Το κράτος έχει βαρειά υπογραφή, αλλά κι ο λαός έχει βαρύ χέρι.


Μας έκανε την τιμή να μας επισκεφτεί ο επικεφαλής του ΔΝΤ, κ. Στρος Καν. Μίλησε στην Βουλή και μας είπε ένα σωρό ενδιαφέροντα πράγματα.

Ο κ. Στρος Καν έχει ένα διακαές ενδιαφέρον να λυτρωθούμε ως χώρα από το δημόσιο χρέος και να βγούμε επιτέλους, ελεύθεροι και ωραίοι, στον παιδότοπο των διεθνών αγορών όπου θα μπορούμε να δανειζόμαστε, ως δημόσιο, όσο τραβάει η ψυχή μας.

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει ο άνθρωπος να λευτερωθούμε οι έλληνες ως χώρα επιτέλους από το χρέος. Και μακάρι, λέει, να γίνει αυτό μια ώρα αρχύτερα. Κι ας χάσει ο διεθνής κοινωφελής οργανισμός, το ΔΝΤ, στον οποίο προϊσταται ο κ. Στρος Καν, τα όποια κέρδη θα έβγαζε δανείζοντάς μας περαιτέρω. Τέτοια φιλανθρωπία και φιλελληνισμός.

Δεν παρέλειψε μάλιστα ο κ. Στρος Καν να επισκεφτεί και την ΝΔ. Η οποία ΝΔ, όσον αφορά στο Μνημόνιο, είναι τελικά ένας γρίφος. Μεγάλος γρίφος.

Καταρχήν μας κοψοχόλιασε κείνο το βράδι μέχρι να μας ανακοινώσει ότι ως κόμμα θα ψηφίσει ΟΧΙ στο Μνημόνιο. Λίγες ώρες πριν αρχίσει να συνεδριάζει η βουλή για το θέμα. Αλλά αυτό το ξεχνάμε.

Εκτοτε μας λέει ότι είναι αντι-μνημονιακό κόμμα. Αλλά δεν μας λέει ότι θα καταργήσει το Μνημόνιο και θα διώξει το ΔΝΤ, την επομένη που θα γίνει κυβέρνηση. Αντ’ αυτού μας λέει ότι το “κράτος έχει συνέχεια, και δεσμεύεται να τηρήσει την υπογραφή του κράτους”. Εννοείται την υπογραφή του κράτους κάτω από το Μνημόνιο. Βαρειά υπογραφή.

Ομως, όπως συνοψίζει και ο σχολιαστής Κάποιος στο antinews.gr

  • Aποδοχή της δανειακής σύμβασης, σημαίνει αποδοχή των όρων του Μνημονίου.
  • Αποδοχή της επιμήκυνσης της δανειακής σύμβασης σημαίνει αποδοχή της επιμηκύνσης του Μνημονίου με ότι συνεπάγεται αυτό.
  • Αυτό είναι σαφές από τα άρθρα της δανειακής σύμβασης που υπέγραψε αντισυνταγματικά το ΠΑΣΟΚ.

Σύμφωνα με το άρθρο 8, οι δανειστές μπορούν να καταγγείλουν τη σύμβαση και να απαιτήσουν το ανεξόφλητο κεφάλαιο των δανείων ως άμεσα απαιτητό και πληρωτέο μαζί με τους δεδουλευμένους τόκους.

Λόγοι καταγγελίας είναι:

  1. Αδυναμία εκ μέρους της Ελλάδας καταβολής οποιουδήποτε ποσού σε κάποιον από τους ως άνω δανειστές.
  2. ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠ’ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. (Δηλαδή σε περίπτωση μη εφαρμογής των διαφόρων αντιασφαλιστικών και αντιεργασιακών νόμων).
  3. Για οποιεσδήποτε παράνομες ή παραπλανητικές ενέργειες των ελληνικών αρχών.
  4. Όταν η Ελλάδα δεν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τις οφειλές της προς το ΔΝΤ!!!
  5. Εάν η δανειακή σύμβαση κριθεί παράνομη και άκυρη από το Δικαστήριο της Ε.Ε.!!!
  6. Εάν η Ελλάδα προχωρήσει σε αναστολή πληρωμών.

Παραίτηση από δικαίωμα ασυλίας λόγω εθνικής κυριαρχίας.

Σύμφωνα με το άρθρο 14.5 της σύμβασης και το σημείο 10 του υποδείγματος της νομικής γνωμοδότησης, η Ελλάδα παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει η ίδια ή τα περιουσιακά της στοιχεία λόγω εθνικής κυριαρχίας ή διαφορετικά λόγω της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης.

Να προβλέπονται τέτοια πράγματα στο Μνημόνιο, και να λέει ένα κόμμα ότι θα “τιμήσει την υπογραφή του κράτους” από τη μια, και από την άλλη ότι είναι και αντι-Μνημονιακό, ε, δεν μπορώ να καταλάβω πως συμβιβάζονται.

Ο λαός, να μην το ξεχνάμε αυτό, δεν έχει δώσει με κανέναν τρόπο την έγκρισή του στο Μνημόνιο. Αλλα του τάξανε στις εκλογές. Και δεν έγινε ποτέ κάποιο δημοψήφισμα που να ρωτάει τον λαό τι γνώμη έχει τέλοσπάντων για αυτό το Μνημόνιο.

Και μπορεί μεν το κράτος να έχει βαρειά υπογραφή, αλλά και ο λαός έχει βαρύ χέρι.

Θραξ Αναρμόδιος

Ενημέρωση: Μας δουλεύει κι ο πρόεδρος της Δημοκρατίας μαζί με τον κ. Στρος Καν μου φαίνεται. Τώρα μας λένε οι δυό τους, πρίμο-σεγόντο, «να πληρώσουν και οι έχοντες». Ο πρόεδρος μας είχε ξαναπεί το ίδιο τραγούδι και λίγες μέρες πριν.

 

Advertisements
This entry was posted in Επικαιρότητα and tagged , . Bookmark the permalink.

34 Responses to Το κράτος έχει βαρειά υπογραφή, αλλά κι ο λαός έχει βαρύ χέρι.

  1. Ο/Η anti-anti λέει:

    Ο Σαμαράς είναι ο μεγαλύτερος υποκριτής που πέρασε ποτέ από την πολιτική κατά την γνώμη μου. (Άντε να συναγωνίζεται με τον ΓΑΠ για την 1η θέση.) Ο καθαρά δεξιός που το παίζει αριστερός για να εδραιωθεί στην εξουσία της ΝΔ. Αυτό τον ενδιαφέρει και τίποτα άλλο. Πως θα παραμείνει αρχηγός και πως -σύμφωνα με τον κανόνα ότι η αντιπολίτευση γίνεται κυβέρνηση- θα γίνει πρωθυπουργός. (Και μετά … μάσα….)

    Όποιος έχει τόσο χαμηλό IQ, μπορεί να συνεχίσει να τον υποστηρίζει! Έχει πολλούς τέτοιους στο antinews που με την προσωπολατρία τους προς τον Σαμαρά, δεν του βρίσκουν κανένα λάθος.

    Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει ελπίδα αυτή την στιγμή από κανένα κόμμα και κανέναν πολιτικό. Όλοι είναι στο ίδιο καζάνι! Όλοι είναι μέρος του βρώμικου συστήματος. ΌΛΟΙ!

    Και ο λαός, δεν έχει πλέον το νεύρο και την δύναμη να αντιδράσει.
    Τι θα γίνει?
    Τίποτα.
    Θα την φάμε και δεν θα πούμε και κουβέντα!

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      «Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει ελπίδα αυτή την στιγμή από κανένα κόμμα και κανέναν πολιτικό. Όλοι είναι στο ίδιο καζάνι! Όλοι είναι μέρος του βρώμικου συστήματος. ΌΛΟΙ! »

      Σ’ αυτό συμφωνώ πλήρως.

      Για τη ΝΔ και τον κ. Σαμαρά, κρατάω πολύ μικρό καλάθι. Αν ήταν να κάνουν κάτι όταν θα γίνουν κυβέρνηση, θα το είχαμε καταλάβει ήδη. Μια μικρή ελπίδα ίσως υπάρχει αν ο κόσμος τους, ο οπαδός της ΝΔ, τους πιέσει με κάποιον τρόπο, να κάνει το κόμμα αυτά που θέλει ο κόσμος.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο/Η anti-anti λέει:

        Μια άποψη είπα, δεν έχω το αλάθητο. Αλλά αυτή την «ευαίσθητη» χρονικά στιγμή, δεν με έχει πείσει ούτε ο Σαμαράς, ούτε κανένας άλλος. Αν βγω λάθος θα είναι καλό για την χώρα, οπότε τέλος καλό! Αλλά κάπως έτσι εμπιστευτήκαμε και τον ΓΑΠ, σαν σωτήρα, και να τι έγινε!

        • Ο/Η anarmodios λέει:

          anti-anti, σαν και σένα νιώθω κι εγώ.

          Θραξ Αναρμόδιος

        • Ο/Η tsilivithras λέει:

          @anti-anti

          Φίλε είπες:
          «Ο Σαμαράς είναι ο μεγαλύτερος υποκριτής που πέρασε ποτέ από την πολιτική κατά την γνώμη μου»
          και
          «Όποιος έχει τόσο χαμηλό IQ, μπορεί να συνεχίσει να τον υποστηρίζει!»

          Αυτά εκφράζουν απόλυτη θέση.

          Μετά λες:
          «Μια άποψη είπα, δεν έχω το αλάθητο»

          που εκφράζει μετριοπαθή θέση.

          Τελικά τι από τα 2 ισχύει;;
          Αντιπαθείς τον Σαμαρά και σιχαίνεσαι όσους τον υποστηρίζουν ή αποδέχεσαι και πιθανότητα λάθους;;
          Γιατί καλό είναι ο λόγος να συμβαδίζει με την σκέψη.

          Κι εγώ είμαι πάρα πολύ σκεπτικιστής με τον Σαμαρά κι όσο περνάει ο καιρός τείνω προς το αρνητικό.
          Αλλά δεν θα λεγα τόσο βαριά κουβέντα όσο αυτή που πες πριν.

          Το ίδιο ισχύει για το antinews.
          Όσα αρνητικά κι αν βλέπει κάποιος εκεί μέσα δεν παύει να ναι ένας από τους σοβαρότερους πολιτικούς ιστοχώρους με άρτια ενημέρωση και πάρα πολύ καλό επίπεδο σχολιασμού.
          Εκεί γνωρίσαμε οι περισσότεροι ατομάρες σαν τον Θράκα και άλλα φοβερά παιδιά.

          Ας μην είμαστε τόσο ισοπεδωτικοί με καταστάσεις που μας βοηθάνε να ανοίξουμε τα μάτια μας με πληροφόρηση έστω κι αν μας «χαλάει» κάτι από όλα αυτά.

          Εντελώς φιλικά τα λέω για όλους μας και για άλλον ένα e-φίλο τον νοών…νοείτω που ταν λίγο απογοητευμένος τις προάλλες από τους προσωπολάτρες.

          Αλλά ο Θράκας δεν μ αφήνει να κάνω μια ανάρτηση για την Ενάρετη Πράξη και κατά της προσωπολατρείας.
          Μόνο για Δημοκρατία θέλει να μιλάμε εδώ μέσα, όχι για Ηθική και Στωικότητα (χαχαχαχαχα).

  2. Ο/Η hope λέει:

    ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ANTINEWS ΟΥΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. ΕΛΕΟΣ. CENSORSHIP

    • Ο/Η anti-anti λέει:

      Πέστα μεγάλε! Γι’αυτό τον λόγο άρχισα να σχολιάζω σε αυτό το blog. Στο antinews, σχεδόν όλα τα ΜΗ Σαμαρολατρικά comments, ΚΟΒΟΝΤΑΙ! Μιλάμε ότι κάθονται από πάνω όλη την ημέρα και λογοκρίνουν!

      • Ο/Η hope λέει:

        Οι άνθρωποι του antinews δεν πάνε καλά. Δεν εκπροσωπούν τίποτα. Μία κλίκα είναι τα παλικάρια. Στην αρχή΄λέγαμε ok, ένα καλό site είναι με προβληματισμούς νέων ανθρώπων. Τώρα είναι μια απογοήτευση. Είναι 10 -12 άτομα που απο το πρωί μεχρι το βράδυ δεν κάνουν τίποτα άλλο απο το να γράφουν manifesta κλεμμένα. Γλύφουν μέχρι αηδίας Σαμαρά, και εάν κάποιος πεί αντίθετη γνώμη απειλούν!!!! ΕΛΕΟΣ.

        • Ο/Η anarmodios λέει:

          hope

          δεν συμφωνώ. Εγώ έχω πει κι έχω πει στο antinews και εναντίον των κομμάτων, και του Σαμαρά.

          Εξαρτάται τι εννοούμε βέβαια «εναντίον» και «αντίθετα». Οχι ύβρεις, αλλά κριτική. Και δεν με απείλησαν ποτέ οι άνθρωποι. Γιατί εξάλλου να το κάνουν; Επειδή έχουμε διαφορετικές πολιτικές εκτιμήσεις;

          Δεν μπορώ βέβαια να ξέρω πως συμπεριφέρθηκαν σε σένα, αλλά και δεν πιστεύω ότι εγώ ειδικά «χαίρω ασυλίας» στο antinews, διότι βλέπω και άλλους πολλούς σχολιαστές που γράφουν αντίθετα προς την γενική τάση υποστήριξης του προέδρου της ΝΔ που πράγματι εκφράζει το antinews. Και μάλιστα γράφουν και αρκετά αιχμηρά.

          Το antinews παραμένει ένα κορυφαίο blog πολιτικού προβληματισμού. Διαφωνώ κι εγώ με την γενική του γραμμή, διαφωνώ και με πολλούς από τους αξιόλογους αρθρογράφους και σχολιαστές του, διαφωνώ κάργα και με διάφορους εμπαθείς σχολιαστές, ένθεν και ένθεν, αλλά η γενική μου εκτίμηση είναι ότι το antinews αξίζει και μακάρι να είχαμε και άλλα σαν κι αυτό. Που να γίνονται πόλοι για καλλιεργημένους αρθρογράφους και σχολιαστές με άποψη και ποιότητα.

          Δεν είμαι ούτε δεξιός, ούτε αριστερός. Και κομματικός δεν θα γίνω ποτέ. Πόσο μάλλον να κρεμάσω τις ελπίδες μου σε ενα πολιτικό πρόσωπο. Καλώ κι εσένα και κάθε άλλον που ενδιαφέται για την δημοκρατία να συνεχίσουν να παίρνουν μέρος στην συζήτηση στο antinews, να αναπτυσσουν την πολεμική τους για τα κόμματα με επιχείρηματα, ώστε να μάθει και ο τελευταίος έλληνας τι έχει γίνει στην πατρίδα μας. Και να αντιπαραθέτουν την αληθινή δημοκρατική πρακτική και νοοτροπία απέναντι στην κομματική, την αρχηγική και την πρωθυπουργοκεντρική. Με επιχειρήματα και ευγένεια πάντα. Οπως οφείλουμε σαν καλοί συζητητές και σαν καλοί έλληνες.

          Θραξ Αναρμόδιος

  3. Ο/Η nina λέει:

    τίποτα δεν θα αλλάξει η ΝΔ και ο Σαμαράς. Δυστυχώς το πολιτικό σύστημα νοσεί σοβαρά. Κάποτε είχαμε μιά ελπίδα σήμερα καμμία.έχει δίκιο ο @anti-anti

  4. Ο/Η kiki λέει:

    Σημερα εγραψε ο Τριαντης στην Ελευθεροτυπια, μα καλα δεν βρεθηκε ενας να του πεταξει ενα γιαουρτι ενα παπουτσι, κατι , μεσα στην βουλη, παρα καθονταν οι κρετινοι και τον ακουγαν.
    τετοια καταντια δεν την φανταζομουνα ποτε.
    νοιωθω τετοια ντροπη, τετοιο εξευτελισμο, που δεν περιγραφεται με λογια.
    Στον προσωπικο μου εξευτελισμο, γιατι αυτο ειναι θεωρω οτι με βιασαν ολοι τους, που ηταν μεσα στο κτηριο, ολοι τους.

  5. Ο/Η Κλεισθένης λέει:

    Με το κείμενο συμφωνώ και επαυξάνω.
    Όσο αφορά τα λεγόμενα μεγάλα ιστολόγια έχουν καβαλήσει το καλάμι ή εξυπηρετούν συμφέροντα. Ποτέ δεν ασχολήθηκα μαζί τους ούτε θα ασχοληθώ.

  6. Ο/Η Ο Ιθαγενής λέει:

    Να το ξανά γράψω λοιπόν: δεν υπάρχει συναίνεση ή ορθότερα δεν πρέπει να υπάρξει συναίνεση.
    (…αν και όταν το γράφω αλλού, διαφωνούν υποστηρικτές του νέου μεσσία)
    Η συζήτηση της …συναίνεσης γίνεται στη βάση του Μνημονίου.
    Δεν υπάρχει λίγο καλό Μνημόνιο ή λίγο κακό…όπως δεν υπάρχει ολίγον έγκυος.
    Οι διαρθρωτικές αλλαγές που ευαγγελίζονται τα παπαγαλάκια της Κυβέρνησης και δυστυχώς τσιμπάνε ορισμένοι δικοί μας είναι είτε αυτονόητες είτε αναγκαίες. Δεν είναι και δεν πρέπει να είναι απαίτηση κανενός επικυρίαρχου.
    Η ΝΔ και ο Σαμαράς το μόνο που θα πρέπει να κάνουν είναι η ξεκάθαρη άρνηση συζήτησης, αφού η οποιαδήποτε συζήτηση γίνεται με βάση τις επιταγές της Τρόικας και του Μνημονίου.Η ξεκάθαρη καταδίκη με την ταυτόχρονη δέσμευση ότι η χώρα θα απεμπλακεί από τις θανατηφόρα αγκαλιά του Μνημονίου, όταν ο Λαός της χώρας του εμπιστευτεί τη διακυβέρνηση. Διακυβέρνηση από το Λαό για τον Λαό και την χώρα και όχι για την υποταγή στις επιταγές των φούφουτων.
    Από την άλλη πλευρά, συγχρόνως, θα πρέπει να γίνει μια απλή και ξεκάθαρη παράθεση προτάσεων για την οικονομική και διοικητική ανασυγκρότηση της χώρας.
    Για την οικονομία, για το κράτος, για το Δημόσιο.
    Θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο:
    το τέλμα και το προδιαγεγραμμένο τέρμα της συναίνεσης και του Μνημονίου
    η διέξοδος και οι προοπτικές της εναλλακτικής λύσης.

    Όλα τα υπόλοιπα δεν είναι τίποτα άλλο από την απέλπιδα προσπάθεια της δημιουργίας συνενόχων με το κατασκευασμένο άλλοθι της συναίνεσης.

    ΥΓ

    Ο Σαμαράς ή όποιος αντιτίθεται στο μνημόνιο δεν μπορεί να συναντά τον κάθε Καν του μνημονίου, που ο κάθε Στρος θα διαδήλωνε εναντίον του μνημονίου.
    Η καταδίκη του μνημονίου σημαίνει και απεμπλοκή, αποδέσμευση από υποχρεώσεις και υποταγή στα κελεύσματά του.
    Οσο για την τελευταία παράγραφο εγώ σέβομαι τον θεσμό του Προέδρου και εξ ορισμού και τον κύριο Παπούλια που κάποτε δάνειζε για να δικαιολογήσουν κάποιοι το πόθεν έχοντες….

  7. Παράθεμα: Το κράτος έχει βαρειά υπογραφή, αλλά κι ο λαός έχει βαρύ χέρι…

  8. Ο/Η archaeopteryx λέει:

    Ο λαός έχει βαρύ χέρι, αλλά όταν το χρησιμοποιήσει στην αποβλάκωση που είμαστε, θα είναι αργά… Η μη θέληση της Κυβέρνησης να δει ότι είχε το πάνω χέρι όσον αφορά την επεναδιαπραγμάτευση του εξωτερικού χρέους είναι, κατά την γνώμη μου, αποτέλεσμα μη διαπραγματεύσιων εντολών από μεριά Eurobank και λοιπών τραπεζών «είστε με τα καλά σας, θα καταστραφούμε» — μα σαν να τους ακούω.

    Χωρίς να είμαι απολογητής κανενός, το τι _έσιμο τρώει ο Σαμαράς από το Ελληνικό κεφάλαιο γενικώς και αορίστως, δεν περιγράφεται. «Μα τι είναι αυτά που κάνεις» «μα είναι έτσι, μα είναι αλλιώς, μα απαράδεκτος κλπ». Αντε να πεις στο Ελληνικό κεφάλαιο ότι είναι κοντόφθαλμοι ή κάνουν κακό στην …πατρίδα. Ανοίξτε οικονομικές σελίδες, δείτε την λίστα των εισηγμένων, θα καταλάβετε.

    Όσο για τον φαιδρό «Πρόεδρο «Δημοκρατίας»» που έχουμε… Το πρόβλημα είναι συνταγματικό, και έχει δίκιο ο Προεδρική Δημοκρατία που το θέτει σαν θέμα. Αλλά τέτοιες ώρες, τέτοια λόγια.

    Αν έβλεπα ίχνος ελπίδας ή προοπτικής, θα αισθανόμουν πολύ καλύτερα. Συγγνώμη, μόνο εξαθλίωση και εξανδραποδισμό βλέπω, και δεν είναι λόγια της ύφεσης.

    • Ο/Η hope λέει:

      Εδώ γράφεις ελεύθερα όμως φίλε. Γράψτα και στο antinews αν μπορείς.

    • Ο/Η νήπιος γέρων λέει:

      Αρχαιοπτέρυξ, ΧΑΙΡΕ! Εύχομαι να είσαι καλά και να συνεχίζεις τα μαθήματα στα πιτσιρίκια σου, κάτω από την βελανιδιά!

      Για ρίξε μια ματιά σε αυτά, σε παρακαλώ πολύ, εσύ και όποιος άλλος φίλος έχει οικονομικές γνώσεις, να μας πείτε ,ΑΝ ισχύουν. Είναι από δυο παλιά σχόλια του «sic transit gloria moundi», -νυν «ο Θείος»:

      ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ = ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ + ΤΡΑΠΕΖΟΚΡΑΤΙΑ => ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ

      «Το σύστημα της δημόσιας πίστης, δηλ. των ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΧΡΕΩΝ, που τις αρχές του τις ανακαλύπτουμε κιόλας στο ΜΕΣΑΙΩΝΑ στη Γένουα και στη Βενετία, διαδόθηκε σ’ όλη την Ευρώπη στη διάρκεια της περιόδου της μανιφακτούρας. Το αποικιακό σύστημα με το θαλάσσιο εμπόριό του και με τους εμπορικούς του πολέμους τού χρησίμευσε σαν θερμοκήπιο. Έτσι στέριωσε πρώτα στην Ολλανδία, (: New York = Νέο Amsterdam). Το ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ, δηλ. το ξεπούλημα του κράτους -ΑΔΙΑΦΟΡΟ αν είναι απολυταρχικό, συνταγματικό ή δημοκρατικό κράτος- βάζει τη σφραγίδα του στην ΚΕΦΑΛΑΙΟ-ΚΡΑΤΙΚΗ εποχή.

      Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κομμάτι του λεγόμενου ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ, που στους σύγχρονους λαούς ανήκει πραγματικά στο σύνολο του λαού, είναι το ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ τους. Γιαυτό είναι πέρα για πέρα συνεπής η σύγχρονη θεωρία που λέει πως ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΘΥΑ ΒΟΥΤΙΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΡΕΗ, (: «πάσα ομοιότητα με την σημερινή πραγματικότητα είναι εντελώς συν- πτωμα- τική»!). Το ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ γίνεται το credo [«ΠΙΣΤΕΥΩ»] του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ. Και από τη στιγμή που εμφανίζεται η χρέωση του δημοσίου, τη θέση του αμαρτήματος ενάντια στο άγιο πνεύμα, για το οποίο δεν υπάρχει άφεση, την παίρνει η ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ της ΠΙΣΤΗΣ απέναντι στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ.

      Το ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ γίνεται ένας από τους πιο δραστικούς μοχλούς της πρωταρχικής συσσώρευσης. Σαν με ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΙ προικίζει το μη παραγωγικό χρήμα με παραγωγική δύναμη και το ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ έτσι σε κεφάλαιο, ΧΩΡΙΣ νάναι υποχρεωμένο να ΕΚΤΕΘΕΙ στους κόπους και στους κινδύνους που είναι ΑΧΩΡΙΣΤΟΙ από τη βιομηχανική μα ακόμα κι από την τοκογλυφική τοποθέτηση. Οι ΠΙΣΤΩΤΕΣ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ στην πραγματικότητα ΔΕΝ δίνουν ΤΙΠΟΤΑ, γιατί το ποσό που δανείζουν μετατρέπεται σε κρατικά ε υ κ ο λ ο μ ε τ α β ι β ά σ ι μ α ΧΡΕΩΓΡΑΦΑ, που στα χέρια τους εξακολουθούν να λειτουργούν, ΟΠΩΣ θα λειτουργούσαν αν ήταν ισόποσο ΜΕΤΡΗΤΟ χρήμα.

      Άσχετα όμως και από την τάξη των αργόσχολων εισοδηματιών που δημιουργείται μ’ αυτό τον τρόπο και τον ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ πλούτο των ΧΡΗΜΑ- ΤΙΣΤΩΝ που παίζουν το ρόλο του ΜΕΣΙΤΗ ανάμεσα στην κυβέρνηση και το έθνος -καθώς και των φοροενοικιαστών, των εμπόρων, των ιδιωτών εργοστασιαρχών, που μια καλή μερίδα κάθε ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ τούς προσφέρει την υπηρεσία ενός κεφαλαίου πεσμένου από τον ουρανό- το ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ έχει δημιουργήσει τις μετοχικές εταιρείες, το εμπόριο με συναλλάξιμες αξίες όλων των ειδών, την επικαταλλαγή, με δυο λόγια: το παιχνίδι στο ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ και τη σύγχρονη ΤΡΑΠΕΖΟΚΡΑΤΙΑ»,
      (Καρλ Μαρξ Το Κεφάλαιο, Τόμος Πρώτος, σ. 779, μτφ, Παναγιώτη Μαυρομάτη, Εκδόσεις «Σύγχρονη Εποχή», Αθήνα 1978)

      &

      «Επειδή το ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ στηρίζεται στα ΚΡΑΤΙΚΑ έσοδα, που οφείλουν να καλύπτουν τις χρονιάτικες ΤΟΚΟΧΡΕΩΛΥΤΙΚΕΣ κτλ. πληρωμές, το σύγχρονο ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ έγινε ΑΝΑΓΚΑΙΟ συμπλήρωμα του συστήματος των εθνικών δανείων. Τα δάνεια δίνουν τη δυνατότητα στην κυβέρνηση ν’ αντεπεξέρχεται σε έκτακτα έξοδα, ΧΩΡΙΣ να γίνεται αυτό ΑΜΕΣΩΣ αισθητό στον φορολογούμενο, ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ απαιτούν αυξημένους φόρους. Από την άλλη μεριά, η ΑΥΞΗΣΗ των φόρων, που προκλήθηκε με τη ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ απανωτών δανείων, ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ την κυβέρνηση σε κάθε περίπτωση καινούργιων έκτακτων εξόδων να καταφεύγει ΔΙΑΡΚΩΣ σε καινούργια δάνεια. Έτσι, το σύγχρονο φορολογικό σύστημα, που άξονάς του είναι οι φόροι στα πιο αναγκαία μέσα συντήρησης (επομένως και το ακρίβαιμά τους), κρύβει μέσα του το σπέρμα της ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ προοδευτικής ΑΥΞΗΣΗΣ»,
      (Καρλ Μαρξ Το Κεφάλαιο, Τόμος Πρώτος, σ. 780-781, μτφ, Παναγιώτη Μαυρομάτη, Εκδόσεις «Σύγχρονη Εποχή», Αθήνα 1978)

      «…Αντίθετα η ομάδα της αστικής τάξης που κυβερνούσε και νομοθετούσε με τα κοινοβούλια, είχε ΑΜΕΣΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ στη ΚΑΤΑΧΡΕΩΣΗ του ΚΡΑΤΟΥΣ. Το κρατικό έλλειμμα, αυτό ήταν ίσα – ίσα το ΚΑΘΑΥΤΟ αντικείμενο της κερδοσκοπίας της και η ΚΥΡΙΑ ΠΗΓΗ του πλουτισμού της. ΚΑΘΕ χρόνο κι από ένα ΝΕΟ ΈΛΛΕΙΜΑ. Ύστερα από κάθε ΤΕΣΣΕΡΑ – ΠΕΝΤΕ χρόνια κι από ένα ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΟ. Και κάθε νέο δάνειο πρόσφερε στη χρηματική αριστοκρατία μία καινούργια ευκαιρία να κατακλέβει το κράτος, που κρατιόταν ΤΕΧΝΙΚΑ (: «δημιουργική Λογιστική»), στο χείλος της ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ – και που ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να διαπραγματεύεται με τους ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ κάτω από τους πιο δυσμενείς όρους. Κάθε ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΟ της πρόσφερε ΜΙΑΝ ΑΚΟΜΗ ευκαιρία να καταληστεύει με ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΕΣ επιχειρήσεις το ΚΟΙΝΟ που τοποθετούσε τα κεφάλαια του σε κρατικά ομόλογα και που στα μυστικά τους ήταν μπασμένες η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και η πλειοψηφία της ΒΟΥΛΗΣ», (: Τι θυμίζει, τι θυμίζει αυτό, ρε, παιδάκι μου…), (K. Mαρξ, «Οι ταξικοί αγώνες στην Γαλλία 1848-1850»)

      ΥΓ. Δεν ξέρω, αλλά, μετά από το διάβασμα, τότε, των ανωτέρω, δεν έχω και πολλές αμφιβολίες για το ό,τι, ΣΗΜΕΡΑ, συμβαίνει. Πλήρως εξηγήσιμα φαίνονται. Σε μένα, ΟΜΩΣ, τον αδαή έως άσχετο οικονομολογικά/χρηματοπιστωτικά.

      • Ο/Η anarmodios λέει:

        Νήπιε Γέροντα

        κι εγώ αδαής περί τα οικονομικά/χρηματοπιστωτικά είμαι. Αλλά δεν έχω πλέον καμμιά αμφιβολία για τα τους λόγους που το ελληνικό δημόσιο πήρε τα δάνεια που πήρε καθώς και ποιοι τα ξεκοκκάλισαν.

        Πρώτα πρώτα ακόμη δεν έχουμε μια λίστα των δανείων στην δημοσιότητα. Ο ΟΔΔΗΧ κρύβει λόγια.

        Δεύτερον από τα λίγα που ξέρουμε είδαμε να παίρνονται δάνεια για ολυμπιακές πομφόλυγες, για υποβρύχια που γέρνουν, για αεροπλάνα που πέφτουν και ποιος ξέρει τι άλλο. Και φυσικά δάνεια για να πληρώνουμε τα προηγούμενα δάνεια. Για να κερδίζουν οι τραπεζο-χρηματιστές και μόνο.

        Σε ποιες τσέπες κατέληξαν όλα αυτά τα δάνεια; Αγνωστο; Είναι τόσο άγνωστο;

        Που είναι η βελτίωση στην καθημερινή ζωή του έλληνα που θα έπρεπε να είχαν φέρει αυτά τα τεράστια ποσά; Πήγαν πια όλα για μισθούς ΔΥ;

        Οι ιδιοκτήτες αυτής της χώρας, σε συνεργασία με τους συμμάχους τους του εξωτερικού, φαίνεται να ελέγχουν το πολιτικό σκηνικό, με όπλο την πολιτική δηλαδή την οικονομική διαφθορά, και να έχουν το κράτος στο χέρι. Δικό τους. Που το διατάζουν να παίρνει δάνεια και να τους δίνει δουλειές και «δουλειές», ή να ψωνίζει από τους συνεργάτες τους. Ακόμη και ακατάλληλα «ψώνια» ή και εντελώς άχρηστα.

        Σιγά το κόλπο. Δεν είναι οικονομία αυτό. Ούτε πολιτική. Αυτό είναι μαφιόζικη εγκληματικότητα.

        Τι οικονομικά και πολιτικά συστήματα και ιδεολογίες και παρατάξεις και κόμματα και πράσινα άλογα.

        Ολα γίνονται για να πηγαίνει σε συγκεκριμένες τσέπες το κρατικό χρήμα των δανείων, και μετά καλείται ο λαός να το πληρώσει με τους φόρους του. Και την μείωση μισθών, συντάξεων, ποιότητας ζωής και τα γνωστά.

        Τα κόμματα είναι μέρος αυτού του προβλήματος. Τα πολιτικά πρόσωπα, όλα τα πολιτικά πρόσωπα, επίσης. Αυτό το σύστημα δεν πρόκειται να αυτο-ιαθεί. Να αυτο-καθαρθεί. Δεν θέλει κιόλας.

        Θραξ Αναρμόδιος

        • Ο/Η νήπιος γέρων λέει:

          Θράκα,

          γιατί το γυρνάς στην Ελλάδα; Το Σύστημα είναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ. Η Ελλάδα, απλώς, συμορφώνεται «προς τας υποδείξεις» = είναι «ο τελευταίος τροχός της άμαξας».

          ΑΝ σε αυτά που λέει ο Μαρξ, έχει δίκιο, ΤΟΤΕ, τι καθόμαστε και συζητάμε εμείς και γράφουν βιβλία και χιλιάδες σελίδες άλλοι;

          ΔΕΝ με απασχολεί το Πολιτικό καθεστώς στην Ελλάδα, αυτό που εσύ λες «κόμματα». ΔΙΟΤΙ, για να υπάρξουν κόμματα, πρέπει να υπάρξουν οπαδοί, ψηφοφόροι τους. Τα κόμματα και, κατ’ επέκταση, οι πολιτικοί που τα απαρτίζουν, είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας που τους επέλεξε. ΑΡΑ, για να αλλάξουν τα κόμματα και οι πολιτικοί, δηλαδή, το ΕΙΔΩΛΟ στον καθρέφτη, πρέπει να αλλάξει ΑΠ- ΟΨΗ το εκλογικό «σώμα». Και για να γίνει αυτό, μόνον ΕΝΑΣ τρόπος υπάρχει, η ΜΟΡΦΩΣΗ, η ΠΑΙΔΕΙΑ, η ΑΓΩΓΗ των Παίδων, των παιδιών μας, των «επενδύσεών μας στην Αιωνιότητα».

          Και είναι το μόνο που μπορούμε να τους χαρίσουμε και «να πιάσει τόπο» στα σίγουρα, αφού ΔΕΝ κλέβεται. Ειδικά στην «ΠΡΕΖΟΎ» και «ΠΑΠΑΤΖΙΔΙΚΗ» εποχή μας, του νυν μονόπολου, αδηφάγου και μπαμπέση
          ΚΑΖΙΝΟ…ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΟ- ΚΑΠΗΤΑΛΙΣΜΟΥ, του 21ου αι., -ρε, τι θα δούμε, ακόμα!..

          «ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟΣ;;;»

          «Πιστεύω στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Το ηλεκτρονικό κάτι ή ψηφιακό κάτι είναι απλώς για να μας κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Η δημοκρατία είναι παράδειγμα κατανεμημένου συστήματος και όλες οι ατέλειές της αυτήν την στιγμή έχουν να κάνουν με πρακτικούς λόγους έλλειψης επικοινωνίας: έχουμε δημιουργήσει ΙΕΡΑΡΧΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ και τα κέντρα αποφάσεων έχουν ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ από την βάση. Με αποτέλεσμα Η ΒΑΣΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ».

          -Αρα, με μέσα όπως η ηλεκτρονική ψηφοφορία ή τα φόρουμ…

          «Την ηλεκτρονική ψηφοφορία, χωρίς να θέλω να την υποβιβάσω, τη θεωρώ το λιγότερο. Τα ΦΟΡΟΥΜ και τα ΜΠΛΟΓΚ είναι το μεγάλο όφελος. Η βασική επίδραση που μπορεί να έχει το ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ σήμερα είναι η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ».

          – Υπάρχει διέξοδος;

          «Χρειάζεται μια ΤΟΛΜΗΡΗ πολιτική ηγεσία (: πχ, “EMEIΣ”;) που να μπορεί να κοιτάξει τον κόσμο στα μάτια και να πει «ΞΕΡΕΤΕ, ΧΑΣΑΜΕ! Αλλά έχουμε ακόμα τη δυνατότητα να βοηθήσουμε ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ». Επειδή οι Έλληνες ΣΚΙΖΟΝΤΑΙ για τα παιδιά τους, πρέπει να τους πεις ότι προτεραιότητά μας είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ, η ΕΡΕΥΝΑ και οι ΝΕ΅Σ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ»,

          από συνέντευξη του Μιχάλη Μπλέτσα (MIT), στον Γιάννη Μπογιόπουλο, «Ε»- «Κυρακάτικη Ελευθεροτυπία», 10-1-06. Ο χανιώτης Μιχάλης Μπλέτσας, είναι διευθυντής Πληροφορικής του Media Lab στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (MIT), από το 1996 και σε ηλικία 28 ετών! Μαζί με τον Νικόλα Νεγρεπόντε σχεδίασαν και κατασκευάζουν και τον γνωστό φορητό υπολογιστή 100 δολαρίων (!), που μέσω του ΟΗΕ θα διανεμηθεί δωρεάν στους μαθητές όλου του κόσμου κι ιδίως του Τρίτου!, (: ΣΣ. Αυτά το 2006).

          «Τα δυο τρίτα των χωρών του κόσμου έχουν έρθει σε επαφή μαζί μας. Δεν υπάρχει θέμα ζήτησης, υπάρχει θέμα παραγωγής. Θα φτιάχνουμε δεκάδες εκατομμυρίων λάπτοπ το χρόνο»!.. Έτσι, σε λίγο καιρό, έμπρακτα κι όχι θεωρητικο-φανταστικά, η e- εκκλησία των e- πολιτών τού e- Δήμου τού πλανήτη Γη, θα είναι πραγματοποιήσημη, και ΑΡΑ: η Παγκόσμια e- Άμεση Δημοκρατια εφικτή! AN, όμως, πρώτα, για ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ (= μια γενιά), εκ- παιδεύσουμε τις «επενδύσεις μας στην Αιωνιότητα» να γίνουν «έτυμοι πολίτες/οπλίτες των εθνών» κι όχι “έτοιμοι micro-…πωλητές” polyεθνικών”!..

          «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΔΗΜΟΥ- Ο όρος είναι ακόμη άγνωστος στο ευρύ κοινό. Ωστόσο, τα ιστολόγια, περισσότερο γνωστά από τον αγγλικό όρο blog, κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Ήδη, ακόμη κι εδώ στην Ελλάδα, .. τα ι σ τ ο λ ό γ ι α κερδίζουν πόντους ως η πλέον σύγχρονη πράξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ έκφρασης. Κάθε ιστολόγιο .. αποτελεί π-ε-δ-ί-ο παράθεσης ΑΠΟΨΕΩΝ, ΙΔΕΩΝ, ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ είτε και δ-ί-ο-δ-ο ΕΠΙ- ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και διαδικτυακής σ υ ν α ν α σ τ ρ ο φ ή ς .. Η λεγόμενη μπλογκόσφαιρα δημιουργεί νέα επικοινωνιακά ήθη, σαφώς .. Θα μπορέσουν, ά ρ α γ ε, τα ιστολόγια να κάνουν την διαφορά, να εξελιχθούν σε ουσιώδες ΒΗΜΑ έκφρασης; Ο χρόνος, σύντομα, θα δείξει…»,

          Βασίλης Ρούβαλης, Προσωπική ματιά, «Ελευθεροτυπία», 14-9-06.
          (: «Για ποιόν κτυπά η καμπάνα;»∙ e-σύ, φίλe, «την άκουσες»∙ e-σύ, πια, ξέρεις!!!)

          e- ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!

          Η e- ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ!!

          &

          ΦΩΤΙΑ & ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ, -για να μην ξεχνιόμαστε και να γνωριζόμαστε…

          «νήπιος γέρων» Says: @h..p://www.antinews.gr/?p=2712
          July 11th, 2008 at 3:42 pm, (: ΠΌΟΟΟΤΕ; Αλήθεια, Θράκα, πόσο καιρό παρακολουθείς το «αντινιούζ»; )

          Φίλε “Πόρτα Πόρτα”,

          έχω βαρεθεί τις διαπιστώσεις ότι οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, οι ΔΙΚΑΣΤΕΣ, οι ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, οι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ είναι κλέφτες και προδότες. Για μένα θέλουν ΚΡΕΜΑΣΜΑ στο Σύνταγμα, λόγω της σημειολογίας του ονόματος. Το να πάνε σπίτι τους, δεν μου λέει τίποτα. ΓΙΑΤΙ θα έρθουν οι επόμενοι “ίδιοι” να ξαναρισκάρουν το να προδώσουν και να κλέψουν, με μόνη συνέπεια, ΑΝ, ΕΦΟΣΟΝ και ΟΤΑΝ τους πιάσουν στα πράσα, να πάνε κι αυτοί να φάνε τα κλεμμένα στις βίλες τους. Κι αν κάποιοι ελάχιστοι απ’ αυτούς δεν είναι “ίδιοι”, να σηκωθούν και να φύγουν από τα πόστα τους, κι ας γίνουν εν ανάγκη κούριερ, πακετατζήδες και καθαρίστριες, αντί να νομομοποιούν με την παρουσία τους τους κλέφτες και προδότες.
          ΚΡΕΜΑΣΜΑ, λοιπόν, ή σφαίρες στο κεφάλι, μετά από εξέγερση και λαϊκά δικαστήρια. Αυτή είναι η ετυμηγορία μου για το ότι κλέβουν την περιουσία και το ηθικό των δικών μας ΠΑΙΔΙΩΝ, για να έχουν κότερα τα δικά τους. Όλα τ’ άλλα είναι “να ‘χαμε να λέγαμε και γόπες να φουμέρναμε”.

          Και ξέρεις, φίλε, κάτι; Μπορεί τώρα να ακούγεται εξτρεμιστική αυτή η θέση και μη …”πολιτικά ορθή”, αλλά σε λίγα χρόνια θα είναι μονόδρομος. Οι αντικειμενικές συνθήκες είναι κάργα ώριμες, ήδη, -οι υποκειμενικές είναι ανώριμες, ακόμα.

          ΥΓ. “Το δάκρυ ενός παιδιού αξίζει όσο όλο το Σύμπαν”…

          ΓΕΙΑ + ΧΑΡΑ!

        • Ο/Η anarmodios λέει:

          @νήπιος γέρων

          Δεν το «γυρνάω» πουθενά. Εχω γράψει κι έχω ξαναγράψει ουκ ολίγες φορές ότι το σύστημα φυσικά και είναι παγκόσμιο. Και αδίστακτο.

          Αλλά επειδή πρώτα πρώτα η χώρα μου και η πατρίδα (πατρίδα είναι οι άνθρωποι, όχι μετσφυσική) μου με ενδιαφέρει, μιλάω για την ελλάδα συχνώτερα.

          Εχω επίσης γράψει ότι το να εφαρμόσουμε κάποιου τύπου ηλεκτρονική δημοκρατία είναι το πιο εύκολο πράγμα τεχνικά. Προγραμματιστής είμαι εξάλλου και ξέρω από αυτά.

          Είμαι κατά των επαναστάσεων, του αίματος και της βίας όμως. Να κρεμάσουμε λες τους υπαίτιους κλπ κλπ.

          Ναι, να τους κρεμάσουμε. Αλλά ποιος και με ποια διαδικασία θα αποφασίσει ποιοι αξίζουν κρέμασμα; Ο θυμός μας ο τωρινός;

          Ξέρουμε ότι σε ανάλογες περιπτώσεις επαναστατικών εκκαθαρίσεων εδώ κι αλλού, δόθηκε η ευκαιρία σε διαφόρους να λύσουν οριστικά τις οικονομικές, οικογενειακές, μέχρι και συναισθηματικές διαφορές τους με κάποιους άλλους, καταγγέλοντάς τους στην επαναστατική εξουσία, όπου και εκτελέστηκαν.

          Δεν θέλω τέτοια πράγματα εγώ. Οχι συνοπτικές διαδικασίες.

          Δημοκρατία των προγόνων μας θέλω. Οχι κοινοβουλευτική ολιγαρχία. Με άμεση συμμετοχή του λαού. Νομιμότητα και όχι συνοπτικές διαδικασίες.

          Θραξ Αναρμόδιος

        • Ο/Η νήπιος γέρων λέει:

          @ Θραξ Αναρμόδιος:

          ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

          «Δεν το “γυρνάω” πουθενά»: πρώτα απ’ όλα, φίλε, το γυρνάς δεν ήταν σε εισαγωγικά, οπότε δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις, ακριβώς. Δεν υπεννόησα κάτι, πάντως. Λέω ατα ίσια ό,τι θέλω, για να συν- εννοούμεθα, μια κι έξω. Γεράσαμε, σχεδόν (!), δεν υπάρχει λεπτό για χάσιμο!

          Ύστερα, έβαλα ένα κείμενο του 1850, που μιλάει για το «ΔΗΜΌΣιο» χρέος, τι είναι, πώς λειτουργεί και τι συνέπειες έχει.
          ΟΧΙ για το συγκεκρομένο ΧΡΕΟΣ της Ελλάδας, το …2010. Η Ελλάδα λειτουργεί μέσα σε ένα συγκεκριμένο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ σύστημα, που κάνει κουμάντο στον πλανήτη Γη. ΑΝ το σύστημα αυτό είναι ΛΑΘΟΣ, το ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα είναι συνέπεια, αιτιατό, επακόλουθο, απότοκό του. Οπότε, για να διορθωθεί η κατάσταση στην Ελλάδα, ή όπου αλλού είναι λάθος, θα πρέπει να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ η ΑΙΤΙΑ, το Αίτιον, η πηγή που ΠΡΟ- ΚΑΛΕΙ το λάθος. Διαφορετικά, είναι σαν να έχεις πυρετό από πνευμονία (: «Σύστημα») και παίρνεις, απλώς, αντιπυρετικά (: «Μνημόνειο» -όποιου είδους μέτρων θες). Πέφτει ο πυρετός, μένει η αρρώστια. Για να θεραπευθεί κάτι, πρέπει να βρούμε το «ΓΙΑΤΙ» αρρώστησε. Αλλιώς, ματαιοπονούμε.

          «Αλλά επειδή πρώτα πρώτα η χώρα μου και η πατρίδα μου με ενδιαφέρει, μιλάω για την ελλάδα συχνώτερα»:
          Πολύ κτητικό αυτό το «μου». Και, ειδικά, για μια χώρα – πατρίδα! Σημειολογικά, ΔΕΝ εμπιστεύομαι ανθρώπους που χρησιμοποιούν το «μου». Μάλλον, είναι εχθροί μου, αφού είμαι του «μας» και του «εμείς». Το είπε, παρεμπιπτόντως, και η Κούβελου στην Βουλή, άκουσα, προς τον Καν, (: δεν υπαινίσομαι σχέση σου με αυτήν, -μην τρελαθούμε!). Και αυτή, όμως, το είπε για να δώσει έμφαση στο ενδιαφέρον της. Το «μου» και το «εγώ» έχει ΑΞΙΑ, πιστεύω- νομίζω- έχω τη γνώμη, μόνον, όταν αναλαμβάνει ΕΥΘΥΝΗ, ή παίρνει θέση. Το ξέρω ότι εσύ δεν το σκέφτηκες έτσι, αλλά …για σκέψου του, τώρα, λίγο. «Η χώρα μου»! Και αν πει και ο άλλος «δεν είναι χώρα ΣΟΥ, είναι χώρα ΜΟΥ», τι θα γίνει; ΕΜΦΥΛΙΟΣ, ή …μακρυά γαϊδούρα, για να βγει ο νικητής; Ενώ, όταν λες «η χώρα ΜΑΣ», τότε, και ο άλλος, αντιλαμβάνεται ότι έχεις ΚΑΙ εσύ, όπως ΚΑΙ αυτός, δικαιώματα στο …ακίνητο. Θα πρέπει να βρεθεί ΚΟΙΝΗ λύση, μέσω συζήτησης. Απαιτείται «ΚΡΙΣΙΣ». Η εξίσωση είναι:
          ΣΥΝ- ΖΗΤΗΣΗ = ΑΝΤΙ- ΛΟΓΟΣ -> ΔΙΑ- ΛΟΓΟΣ => «ΛΟΓΟΣ»- ΑΙΤΙΑ.

          Επίσης, η Ελλάδα με μικρό γράμμα; Μάλλον ορθογραφικό, ε;

          «Εχω επίσης γράψει ότι το να εφαρμόσουμε κάποιου τύπου ηλεκτρονική δημοκρατία είναι το πιο εύκολο πράγμα τεχνικά. Προγραμματιστής είμαι εξάλλου και ξέρω από αυτά»:

          το ξέρω ότι είσαι προγραμματιστής. Για αυτό διάλεξα εδώ να γράψω αυτά που γράφω για την «e- Αμεση Δημοκρατία» και τους «e- Ελληνες». Το 70 το σύνθημα ήταν «No Hope Without Dope», το 2010 πρέπει να είναι «NO HOPE WITHOUT BLOG»! Σου έχω γράψει και άλλα σχετικά, αλλά, φαίνεται, δεν τα πρόσεξες.
          Πιστεύω, ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ, ότι τα κόμματα όπως τα ξέραμε έχουν τελειώσει. Η εκπροσώπιση των πολιτών θα γίνεται μέσα από κινήματα που θα ξεκινάνε την αφύπνιση από το «Δίκτυ» και θα διαχέονται στην κοινωνία, ακολούθως, με φυσική παρουσία. Παράδειγμα: όλοι όσοι θέλουν να ΑΠΕΧΟΥΝ από τις εκλογές, για να δείξουν την αντίθεσή τους στο σύνολο του πολιτικού συστήματος, θα μπορούσαν να έχουν ένα σάιτ, καλή ώρα!, να μαζεύονται, το οποίο να παρακολουθεί καθημερινά της εξελίξεις, να ενημερώνει τι όντως συμβαίνει ΚΑΙ όταν, πχ, υπάρχει νομοσχέδιο που αντιτίθενται ΠΟΛΙΤΙΚΑ, να καλούν σε συγκέντρωση έξω από την Βυλή. ΑΝ συγκεντρωθούν 100.000 χιλιάδες «τέτοιοι», ΔΕΝ περνάει ΚΑΝΕΝΑ νομοσχέδιο αντιλαϊκό, αντιδημοκρατικό, ολιγαρχικό κλπ. Αν περάσει, το τι θα συμβεί, μετά, εξαρτάται από το «πώς» θα αντιδράσουν οι ΑΝΤΙ- ΦΡΟΝΟΥΝΤΕΣ συγκεντρωμένοι. Πάντως, για να …μην λύσουνε το επαναστατικό ζωνάρι τους οι θερμόαιμοι, μια Επανάσταση απαιτεί, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, εικοσαετή προετοιμασία.

          «Είμαι κατά των επαναστάσεων, του αίματος και της βίας όμως. Να κρεμάσουμε λες τους υπαίτιους κλπ κλπ.
          Ναι, να τους κρεμάσουμε. Αλλά ποιος και με ποια διαδικασία θα αποφασίσει ποιοι αξίζουν κρέμασμα;
          Ο θυμός μας ο τωρινός; Ξέρουμε ότι σε ανάλογες περιπτώσεις επαναστατικών εκκαθαρίσεων εδώ κι αλλού, δόθηκε η ευκαιρία σε διαφόρους να λύσουν οριστικά τις οικονομικές, οικογενειακές, μέχρι και συναισθηματικές διαφορές τους με κάποιους άλλους, καταγγέλοντάς τους στην επαναστατική εξουσία, όπου και εκτελέστηκαν.»

          Μάλλον, έχω υπερεκτιμήσει αυτά που λες για την «ΚΛΗΡΩΣΗ». Μάλλον, νομίζω, δεν κατανοείς, επακριβώς, το ΓΙΑΤΙ εμπιστευόμαστε την Κλήρωση. ΔΕΝ γίνεται ο Λαός να είναι ικανός να συμμετέχει σε δημοψηφίσματα, πχ, για την κήρυξη ή μη πολέμου, ή αν θα μείνει ή όχι στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ, και να μην μπορεί να διακρίνει ποιος ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ, ως προδότης, ή εγκληματίας. Άσε που με αυτό που λες, υποτιμάς και τα σώματα ενόρκων στα δικαστήρια, τα οποία καταδικάζουν ανθρώπους. Η Κλήρωση μεταβιβάζει ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ στον «ΔΗΜΟ», (: «όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται», -…τοίχος, Αδριανουπόλεως και Δελφών). Και αυτό το κάνει γιατί ένας ή δυο ή τρεις, μπορεί, οι άνθρωποι, να κάνουν λάθος, ή να συνεννοηθούν, οι απατεώνες, προς όφελός τους. Οι χιλιάδες, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κάνουν λάθος, ή να συννενοηθούν. Και αν κάνουν, πήρανε ΟΛΟΙ μαζί την Ευθύνη, οπότε, ποιον να κατακρίνεις; Κανέναν! Το μόνο που μένει, τότε, σε τέτοια περίπτωση, είναι να συν- σπειρωθούν και να συν- ασπισθούν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και να δουν πώς θα ανταπεξέλθουν στην δυσκολία που έχουν μπροστά τους.

          Μην σε φοβίζουν, -δικαιολογημένα, βέβαια-, οι κομμουνιστικές ή άλλες «προσλαμβάνουσες» που έχουμε για όλα αυτά από το παρελθόν. Δεν μιλάμε για «κομμουνιστικά», ή «ταγματασφαλίτικα» λαϊκά δικαστήρια». Δεν μιλάμε για ό,τι γνωστό, μέχρι σήμερα, ξέραμε. ΔΕΝ υπάρχει καπέλωμα από ιδεολογία/ες και πεφωτισμένες ηγεσίες ΟΛΟΥ του νυν πολιτικού φάσματος, από Ιντυμίντια μέχρι Χρυσή Αυγή. Μιλάμε για ανθρώπους ευγενείς, μορφωμένους, τίμιους. Σαν κι εσένα, πχ, και όποιον άλλον, εσύ, στα σοβαρά, αποκαλείς «φίλε μου». Αλτρουϊστές, ανυστερόβουλους, γενναίους. Υπάρχουν. Απλώς, είναι διασκορπισμένοι, και δεν υπάρχει ΙΔΕΟ- ΛΟΓΙΑ να τους συν- εννώσει, συν- κεντρώσει, συν- σπειρώσει, συν- ασπίσει.
          «Δεν θέλω τέτοια πράγματα εγώ. Οχι συνοπτικές διαδικασίες»:

          Δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα, οι «συνοπτικές διαδικασίες». Από όλα όσα έγραψε πού διακρίνεις «συνοπτικές διαδικασίες»;

          «Δημοκρατία των προγόνων μας (: πιο ωραίο δεν είναι και ακούγεται το «μας»; Δεν θα ακουγόταν …βαρβαρισμός το «προγόνων μου»;) θέλω. Οχι κοινοβουλευτική ολιγαρχία. Με άμεση συμμετοχή του λαού. Νομιμότητα και όχι συνοπτικές διαδικασίες».

          Για να κάνεις Δημοκρατία σαν των προγόνων μας, πρέπει και συ να γίνεις σαν αυτούς «τω πνεύματι», δηλαδή, ΕΛΛΗΝΑΣ = «ΟΥΧ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ» ιδέες- Δόγματα & ανθρώπους- Δεσπότες = ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ. Και δεν είναι όλοι οι κάτοικοι της Ελλάδας και οι καταγώμενοι απ’ αυτήν, αυτοδίκαια και αυτόχρημα, «Έλληνες» τω πνεύματι. Αντιθέτως, υπαρχουν χιλιάδες «Έλληνες» άλλων λαών, εθνών και εθνοτήτων. Στην ουσία, ΔΕΝ υπάρχει αυθεντικός επιστήμονας στον κόσμο όλο, και όλων των επιστημών, που να μην είναι «Έλληνας» τω πνεύματι: στην ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΚΟΣΜΟΥ… Από κει ξεκινάνε τα πάντα: από την ΚΟΣΜΟ- ΘΕΩΡΕΙΑ, ή ΚΟΣΜΟ- ΕΙΔΩΛΟ, που ασπάζεσαι ως «ούσα» Α- ΛΗΘΕΙΑ, ω! «Άνω θρώσκοντα», Θράκα! (: Το ξέρεις, πιστεύω, φίλε, ότι το «θρησκεία» προέρχεται από το «Θράκη»).

          ΥΓ. Νομίζω θα ήταν χρήσιμο να αναρτήσεις κάπου τα όρια του σχολιασμού. Δηλαδή, τι επιτρέπεται και τι όχι. Για παράδειγμα, όχι στα κεφαλαία, γκρίκλις, βωμολοχίες όλων των ειδών και μορφών, συκοφαντίες, ήτοι αναπόδεικτες καταγγελίες, όχι σε σχόλια που δεν αφορούν την ανάρτηση κλπ. Ό,τι θες εσύ, και κρίνεις πρόσφορο, τέλος-πάντων. Είσαι δημοφιλής, γράφεις καλά, είσαι και ευγενικός, οπότε προβλέπω να γίνεται Ο χαμός, σε λίγο. ΑΡΑ: «οι καλές εξηγήσεις, ΠΡΙΝ, κάνουν τους καλούς φίλους, ΜΕΤΑ», ή «το προλαμβάνειν κάλιον του θεραπεύειν». Είδα κάτι δείγματα, μικρουλάκια, και γι’ αυτό το λέω. Αγνόησέ το, αν ήταν υπερβολή μου.
          ΧΑΙΡΕ & ΥΓΊΑΙΝΕ!

  9. Ο/Η Η.Οικονόμου λέει:

    Το Ελληνικό κεφάλαιο έχει πατρίδα;

    • Ο/Η tsilivithras λέει:

      Γιατί;;
      Έχει κανένα άλλο κεφάλαιο πατρίδα για να έχει και το Ελληνικό;;

      • Ο/Η Η.Οικονόμου λέει:

        Αυτό λέω και γω,επειδή είπε ο αρχαίος ότι κάνει κακό στην πατρίδα.Ποιά πατρίδα άραγε;

        • Ο/Η tsilivithras λέει:

          Ο τρόπος που σκέφτονται και λειτουργούν είναι άπατρις.
          Άλλο επιχειρηματίας κι άλλο τραπεζίτης.

          Και όχι φυσικά ΟΛΟΙ οι επιχειρηματίες.

          Αλλά οι τραπεζίτες δεν παράγουν τίποτε απολύτως.
          Δεν έχουν κανένα δεσμό με τον πραγματικό παραγωγικό ιστό μιας κοινωνίας, δεν προσφέρουν απολύτως τίποτε χωρίς το οποίο μια κοινότητα δεν θα μπορούσε να επιζήσει.

  10. Ο/Η Η.Οικονόμου λέει:

    Σωστά

  11. Ο/Η anti-anti λέει:

    Μια φορά και έναν καιρό, ήταν ένα κεντρώο κόμμα που το λέγαν ΠΑΣΟΚ. Μας υποσχέθηκε λαγούς και πετραχήλια και κέρδισε τις εκλογές πανηγυρικά! Αυτό λοιπόν το κόμμα, πήρε τα χειρότερα και πιο αντιλαϊκά μέτρα των τελευταίων 30 ετών για το «καλό του τόπου». Αυτά τα μέτρα δεν θα τολμούσε να τα αναγγείλει προεκλογικώς ούτε το πιο συντηρητικό δεξιό κόμμα! Σε μία πράξη αγάπης για τον τόπο, έφερε και το ΔΝΤ που είναι μια πολύ καλή και ανθρωπιστική οργάνωση που βοηθάει τα κράτη δίνοντας τους λεφτά που χρειάζονται χωρίς να απαιτεί σχεδόν τίποτα, εκτός ίσως από την κυριαρχία της χώρας στην οποία δανείζει (ψιλά πράματα…)

    Στην αντίπερα όχθη υπήρχε ένα κατεξοχήν δεξιό, συντηρητικό κόμμα, που έχοντας πολλές ευθύνες για την κατάντια της χώρας, έχασε τις εκλογές με μεγάλη διαφορά και άλλαξε αρχηγό! Ο νέος αρχηγός, ένας γνήσιος παραδοσιακός δεξιός, είναι τρομερά φιλόδοξος, έχει μια μια ανατροπή του κόμματος που τώρα διοικεί στο ιστορικό του, και είχε και δικό του κόμμα, αντίπαλο στο κόμμα του οποίου είναι αρχηγός τώρα.

    Ο κύριος αυτός, σκέφτηκε λοιπόν, πως ο πιο εύκολος και κυρίως, γρήγορος δρόμος προς την εξουσία είναι να πουλάς ελπίδες και όνειρα στους πολίτες. Αντί να επενδύσει σε μία σταθερή, δεξιά ιδεολογική πλατφόρμα και να καταφέρει έτσι να επανιδρυθεί το κόμμα που παρέλαβε, σκέφτηκε το εξής! Αφού η άλλη πλευρά το γύρισε δεξιά, θα το γυρίσω εγώ αριστερά! Όλα στην αντί-μνημονιακή πολιτική, όλα στην υποστήριξη των συνταξιούχων και εργαζομένων, όλα στις φτηνές και γρήγορες υποσχέσεις (εξαφάνιση ελλείμματος σε 1.5 χρόνο δια μαγείας, κτλ).

    Επίσης, ακολουθεί μια πολύ δημοκρατική διαδικασία, δημοκρατικών διαγραφών, και έχει μια εντελώς δική του αντίληψη της πραγματικότητας. Πχ παίρνει ακόμα λιγότερους ψήφους στις δημοτικές, και το βλέπει αυτό σαν ολική επαναφορά και εκλαμβάνει την αποχή ως τιμωρία του ΠΑΣΟΚ. (Καλά, το πως αντιλήφθηκαν την αποχή όλα τα κόμματα είναι για γέλια και για κλάματα, τίποτα δεν κατάλαβαν.)
    Και αυτός ο άνθρωπος, περνιέται για Μεσσίας που θα μας απελευθερώσει από το ΔΝΤ και το μνημόνιο!

    Αν στο παραμύθι προσθέσουμε και τους υπόλοιπους παίκτες, από παραδοσιακά αριστερούς μέχρι τους άκρα δεξιούς, θα καταλάβουμε ένα πράγμα.

    Με αυτούς τους ανθρώπους και με αυτό το σύστημα δεν θα πάμε ποτέ πουθενά.
    Και ίσως και να είμαστε και άξιοι της μοίρας μας αν δεν κάνουμε κάτι να αλλάξουμε αυτήν την κατάσταση τώρα.
    Όσο συνεχίζουμε να τους πιστεύουμε, τόσο θα συνεχίσουν να μας δουλεύουνε και να μας ρημάζουν.
    Και φτάνει πια με αυτήν την εναλλαγή ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Έλεος πια…

    Λύσεις? Προτάσεις?
    Δύσκολα τα πράγματα. Ο Θραξ έχει κάποιες καλές απόψεις για την δημοκρατία που δεν ξέρω πόσο εφαρμόσιμες είναι.
    Αλλά σίγουρα θα μπορούσε να συμμετέχει πιο πολύ ο λαός.

    Στην Ελβετία γιατί κάνουν συνέχεια δημοψηφίσματα?
    Εδώ γιατί ούτε ένα?
    Γιατί πολύ απλά, δεν θέλουν να μας δώσουν συμμετοχή στις αποφάσεις. Γιατί τότε θα είχαμε δημοκρατία.
    Σιγά το δύσκολο, πριν υπογράψουμε το μνημόνιο, να γινόταν ένα δημοψήφισμα και να αποφασίζαμε εμείς!
    Αλλά όπως είπα, τότε θα είχαμε δημοκρατία. Και η δημοκρατία έχει εκλείψει εδώ και 2.000 χρόνια.

    Αυτά για την ώρα…

  12. Ο/Η anti-anti λέει:

    @anarmodios @hope

    Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου. Τώρα τελευταία, και κυρίως μετά τις δημοτικές εκλογές, το antinews έχει πάρει μια σχεδόν φασιστική τροπή. Πέρα από την πλέον, επαγγελματική υποστήριξη του Σαμαρά, έχει κηρύξει πόλεμο στους αντιφρονούντες και τα μόνα σχόλια που επιτρέπεται να δημοσιευτούν είναι σχόλια που κυριολεκτικά γλείφουν τον Σαμαρά.

    Έχω προσπαθήσει να πω τις απόψεις και με έχουν κόψει πολλές φορές. Κυρίως αν τολμήσει να μειώσεις τον Σαμαρά, πχ δεν υπάρχει κανέναν σχόλιο πουθενά για το ότι ο Σαμαράς έριξε τον Μητσοτάκη και έκανε την ΠΟΛΑΝ.

    Αντίστοιχα φυσικά, υπάρχουν άφθονα μηνύματα μίσους κατά της κόρης και πολλές φορές είναι υβριστικά και χυδαία.
    Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι οι οπαδοί του antinews να να γλείφουν και να εξ υμνούν τον νέο Μεσσία Σαμαρά.
    Επίσης η ποιότητα των άρθρων έχει πέσει υπερβολικά, και έχει ανέβει η συχνότητα. Προπαγάνδα να γίνεται.

    Μην ψαρώνετε. Το antinews είναι full time επιχείρηση χρηματοδοτούμενη από την Ρηγίλλης.
    Όσοι πιστοί, προσέλθετε να προσκυνήσετε τα άγια της …. Σαμαράς.

    Οι υπόλοιποι, συγνώμη αλλά δεν θα πάρουμε. Έχουμε χορτάσει και τον φασισμό τους και το παραμύθι τους.

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      @anti-anti

      «Το antinews είναι full time επιχείρηση χρηματοδοτούμενη από την Ρηγίλλης»

      Πρέπει να έχει στοιχεία για να μπορείς να διατυπώνεις τόσο ακριβείς κατηγορίες.

      Και λυπάμαι αλλά με φέρνεις σε δύσκολη θέση τώρα. Πολύ δύσκολη.

      Δεν έχω καμμία φιλοδοξία να γίνει το anarmodios.wordpress.com, ούτε αντι-antinews, ούτε αντι-Σαμαρικό, ή αντι-δεξιό ή τι τέλος πάντων.

      Αλλος είναι ο δικός μου ο νταλγκάς πατριώτη. Και θα με φέρεις σε πολύ δύσκολη θέση αν συνεχίσεις να γράφεις τέτοιες εξειδικευμένες κατηγορίες στον χώρο αυτό. Διότι έτσι τον θέτεις σε κίνδυνο.

      Εγώ θέλω αυτό το ιστολόγιο να γίνει πυρήνας αποκάλυψης των προβλημάτων που δημιουργεί στην κοινωνία μας το ολιγαρχικό κοινοβουλευτικό σύστημα σαν λειτουργία και να προτείνει παλινόρθωση της δημοκρατίας.

      Οχι να τα βάλω με συγκεκριμένα πρόσωπα ή μέσα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αυτό. Και μάλιστα με τον τρόπο που το κάνεις θέτεις σε κίνδυνο και αυτό το ιστολόγιο, ξαναλέω.

      Μπορείς εδώ αν θέλεις να μας θυμίσεις ελεύθερα, ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ πάντα, τον βίο και την πολιτεία κάθε πολιτικού. Και του κ. Σαμαρά. Τα κόμματα που έκανε ή δεν έκανε ή ότι άλλο. Αλλά όχι κατηγορίες που θέτουν το ιστολόγιο σε κίνδυνο.

      Αυτό που εγώ ονειρεύομαι, αυτό για το οποίο κλέβω χρόνο από την εργασία μου και την οικογένειά μου, και τον δίνω εδώ ως διαχειριστής και αλλού ως σχολιαστής, υπερβαίνει τα πρόσωπα, τις φιλοδοξίες τους τις πολιτικές, τις οικονομικές και τις μικρότητές τους. Και τους οργανισμούς στους οποίους μετέχουν ή τα μέσα ενημέρωσης που χρησιμοποιούν για να πετύχουν τον σκοπό τους. Είτε είναι ο κ. Σαμαράς, είτε το antinews, είτε οτιδήποτε άλλο.

      Δεν θέλω να γίνω ούτε anti-antinews ξαναλέω, ούτε αντι-Σαμαράς. Εχω ευρύτερο μέτωπο ανοίξει.

      Ελπίζω να με κατανοήσεις. Κι εμένα και την δυσκολία μου.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο/Η skeptiki λέει:

        Τελικά σε αυτή τη χώρα είναι δύσκολο να κατανοήσει κάποιος το «ευρύτερο» μέτωπο. Κι’ ας είναι η ουσία των προβλημάτων μας, αυτό ακριβώς ο «στενός» τρόπος με το οποίο ορίζουμε τα προβλήματά μας και τα συμφέροντά μας επίσης….

      • Ο/Η hope λέει:

        αναρμόδιε, δεν ξέρω αν σε πίεσαν αλλά μην μασάς. Αλήθειες λέμε. Μα δεν μπορούμε να γράψουμε. Εμένα προσωπικά με έχουν μπλοκάρει για τα καλά. Αυτά είναι τα νέα πρόσωπα;
        Εχουν χαζέψει τελέιως.
        Μια ερώτηση φίλε: O MR MARFIN τι ζητάει σε ένα blog?

  13. Ο/Η anarmodios λέει:

    @νήπιος γέρων

    -είμεθα και οι δύο γέροντες λοιπόν
    -κατά την γνώμη μου η «πηγή που προκαλεί το λάθος» είναι η έλλειψη δημοκρατίας και ο έλεγχος του νομίσματος και της πίστωσης
    -τα «μου» είναι σχήμα λόγου
    -κάνω πολλά ορθογραφικά και το ελλάδα το γράφω συνήθως με μικρό έψιλον
    -για τα κόμματα συμφωνάμε
    -μπορεί και να με έχεις υπερεκτιμήσει, αλλά μην ρίχνεις γι’ αυτό την ευθύνη σε μένα (λολ)
    -δεν κατανοώ πολλά πράγματα λόγω της φυσικής μου βραδύνοιας (λολ δις)
    -δεν υποτιμώ ΚΑΘΟΛΟΥ τα σώματα των ενόρκων, ίσα-ίσα
    -εχω γράψει ως ρητό «όσο περισσότεροι αποφασίζουν, τόσο μικραίνει ο κίνδυνος να πάρουν λάθος απόφαση» αρκετές φορές
    -όπως το έγραψες, εξέλαβα την τιμωρία των ενόχων ως αποτέλεσμα της οργής ενός αριθμού πολιτών που δρα σε μια εξέγερση, και όχι ως αποτέλεσμα μιας δίκης με κληρωτούς δικαστές ή ενόρκους
    -δεν θέλω να μοιάσω εντελώς στους προγόνους μου, θέλω να βρω τον δικό μου δρόμο
    -είμαι άθεος εντελώς
    -για την λέξη θρησκεία έχω διαβάσει πως υπάρχουν ετυμολογικές εικασίες πως προέρχεται (λόγω Ορφέα ίσως;) από την λέξη Θράκη

    Θα με εξοντώσει αν συνεχίσουμε να συζητάμε με τέτοια σεντόνια και οι δύο οι φλύαροι γέροντες. Δεν έχω και τόσο χρόνο. Πρέπει να δουλέψω και λίγο για το μεροκάματο.

    Λυπήσου με πατριώτη!

    Θραξ Αναρμόδιος

  14. Ο/Η νήπιος γέρων λέει:

    ΟΚ!

    Ναι, από τον Ορφέα.

    Καλή συνέχεια…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s