Ωχ! τα ποδαράκια μου.


Κατεβείτε στις πορείες.

Και όχι μόνο στις 15 Δεκεμβρίου, στην πορεία της ΓΣΕΕ για την 24ωρη γενική απεργία που έχει κηρύξει. Παρεπιπτόντως η 15η Δεκεμβρίου εχει κηρυχτεί για φέτος ως “Ημέρα δράσης κατά της λιτότητας στην Ευρώπη“.  Οπότε δεν πρέπει να λείψει κανένας από την πορεία της ΓΣΕΕ.

Αλλά δεν λέω γι’ αυτό.

Λέω: “Κατεβείτε στις πορείες”. Και επειδή πορείες και διαδηλώσεις οργανώνει μόνο το ΠΑΜΕ του ΚΚΕ, ε, κατεβείτε με το ΠΑΜΕ. Αλλά κατεβείτε στις πορείες.

Μην αρχίσει τώρα ο καθένας το στυλ “αφού το δικό μου το κόμμα δεν κάνει πορεία και διαδήλωση για το Μνημόνιο, εγώ κομουνιστής δεν είμαι και με τους κομμουνιστές δεν πάω”.

Κι εγώ δεν είμαι κομμουνιστής. Ούτε σοσιαληστής. Ούτε δεξιός, ούτε αριστερός, ούτε αναρχικός είμαι. Ενας έλληνας δημοκράτης είμαι.

Και τι να κάνω; Να κάθομαι στο σπίτι, στον θρυλικό καναπέ μου; Χειριστής τηλεκοντρόλ οικογενείας (η ειδικότης μου); Και να βλέπω τους εισπράκτορες του ΔΝΤ (ΠαΣοΚ) και τους επίζηλους εισπράκτορες του ΔΝΤ (ΝΔ) να κάνουν παιχνίδι, ποιος, πότε και πως θα πάρει την εξουσία και θα γίνει κυβέρνηση;

Αν είναι μόνο οι κομμουνιστές που κατεβαίνουν και ξεποδαριάζονται και ξελαρυγγίζονται στα συνθήματα για να φύγει το Μνημόνιο και το ΔΝΤ, θα πάω με τους κομμουνιστές. Και θα ζητάω και από τα άλλα κόμματα να κάνουν το ίδιο. Κι όταν το κάνουν θα πάω και με κείνα.

Θα πάω σε πορεία κατά του Μνημονίου και του ΔΝΤ, όποιο κόμμα, παράταξη και οργάνωση κι αν την οργανώσει. Ο πρώτος στόχος είναι να φύγει η μαύρη πέτρα που μας πλάκωσε. Και το πρώτο καθήκον μου, ως δημοκράτη, οικογενειάρχη, πατριώτη, έλληνα τέλος πάντων, είναι να πολεμήσω την αδράνειά μου. Να σηκωθώ από τον καναπέ. Να χαλάσω την ζαχαρένια και την βόλεψή μου. Να περπατήσω στην πορεία μέχρι να πω “ωχ τα ποδαράκια μου”. Μαζί με τους άλλους έλληνες.

Τι κομμουνιστές και ξε-κομμουνιστές; Επειδή δηλαδή θα πάω σε μια πορεία που οργανώνουν κομμουνιστές, έγινα κι εγώ κομμουνιστής, άμα δεν το θέλω;

Για ορισμένους φανατικούς τα λέω αυτά. Που ακόμη ζούνε “στον καιρό του 50”. Είπαμε έχουμε ελληνικό τραύμα ως κοινωνία αλλά τώρα έχουμε πόλεμο με εχθρό το ΔΝΤ και τους παγκόσμιους δυνάστες του χρήματος και του χρέους. Και έχει ο καθένας έλληνας και πατριώτης, δεξιός κι αριστερός, καθήκον και υποχρέωση να πολεμήσει. Να πολεμήσει λέω. Φουσκάλες να βγάλουν τα ποδάρια του και κάλο οι φωνητικές του χορδές.

Να μην περιμένουμε τα δυο μεγάλα μας κόμματα. Το ένα, το ΠαΣοΚ, μας έφερε το Μνημόνιο. Το άλλο, η ΝΔ, μας λέει ότι είναι εναντίον του Μνημονίου, αλλά δεν μας είπε ποτέ ότι θα το καταργήσει την πρώτη μέρα που θα γίνει κυβέρνηση. Κι ούτε καλεί τον κόσμο του σε πορείες και διαδηλώσεις.

Τα κόμματα (ο θεός να τους το ξεπληρώσει) έχουν δικές τους προτεραιότητες, δικιά τους λογική, δικά τους συμφέροντα. Κι εμείς έχουμε τα δικά μας συμφέροντα και τις δικές μας προτεραιότητες.

Για να αναγκαστεί η ηγεσία του ΠαΣοΚ να αρχίσει να αναθεωρεί, όσο μπορεί να το κάνει, την στάση της, πρέπει να δει τον απλό ΠαΣοΚο στον δρόμο να διαδηλώνει επίμονα και θυμωμένα.

Για να αναγκαστεί η ηγεσία της ΝΔ να αρχίσει να λέει και καμμιά κουβέντα κατά του ΔΝΤ και Σία και να μας υπόσχεται πως θα καταργήσει το Μνημόνιο μόλις γίνει κυβέρνηση,  πρέπει να δει τον απλό ΝεοΔημοκράτη στον δρόμο να διαδηλώνει επίμονα και θυμωμένα.

Αλλιώς θα συνεχίσουν το παιχνίδι όπως το ξέρουν αυτοί όλοι.

Θραξ Αναρμόδιος

This entry was posted in Επικαιρότητα and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Ωχ! τα ποδαράκια μου.

  1. Ο/Η Ανατολή λέει:

    Αγαπητέ Θράκα,
    καλησπέρα. Σε ανακάλυψα! (Ωραία φωτο στο μπλογκ σου).
    Λες να συναντηθούμε σε καμιά πορεία του ΠΑΜΕ; Πλάκα θα’ χει. Μπορείς σε παρακαλώ εκ μέρους μου να δηλώσεις στα υπέρ της πρότασής σου, άλλο ένα επιχείρημα; Οι πορείες είναι και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωριστούμε μεταξύ μας οι ελεύθεροι. Επιτέλους σταματήστε να βγάζετε τα μάτια σας στα λάπτοπ και πάρτε τους δρόμους, μπας και σας γνωρίσουμε κι εμείς τα ελεύθερα κορίτσια! Ραντεβού στους δρόμους!
    (Ο καθένας με τον πόνο του, θα μου πεις)
    Πάντως αγαπητέ φίλε, επειδή σε παρακολουθώ, θαυμάζω την αισιοδοξία σου και το πάθος σου.
    Εγώ εν αντιθέσει διατελώ εν πλήρη συγχύση, απαισιόδοξη.
    Υ.Γ. «Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς»
    «Ηλεκτρικός Θησέας». Παύλος Σιδηρόπουλος- Μαρία Φωτίου. Σου το αφιερώνω

    • Ο/Η anarmodios λέει:

      Καλησπέρα

      εγώ εξαιρούμαι. Παντρεμένος είμαι. Και ως γνωστόν οι παντρεμένοι ΔΕΝ «έχουν ψυχή» (lol). Ασε που δεν είμαι πια και σε ηλικία για τέτοια… («Πατέρα κάτσε φρόνιμα, μη γίνεσαι ρεζίλι, τα νειάτα θέλουν έρωτα κι οι γέροι χαμομήλι» -lol δις)

      Οσο για το τραγούδι της αφιέρωσης (θενκς) μου θύμισες μια ανάρτηση που είχα κάνει στο παλιό μου blog, λίγο σαν λογοτεχνική μου είχε βγει.

      Ρίξε μια ματιά: «Πάρε τηλέφωνο την μοναξιά σου ή βγες ξανά στον δρόμο της φωτιάς»

      Θραξ Αναρμόδιος

    • Ο/Η tsilivithras λέει:

      Xμμμμ…δεν είναι κακή ιδέα.

      Εκεί που τεμπελιάζει ο Έλληνας γιατί να μην τον ξεσηκώσει γκομενάκι που θα κατεβαίνει στην πορεία…!!

      Βρε λες;;;

      Αλλά κι αυτές οι αναρχοκουμουνίστριες πολύ «άποψη» ρε παιδί μου κι ο Έλληνας άρρεν δεν γουστάρει και πολλά-πολλά…

      Θράκα να επιληφθείς του θέματος σε παρακαλώ.

      Να δω «Πετρούλα» σε πορεία κι έφυγα σούμπιτος!!!

  2. Ο/Η nina λέει:

    η εξοχότητά μου δεξιά ξεδεξιά θα κατέβει στις πορείες. έχω και φιλαράκια κουμουνιστές της ηλικίας μου και μιά χαρά ξελαρυγγιζόμαστε αντάμα . ο εχθρός είναι το ΔΝΤ όχι το ΚΚΕ πατριώτες.

  3. Ο/Η antonis λέει:

    περασε ομως ο καιρος και μας εδειξαν τα πραγματικα τους προσωπα οι πορειομανεις των διαφορων κομματων αποκομματων ,και λοιπον οργανώσεων.
    Προτεινω παγο παγο βαθυ βαρυ και ασηκωτο,δηλαδη,επειδη ειναι αδυνατον να αντιμετωπισουμε τον εχθρο με στημενες πορειες,η αυθορμητες πορειες που θα εχουν αποτελεσμα τραυματισμους,σκοτωμους και ζημιες,και επειδη ειμαστε και λιγοι δεν τα βγαζουμε περα με στημενες μαχες με τον εχθρο,και οι απωλειες θα ειναι σε βαρος μας.
    Οποτε τι κανουμε?
    Βλεπουμε τα οπλα τους και τα αναλυουμε,ποια ειναι τα οπλα αυτα?
    1} θρησκεια
    2}ποδοσφαιρο
    3}ΜΜΕ
    4}εκδηλωσεις διαφορες με στοχο την χειραγωγηση
    5}εκλογες και δημοψηφησματα
    6}κρατικος τζογος
    απεχουμε οριζοντιως και καθετως απο ολα αυτα,δεν τους τρεφουμε,τους παγωνουμε δια της απουσιας μας,μονο τοτε θα καταλαβουν οτι μας εχουν απεναντι,τοτε θα γινει το κραχ,οσο συμμετεχουμε εστω και καλοπροαιρετα ζημια στον εαυτο μας κανουμε,διοτι δεν διαπραγματευσαι ουτε εχεις επαφη με εναν εχθρο με πολλα προσωπα και στα ορια της ψυχοπαθειας,απλα τον παγωνεις και τον πολεμας με τα ιδια του τα οπλα αλλα απο την αναποδη.

Σχολιάστε

