεψέ μου να σου επισημάνω οτι δεν τα ξέρεις καλά. Όταν το αντι-Σαμαρικό σχόλιο είναι γραφικό ή πανεύκολα αντικρούσιμο, το αφήνουν να λιθοβολήσει ο σκληρός πυρήνας σχολιαστών προς τέρψη των υπολοίπων.
    Έρχονται σε δύσκολη θέση όταν κάποιος καθιερωμένος τακτικός σχολιαστής γράψει αρνητικά πράγματα για τον Σαμαρά, δεν ρισκάρουν να το διαγράψουν εύκολα, κάποιες φορές θα σβηστεί το περιεχόμενό του και θα αντικατασταθεί από νουθεσία εκ μέρους του διαχειριστή. Αυτό στην καλύτερη περίπτωση, γιατί συνήθως απλώς θα ειρωνευτούν, θα χλευάσουν, θα απαξιώσουν ή θα προσπαθήσουν να καταλογίσουν «επιτηδευμένα υπονομευτική δράση». Η ίδια τακτική ακολουθείται και στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο τους ξεφύγει για τον άλφα ή βήτα λόγο και μείνει αναρτημένο πάνω από ώρα, δεν το σβήνουν. Ο FactorX δεν είναι ένα πρόσωπο, είναι γύρω στα 4 άτομα, εξαρτάται και σε ποιόν θα πέσεις.
    Ίσως να φταίει ο πρότερος κομουνιστικός τους βίος, τα Σταλινικά σύνδρομα δεν ξεπερνιούνται εύκολα. Πέραν αυτού, το ιστολόγιο αυτό εμποτίστηκε και από ακραία νοοτροπία της συντηριτικής πλευράς, που δεν δέχεται ουσιαστικό διάλογο.
    Ο καημός με το antinews ξεκινάει από τον ύπουλο τρόπο με τον οποίο καθιερώθηκε. Και δεν αναφέρομαι στην καπηλεία του ονόματος, τον συμβολισμό και την ιστορία του «Αντί» αλλά στο ότι αρχικά ξεκίνησαν ως ένα ιστολόγιο που «ψάχνει να βρεί την θέση του νέου πατριωτισμού στην σύγχρονη εποχή» και ακούγονταν όλες οι απόψεις. Από τότε που ανέλαβε ο Σαμαράς στη Νέα Δημοκρατία θεώρησαν οτι ρόλος τους είναι να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον «Ιερό Σκοπό». Δεν κάνουν κουβέντα πλέον, αλλά «πόλεμο». Με την στάση τους, κάνουν ζημία. Καλό όχι.

    • Ο/Η anti-anti λέει:

      Έτσι ακριβώς! Και να προσθέσω, ότι από την στιγμή που κάνουν 10-20 δημοσιεύσεις την ημέρα και έχουν και συνεχές moderation, προφανώς κάποιοι άνθρωποι απασχολούνται σαν full time job. Και πως ζούνε αυτοί οι άνθρωποι? Από που πληρώνονται? Από τις διαφημίσεις του site;

      Σας αφήνω να μαντέψετε, για να μην κατηγορηθώ για αβάσιμες κατηγορίες χωρίς αποδεικτικά στοιχεία!

  21. Ο/Η αλλενάκι λέει:

    Δλδ. τέτοια εμπάθεια βγάζετε, είστε οι περισσότεροι όλη μέρα μέσα στο Antinews, με δεκάδες εκατοντάδες σχόλια και έρχεστε εδώ και βγάζετε απωθημένα;
    Να το κοιτάξετε.
    Αυτό μου μαρτυρά σχέση αγάπης μίσους και προς το Σαμαρά και προς το Αntinews, το οποίο έχει φιλοξενήσει δεν ξέρω και εγώ πόσες εκατοντάδες χιλιάδες σχόλια όλων μας, αρνητικά θετικά για το Σαμαρά, στον οποίο εγώ προσωπικά δεν έχω χαρισθεί, αλλά και δε διστάζω να επαινέσω κάτι θετικό, όπως κάνω και για άλλους κομματικούς σχηματισμούς.
    Αλλά δεν ασχολούμαι και όλη μέρα με τη ΝΔ.
    Ψιλοβαριέμαι κιόλας.
    Εσύ @Θράκα όμως έχεις τη μεγαλύτερη σχέση αγάπης-μίσους μαζί του.
    Τα περισσότερα σχόλιά σου είναι για ΝΔ Σαμαρά.
    Οι αναρτήσεις εδώ το ίδιο.
    ________________________________________
    Κρίμα @Θράκα να λες οτι στη χαρίζουν για «κάποιο λόγο».

    Δεν έχετε γνωριστεί και ήπιατε και τσίπουρα μαζί στην έκθεση δε θυμάμαι πότε ακριβώς, που παίζεις και τρίγωνα;
    Εσύ δεν είσαι στη φωτό με το κόκκινο πουλόβερ με το τρίγωνο, και μερικούς άλλους, S.A νομίζω;
    Εσύ τους γνωρίζεις και προσωπικά, τιμήσατε ό ένας τον άλλο με την εκτίμηση, την αρθρογραφία και τη γνωριμία σας;!;!

    @Μisha να λες εσύ ότι σου κόβουν σχόλια, που φιλοξενείσαι όπως και ο Θράκας στους συνδέσμους, είναι το άκρο άωτο της ανακολουθίας.
    Έχεις δημοσιεύσει εκατοντάδες σχόλια να μη πω χιλιάδες και εσύ.
    Αν μη τι άλλο λιγότερη εμπάθεια προς τον κοινό χώρο που σας φιλοξενεί δε θα έβλαπτε.

    Για τους άλλους σχολιαστές που γράφουν εδώ ότι τους έχουν κόψει σχόλια απλά να πώ ότι έχω δει δεκάδες εκατοντάδες σχόλιά τους στο antinews επίσης.

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @αλλενάκι

      «Εσύ @Θράκα όμως έχεις τη μεγαλύτερη σχέση αγάπης-μίσους μαζί του.»

      Με κανέναν δεν έχω σχέση αγάπη-μίσους, όπως την λές. Ούτε με τον κ. Σαμαρά ούτε με το antinews. Δεν ξέρω από που το συνάγεις αυτό. Θα έχεις τους λόγους σου, σίγουρα.

      Αλλά εγώ έχω άλλον νταλγκά και άλλη δουλειά. Δεν τα έχω με πρόσωπα, ούτε με ιστολόγια. Οι ιδέες και η δημοκρατία με ενδιαφέρει. Και στην εμπάθεια δεν θα ακολουθήσω κανέναν.

      «Κρίμα @Θράκα να λες οτι στη χαρίζουν για “κάποιο λόγο”.»

      Το λέω διότι ερχεται εδώ κόσμος που με βεβαιώνει ότι σχολιάζουν χωρίς να βρίζουν και ευγενικά, αλλά κόβονται τα σχόλιά τους διότι απλώς αντιπολιτεύονται την κεντρική πολιτική πρόταση του ιστολογίου. Και με βεβαιώνουν εδώ ένα σωρό σχολιαστές, που ΔΕΝ τους έχω δει ποτέ να βρίζουν.

      «Δεν έχετε γνωριστεί και ήπιατε και τσίπουρα μαζί στην έκθεση δε θυμάμαι πότε ακριβώς, που παίζεις και τρίγωνα;
      Εσύ δεν είσαι στη φωτό με το κόκκινο πουλόβερ με το τρίγωνο, και μερικούς άλλους, S.A νομίζω;
      Εσύ τους γνωρίζεις και προσωπικά, τιμήσατε ό ένας τον άλλο με την εκτίμηση, την αρθρογραφία και τη γνωριμία σας;!;!»

      Δεν παίζω τρίγωνα φυσικά. Ο Strange τα λέει αυτά για να σπάμε πλάκα. Ούτε κόκκινο πουλόβερ φοράω. Δεν φοράω πουλόβερ.

      Και δεν καταλαβαίνω την επίκληση στην προσωπική σχέση. Ημασταν 15 άνθρωποι που καθήσαμε σε ένα τραπέζι, αν αυτό συνιστά προσωπική σχέση. Και γιατί εσύ την επικαλείσαι; Για να με κάνεις να νιώσω τι; Οτι δεν ήμουν εντάξει;

      Και το αν τιμώ εγώ και τι, σε παρακαλώ δηλαδή, σε παρακαλώ…Πολύ σε παρακαλώ.

      Δεν έχω καμμιά όρεξη να μπλέκω με τέτοιες φαγωμάρες.
      Το πιστεύεις, δεν το πιστεύεις (που ΔΕΝ το πιστεύεις) δεν έχω καμμία σχέση με όλα αυτά. Δεν είναι ούτε του χαρακτήρα μου. Αυτές οι φαγωμάρες οι προσωπικές μας καταστρέψαν ως έθνος. Οι προσωπικές μωροφιλοδοξίες του καθενός μας. Και θέλω να είμαι πολύ πάνω από αυτά. Για να έχει ουσία η ύπαρξή μου και νόημα αυτό που κάνω σε αυτή τη ζωή.

      Και τελευταίο: Δεν πρόκειται να τη συνεχίσω αυτή τη συζήτηση και αυτό το βιολί.
      Βρείτε αλλού να στήσετε καβγά. Οχι με μένα.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο/Η αλλενάκι λέει:

        Άλλοι σου στήσανε ρούγα και πάτησες τη πεπονόφλουδα.
        Σου είχα γράψει γιατί δε θα σχολιάζω.
        Έτσι και θα γίνεται.
        Αλλά μην κάνουμε και το ψάρι κρέας.
        Καλή σου μέρα.

  22. Ο/Η αλλενάκι λέει:

    Έλεος δλδ. αν έκανε κάποιος τον κόπο να μετρήσει τα χιλιάδες σχόλια εκατοντάδων σχολιαστών της λαϊκής βάσης που καλεί τον Α.Σ. να το «τρέξει» περισσότερο το θέμα και τις αναρτήσεις που ασκούν κριτική, αυτά είναι περισσότερα από τα θετικά σχόλια.

  23. Ο/Η αλλενάκι λέει:

    Και στο ιστολόγιό μου μία μόνο φορά ασχολήθηκα με ΝΔ και Σαμαρά, τη μέρα της εκλογής του,
    κάνοντας ανάρτηση: «Γύρισε σελίδα η ΝΔ?»

    Ότι σχόλια έχω να κάνω, τα κάνω στο Antinews.
    Δεν έχουν κοπεί ποτέ και ορισμένα ήταν αρκετά αιχμηρά.

    Αλλά ένα ιστολόγιο έχει δεκάδες θέματα να ασχοληθεί.

    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΑΣ ΜΑΜΗΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΗΜΕΡΑ Ή ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ;

  24. Ο/Η αλλενάκι λέει:

    Έγραψες @Θράκα ανοίγοντας το καινούργιο ιστολόγιο ότι προσπαθείς να συνθέσεις.
    Εδώ γίνεται το αντίθετο.

    Στον αγώνα αυτόν δεν έχουμε την πολυτέλεια να αφορίσουμε και να μηδενίσουμε καμία φωνή κατά του ΔΝΤ, κατά του Μνημονίου, είτε είναι στεντόρεια, είτε είναι χαμηλόφωνη!

    Ούτε από το ΚΚΕ που καλώς κακώς έχει τη συνεπέστερη στάση σήμερα, ούτε από την αντιμνημονιακή «εξεγερσιακή» αριστερά, ούτε και από το Λάος ακόμα ακόμα, φωνές που θα ξετσουτσουρώσουν, μετά από τη σφαλιάρα που φάγανε!

  25. Ο/Η αλλενάκι λέει:

    Τα δε παιδιά του Antinews δεν τα γνωρίζω προσωπικά!
    Τόσους μήνες που γράφω.

    Εσύ @Θράκα και τους γνωρίζεις και γνωρίζεις και τα ονόματά τους!!! Και ονόματα τακτικών αρθρογράφων!!!
    Εγώ ούτε αυτό, πλην του ΦακτορΧ, διότι το έχει ανακοινώσει ο ίδιος βεβαίως!

    Και ο νοών νοήτω όσον αφορά θέματα εμπιστοσύνης στον απέραντο κόσμο του ίντερνετ!

  26. Ο/Η anarmodios λέει:

    Ιδού τι κάνει η φαγωμάρα.

    Πιάσαμε τα 60 σχόλια κοντά. Που τώρα; Στον Αναρμόδιο. Στο τελευταίο μπλογκ. Αν είναι δυνατόν.

    Να σταματήσουμε παρακαλώ αυτή την διένεξη και τα παράπονα.

    Αν σας κόβουν σε άλλα μπλογκ, αυτό δεν μπορεί να γίνεται θέμα εδώ και σχολιασμός. Το είπαμε το ξαναείπαμε. Θα ακυρώσει και τον στόχο τον δικό μου που δεν είναι ΟΥΤΕ η φαγωμάρα ΟΥΤΕ η αντιπαλόητα με άλλα μπλογκ.

    Να σταματήσουμε ξαναλέω την συζήτηση για τα παράπονα και τα κοψίματα των σχολίων που γίνονται σε άλλα μπλογκ.

    Διαφορετικά θα αναγκαστώ να κλείσω τα σχόλια εντελώς.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Ο/Η αλλενάκι λέει:

      Δυστυχώς στο antinews κάποιος ανάρτησε σε σχόλιο σύνδεσμο σε αυτήν εδώ την ανάρτηση.
      Τώρα το είδα.
      Αν μη τι άλλο το Antinews έδωσε βήμα σε πολλούς που εξετίμησε ότι αξίζουν, να προβάλλουν το μπλογκάκι τους.

      Και εσύ αξίζεις. Συνέχισε την ωραία ιδεολογική προσπάθεια, μακριά από Κίρκες.

      Και οι Κίρκες είναι τα πολλά σχόλια.
      Το 15λεπτο δόξας κάθε μπλόγκερ.
      Παιδική ασθένεια.
      Ολοι την περνάμε.
      :)

    • Ο/Η νήπιος γέρων λέει:

      Γιατί να κλείσεις τα σχόλια, Θράκα; ΔΕΝ είναι δημοκρατικό κάτι τέτοιο.

      Αφού τα σχόλια είναι κόσμια, ΓΙΑΤΙ να τα κόψεις; Ας έρθει όποιος θέλει εδώ, να τα αντικρούσει.

      Το να μην θες καθόλου σχόλια για το αντινιούζ, γιατί θέλεις την ησυχία σου, ή ό,τι άλλο, σεβαστό, αλλά, σου είπα και αλλού: ΑΝΑΡΤΗΣΕ τους όρους- όρια σχολιασμού. Για να μην γίνεσαι κακός με κανέναν και κανένας να μην σε κατακρίνει.

      Έτσι πιστεύω είναι το σωστό. Αλλά, εσύ αποφασίζεις, ΒΕΒΑΙΑ.

  27. Ο/Η egersis λέει:

    Μιας και από σχόλιο αναγνώστη σας πήρα την αφορμή για να γράψω τα παρακάτω, το βάζω σαν σχόλιο για να ενημερωθεί κι αυτός κι οι άλλοι που ασχολήθηκαν με αυτό το σοβαρό ζήτημα.

    Τελικά υπάρχει πουθενά ελπίδα ή πάμε για φούντο;
    http://egersis2.blogspot.com/2010/12/blog-post_15.html

  28. Ο/Η egersis λέει:

    Μιας και αφορμή για τις παρακάτω σκέψεις που δημοσίευσα στο blog μου στάθηκε σχόλιο αναγνώστη σας, το βάζω εδώ για να ενημερωθεί κι αυτός και εσείς.

    Τελικά υπάρχει πουθενά ελπίδα ή πάμε για φούντο;
    http://egersis2.blogspot.com/2010/12/blog-post_15.html

  29. Ο/Η νήπιος γέρων λέει:

    «TA ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ, ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΖΟΥΜΙ», -λέγαν στην φυλακή οι μόρτες.

    «VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT», -εάν δεν …καούν, σχισθούν ή σβηστούν- αφαιρεθούν, βέβαια…

    kennan είπε: @Εκτός ΚΟ του ΠΑΣΟΚ ο Ευάγγελος Παπαχρήστος + @Πρόβα με «κανόνι» νερού της ΕΛ.ΑΣ. στην Κερατέα + @Η συναίνεση ναυάγησε. Το ζητούμενο είναι τώρα η ανατροπή της πολιτικής Παπανδρέου, (: τριπλό …μπαϊ-πάς!)
    14/12/2010 στις 11:28 pm

    «https://anarmodios.wordpress.com/2010/12/13/1-28/

    Δείτε στο λινκ πως ορισμένοι που το παίζουν φίλοι εδώ μέσα πάνε σε ένα άλλο μπλογκ και βρίζουν το antinews. Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Σχολιαστές του antinewsπου βαρεθήκαμε να τους διαβάζουμε πάνε αλλού και γραφουν οτι το antinews κοβει …σχόλια (!!!)».
    ==============================

    Σώπα, ρε, συ, που «το antinews κοβει … σχόλια (!!!)», -με τρια θαυμαστικά, μάλιστα! Για δες, λίγα, δειγματολειπτικά:

    stelios says: @“Έλεος πια μ΄αυτόν τον άκρατο λαϊκισμό”
    13/11/2009 at 10:24 am

    Kυριε Factor,η ζεις στην καρακοσμαρα σου,η παιζεις διατεταγμνο ρολο.

    ΠΟΤΕ δεν στηριξα το ΠΑΣΟΚ διοτι ευθυνεται για την καταντια του τοπου μας και για την ΑΝΙΑΤΗ σηψη του.
    Ομως αν διαθετεις στοιχειωδη λογικη θα ξερεις οτι ειναι ο μονος τροπος για να μιλησει καποιος που ξερει τι εγινε.
    Ο αλητης που εκαψε την Κουνεβα απο τωρα κινδυνευει να καταδωθει απο την ιδια του τη μανα.
    Κανενας ποτε δε θα ρισκαρε να καρφωσει χωρις κινητρο,αν καποιος πηρε 50000 Ευρω για να κανει το εγκλημα,με 1000000 θα βρεθουν αλλοι 20 για να τον καταδωσουν.
    Επιπλεον κανενας πλεον δε θα αναθετει τετοιες βρωμοδουλειες γιατι θα ξερει οτι θα κινδυνεευι απο τα ιδια του τα τσιρακια.
    Λυπαμαι για λογαριασμο σου,καποτε η ατιμωρισια πρεπει να σταματησει,κι αυτο δε γινεται με ντετεκτιβς οπως στην τηλεοραση,αλλα με βρωμια εναντια στη βρωμια.
    (: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!!)

    tiramola says:
    13/11/2009 at 10:46 am

    Συμφωνώ με τον Στέλιο.Μου κάνει πραγματικά φοβερή εντύπωση πως ο συγγραφέας του ποστ μιλάει περί λαικισμού και οικοιοποίησης δήθεν της τραγικής αυτής ιστορίας χωρίς να αντιλαμβάνεται τους προφανείς λόγους μιάς τέτοιας κίνησης όπως και ο Στέλιος τους περιγράφει ανωτέρω…. (: αυτό εξακολουθεί να υπάρχει! «Γάτα», ο «σκύλος»! )
    ««««««««

    Konstantina says: @“Ντρίμπλα Σαμαρά για εκλογικό νόμο και διαφάνεια”
    07/01/2010 at 4:58 pm

    Για το μεταναστευτικο τι ειπε..? γιατι δεν ακουω καλα, ειμαι λουσμενη.. (: !!!)
    (:: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!! Ήταν το πρώτο σχόλιο στην ανάρτηση)
    ««««««««««`
    Χριστοφορίδης says:
    21/01/2010 at 6:01 pm

    Mόλις έφτιαξα ωραιώτατη πορτοκαλάδα με τον νέο αποχυμωτή Ζήμενς
    Αντουάν να κεράσω ένα γύρο;
    (: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!!)
    ««««««««««««««««

    XAPLAS says: @“Η διαφθορά είναι ο αδύνατος κρίκος του συστήματος που καταρρέει”
    02/02/2010 at 14:07

    Μηπως στα σχολια γινεται λογοκρισια-επιλογη?
    (: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!!)
    ««««««««««««««

    maria says: @“«Aν δεν υπήρχε ο Γιώργος Παπανδρέου θα έπρεπε να τον εφεύρουμε» !!!”
    09/03/2010 at 14:39

    Στον 5ο όροφο του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη στην οδό Μιχαλακοπούλου γευματίζουν τώρα ο Σταύρος Ψυχάρης με τον Αντώνη Σαμαρά. Σύμφωνα με απόλυτα επιβεβαιωμένες πληροφορίες, οι δύο άντρες συζητούν για τις πολιτικές εξελίξεις, για τις τελευταίες δημοσκοπήσεις αλλά και για το αίτημα της Ένωσης Ιδιοκτητών να ανοίξει η κρατική διαφήμιση. Το ραντεβού, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έκλεισε ο Πάνος Παναγιωτόπουλος.
    Ο ΔΕ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ!!!
    (: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!!)
    «««««««««««««««`

    ss_sk says: @“Ο Κώστας Χατζής δεν φοβήθηκε ποτέ να πει ότι πιστεύει στον Σαμαρά”
    14/03/2010 at 11:59

    Το καλό είναι πως με το όλο θέμα έμαθα την ύπαρξη της ΜΑΚΙ…μιας μαθητικής κομματικής (!) παράταξης. Γιατί είναι πασίγνωστο πως τα παιδάκια των 12 ετών στην Ελλάδα έχουν ήδη αποκτήσει σαφώς ανεπτυγμένη πολιτική αντίληψη και κρίση. Δεν είναι υποχείρια των εγκλωβισμένων ιδεολογικά γονιών τους!

    Εδώ και αρκετό καιρό το Antinews έχει αποκτήσει μία ”δεξιά” εσάνς. Το οποίο το αιτιολογώ καθότι οι Πασόκοι (όπως τα’ χει κάνει το κόμμα τους) δεν διαθέτουν κάποια επιχειρηματολογία της προκοπής ώστε να αντιπαρατίθενται. Αλλά μπάστα! Το παραπάνω κείμενο είναι σχεδόν εμετικό! Εντελώς για εσωτερική κατανάλωση! Προσβάλλει τη νοημοσύνη όσων σιχαίνονται τα κομματικά παιχνίδια αλλά ενδιαφέρονται για τις πολιτικές διεργασίες.

    Τί προσπαθείτε δηλαδή κε. ”Αδέξιε”? Να μας πείσετε ότι ένα 12χρονο βλαμμένο (γιατί τέτοιο είναι ένα μαθητάκι που μπλέκεται με κόμματα) εξελίχθηκε σε ένα σκεπτόμενο ενήλικα? Χωρίς σοβαρή επιχειρηματολογία? Και ότι το ‘93 που ο Σαμαράς έστηνε την ΠΟΛ.ΑΝ. ο Χατζής μοίραζε αφίσες με την…πιπίλα στο στόμα (ποια ηλικία να είχε τότε)?
    Ο Παπαμιμίκος είναι γλίτσα…δε χρειάστηκε πολύ για να πειστούμε. Τα πεπραγμένα του βοηθούν από μόνα τους. Αλλά και ο αντίπαλος του δεν έχει καλλίτερες περγαμηνές – ένα κλασσικό κ…λόπαιδο είναι που κυνηγά την επαγγελματική αποκατάσταση μέσα από το ”Κόμμα”. Όπως τόσοι άλλοι.
    (: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!!)

    Factorx says:
    26/03/2010 at 22:02
    1. Τα αμετροεπή σχόλια θα κόβονται και άνευ παρεξηγήσεως. … … …

    ευτυχια says:
    26/03/2010 at 22:06

    ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΟΣ, FACTORX, ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΙΟ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ “ΑΜΕΤΡΟΕΠΗ’? ΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΣ? ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΤΡΟΥ? ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΟ?

    Reply
    o Factorx says:
    26/03/2010 at 22:10
    εννοω υβριστικά κατά συγκεκριμένων προσώπων τα οποία προβοκάρουν και την συζήτηση και το site

    o TARAMAS says:
    27/03/2010 at 01:25
    Δικαιολογία για λογοκρισία… (: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!!)
    —————————

    tzager says: @“Η παγίδα που επιχειρούν να στήσουν στον Σαμαρά ο Μητσοτάκης και το ΠΑΣΟΚ”
    30/04/2010 at 17:23

    Φάκτωρα,
    νομίζεις ο,τι όλοι με το Σαμαρά ασχολούνται;
    O Mητσοτάκης είναι σταθερός και πιστός στις απόψεις του και πάντα τα έλεγε.
    Και μακάρι να τον άφηναν να κυβερνήσει απρόσκοπτα στις αρχές του ‘90.
    Σήμερα στηρίζει τα μέτρα για ένα επιπλέον λόγο: για να αναδείξει τις ευθύνες των κυβερνήσεων του πατρός του πρωθυπουργού (και του διαδόχου του) για τα σημερινά χάλια.
    Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια…
    (: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!!)

    Aristeroteros says:
    05/05/2010 at 10:58
    Τελικώς το antinews.gr έχει εξελιχθεί σε Νεο-Νεο Δημοκρατική υπόθεση. Πάνε τα μεγαλεία του ανεξάρτητου διαδικτύου κύριε Β. μου…
    (: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!!)

    Ζάχος: Ένας λόγος παραπάνω να μετονομασθεί το site σε “antoni-news.gr” !! @“Ο server του antinews κατέρρευσε από την κίνηση !”
    (: Α_ΦΑΙ_ΡΕ_ΘΗ_ΚΕ!!! Καλό το ant(on)i-news.gr!)

    ΥΓ. Όποιος ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ μη συκοφαντικά (= αναπόδεικτες κατηγορίες) και μη υβριστικά (= βωμολοχίες) σχόλια είναι, το ελάχιστον, ΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ. Ή όχι;

    Όλα τα σχόλια έχουν λινκ, ως γνωστόν. Έτσι, κι αν κοπούν, αφού ανέβουν, φαίνεται από ποια ανάρτηση κόπηκαν. Απλά, χρειάζεται να προβλέπεις πιο σχόλιο θα διαγραφεί και να το «σώζεις».

    Εμένα, ΔΕΝ με νοιάζει ούτε με αφορά, αν το αντινιούζ είναι σαμαρικό, δεξιό και λογοκρίνει. Σιγά μην τους βάλει και όρια «τι» θα γράφουν και ποιον θα υποστηρίζουν. Αυτό που μου την έχει βιδώσει και ΔΕΝ θα το ξεχάσω, ΠΟΤΈ, (ως ΗΘΙΚΟ ζήτημα που είναι, για μένα που πιστεύω, ακράδαντα, στο «ΔΕΝ θίγουμε, ΔΕΝ συγχωρούμε»), είναι ότι για ένα περίπου χρόνο είχε δημιουργηθεί ένα, έστω, υποτιπώδες e- κίνημα ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ αναγνωστο-σχολιαστών, οι οποίοι «έψαχναν» τον νέο πατριωτισμό και την νέα μεταπολίτευση, ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ, -ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ, ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ, ΑΚΑΠΕΛΩΤΟΙ, από ιδεολογίες και κόμματα όλων των ειδών και των ιδιοτήτων.

    Αν το φέρει, ξανά, η συν-ζήτηση, θα σας βάλω Διακηρύξεις, (Αρχαιοπτέρυγος, -παρακαλώ!), αναρτήσεις ολόκληρες, σχόλιο- ανάρτηση του «Προφήτη» για …κυβέρνηση αντινιούζ και συν-ζητήσεις για Αυτοργάνωση, επειγόντως. Είχαμε συνειδοτοποιήσει αυτό που λέει κάποιος/α φίλος/η, παραπάνω, (η «νινα», νομίζω), ότι «ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΟΝΟΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ».

    Ε, ρε, παιδιά και καρντάσια, αφού «ΠΕΝΙΑ (= αν- έχεια, έλλειψη) ΤΕΧΝΑΣ ΚΑΤΕΡΓΑΖΕΤΑΙ» και «ΑΝΑΓΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΙ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ», αυτή η έλλειψη και, άρα, ανάγκη ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ φορέα να εκφράσει τον «Κανέναν», οδηγεί, ΑΝΑΠΟΔΡΑΣΤΑ, στην ΑΥΤΟ- ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ή στο Χάος τού «Χύμα στο κύμα» και του αυτόματου πιλότου.

    Αυτής της προσπάθειας της έκοψε τα πόδια ο Φάκτορας, και είναι υπόλογος, μόνον ως προς αυτό. Για τον αμέπτου ήθους Σαμαρά που θα μας σώσει, «άλογο κλάνει» (= παντελώς αδιάφορο). Ήτοι, δικαίωμά τους είναι να υποστηρίζουν όποιον θέλουν, αλλά το ερώτημα που δεν πείθει τους αντιπάλους του είναι: ήταν το ίδιο αμέμπτου Ηθικής και, τότε, με τις μαύρες σακούλες σκουπιδιών, ή ήταν …μικρούλης και τον πιάσανε «κώτσο» οι …άλλοι; Οι πονηροί και κακοί, -γιαγιά;

  30. Ο/Η anarmodios λέει:

    ok, δεν ωφελούν οι προειδοποιήσεις μου.

    Κλείνω τα σχόλια σε αυτή την ανάρτηση.
    Κιαν συνεχίσουμε έτσι…

    Θραξ Αναρμόδιος

  31. Ο/Η popolaros λέει:

    Ειρήνη υμίν…χριστιανοί.
    Οι διαλυτικές ικανότητες του Jeffrey ακούμπησαν και τα blogs.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.